APRENDIZAXE COLABORATIVO

         
       
   

ENTRANDO NAS AULAS:

Hoxe tócalle o turno ao inglés

   
   

Que cambios metodolóxicos podemos apreciar?

   
   

Nas aulas estanse vendo xa as dinámicas colaborativas baseadas na teoría constructivista das aprendizaxes. A colaboración, como novo estilo de traballo e forma de producir coñecemento, implica unha abordaxe colectiva na resolución dos problemas e require un enfoque social da aprendizaxe no senso de Vigotsky: aprender do outr@ e co outr@.

   
   

                  

   
    O traballo colaborativo: aumenta o nivel de implicación do alumnado
   
   
     
     
   
 
 
   

 O rol do profesorado cambia: debe comunicar ou consensuar co alumnado unha proposta clara con obxectivos precisos e invitar, motivar, a búsqueda de diferentes formas de resolver. Ten que contribuir a formación de grupos, distribuir roles, proveer recursos, guiar na toma de decisións e fomentar actitudes de traballo en equipo e compromiso coas tarefas.

   
   


PODEMOS VER NO VIDEO AO NOSO ALUMNADO  APRENDENDO SONS AUDITIVAMENTE

EN EDUCACIÓN INFANTIL

   
         
       
         
       
     
     
   

  CAMBIOS METODOLÓXICOS:

SEMPRE CAMIÑANDO CARA A MELLORA DAS APRENDIZAXES DO ALUMNADO

   
       
                                                    

Powered by Drupal - Design by artinet