APALPADOR 2015

O  APALPADOR  CHEGA  AO  ISAAC  PERAL

O vello Apalpador, tamén chamado en zonas Apalpabarrigas, ou Pandegueiro en partes do oriente ourensán, é unha figura lendaria galega que achega os agasallos ás nenas e nenos polas datas de Nadal. Até os nosos días amósase como un xigante que baixaba das devesas e apalpaba as súas barriguiñas. Se estaban cheas dicía: «Así, así esteas todo o ano» e deixáballes unha presa de castañas. Senón calaba, pero deixáballes tamén as castañas.

Se queredes máis información, contos e xogos sobre o Apalpador premer na imaxe.

Pois ben, este ano, o martes día 15 de decembro, tamén chegou o Apalpador ao noso cole.

Aquí tedes as imaxes.

Agradecemos á Fundaçom Artábria a súa colaboración na recuperación da figura do Apalpador e que fixo posible a realización destas actividades.

Estas e máis imaxes na nosa galería de fotos. Para acceder premer no apalpador

O noso alumnado participou no IV concurso "Coñecendo ao Apalpador" organizado pola Fundación Artabria. Parabéns a todos os participantes e en especial aos gañadores. Aquí tedes algúns debuxos do noso alumnado:

Premendo na imaxe accedese a todos os gañadores do noso centro