Profesional

PLAN DIXITAL DE CENTRO: ENQUISA SELFIE PARA O PROFESORADO

A continuación teredes un enlace ao cuestionario que o profesorado debe respostar como 1ª fase de diagnose para levar a cabo o PLAN DIXITAL DE CENTRO no que estamos inmersos, temos de plazo ata o 10 de decembro, é anónimo e pregovos que o cubrades , para poder obter os datos e comezar a preparar dito PLAN DIXITAL

LEXISLACIÓN EDUCATIVA E PROTOCOLOS

LEXISLACIÓN do SISTEMA EDUCATIVO ACTUAL

Lei 4/2011 de CONVIVENCIA e PARTICIPACIÓN nos centros educativos galegos

Clicade AQUÍ para acceder á ligazón da LEI DE CONVIVENCIA E PARTICIPACIÓN DE COMUNIDADE EDUCATIVA.

Protocolo ABSENTISMO ESCOLAR

Clicade AQUÍ para acceder ao PROTOCOLO DE ABSENTISMO ESCOLAR da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria  onde se explican os pasos a seguir se fose necesario aplicalo.

Protocolo de PROTECCIÓN DE DATOS

Clicade AQUÍ para acceder ao Protocolo de protección de datos da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

Clicade aquí para acceder ao Protocolo xeral para a prevención, detección e tratamento do ACOSO E CIBERACOSO ESCOLAR da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria  onde se explican os pasos a seguir se fose necesario aplicalo.

Protocolo educativo para garantir a IGUALDADE, a NON DISCRIMINACIÓN e a LIBERDADE de IDENTIDADE DE XÉNERO

Clicade AQUÍ para acceder ao PROTOCOLO SOBRE IDENTIDADE DE XÉNERO da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria  onde se explican os pasos a seguir se fose necesario aplicalo.

Protocolo de PROTECCIÓN, DETECCIÓN e INTERVENCIÓN DO RISCO SUICIDA no ámbito educativo.

Clicade AQUÍ para acceder ao PROTOCOLO SOBRE RISCO SUICIDA da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria  onde se explican os pasos a seguir se fose necesario aplicalo.

Protocolo de ATENCIÓN EDUCATIVA DOMICILIARIA

Clicade AQUÍ para acceder ao Protocolo de atención educativa domiciliaria da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria  onde se explican os pasos a seguir se fose necesario aplicalo.

ACTUALIZACIÓN DE TAREFAS PARA O ALUMNADO ( 30 marzo)

Estimadas familias, para que teña continuidade o traballo do alumnado na casa , procedemos a actualizar as tarefas a realizar  para seguir coa aprendizaxe nestes difíciles momentos.

Podedes descargar as tarefas nos arquivos adxuntos que atoparedes a continuación.

Un cordial saúdo

De dónde viene el arcoíris - Historia de la Vida

ÁNIMO, TODO VAI A SAIR BEN!

PROGRAMACIÓN DE ACTIVIDADES CURRICULARES DURANTE A SUSPENSIÓN DAS CLASES EN RELACIÓN COA PANDEMIA COVID-19

Seguindo as  Medidas a adoptar en todos os centros de ensino en relación coa pandemia covid-19 para os vindeiros 14 días naturais contados dende o día 16 de marzo de 2020,o profesorado do centro programa as seguintes actividades xenéricas relacionadas cos contidos curriculares para que o alumnado as poida realizar no seu domicilio, están dispoñibles nos seguintes arquivos adxuntos, segundo avance e evolucione a situación continuaránse programando contidos e actividades, que se farán chegar a través desta web e dos diferentes medios-recursos telemáticos e dixitais dispoñibles