Complementarias

ENQUISA PLAN DE MELLORA PARA ESTUDANTES DE 3º, 4, 5º e 6º ED.PRIMARIA

Coa finalidade de axudar a mellorar os resultados educativos do alumnado con necesidades específicas de apoio educativo, o noso centro participa no curso 2023/24 no Programa PROA + Coa participación neste programa, unha docente de Pedagoxía Terapéutica reforza ao alumno, en horario lectivo na súa aula ordinaria, ofrecéndolle unha atención persoal e individualizada que lle permita mellorar o seu rendemento escolar e acadar unha motivación positiva de cara ás súas aprendizaxes.

Ao contar no noso colexio con este programa,  deberemos realizar un Plan Estratéxico de Mellora do Centro coa finalidade de dirixir os nosos esforzos a mellorar aqueles aspectos que dificultan a adquisición de todas as competencias curriculares á totalidade do noso alumnado.

O primeiro paso consiste na realización dunha serie de enquisas destinadas ás familias, o profesorado, o persoal docente e non docente e ao alumnado para recoller a información que nos facilitará os puntos fortes, debiles, amenazas e oportunidades que actualmente ten o centro.

PULSA NO ENLACE PASA CUBRIR A ENQUISA

ENLACE

TEMPO DE SEMENTAR

Comeza a Primaveira e o noso horto énchese de ledicia cos noso alumnado

Día da Paz 2022

Ed.Primaria

Ed.Infantil

Día da visión

Celebramos no noso cole do Día da Visión 2021

Acuario 2020

Xa temos mascotas no cole!

ACTVIDADE INTERCENTROS

Dende o Equipo de Biblioteca e o EDLG  do Ceip Saco e Arce de Toén, adxuntannos a explicación  e a  invitación para que tanto nós como  o noso alumnado,  participemos voluntariamente  da iniciativa que tedes no documento adxunto para homenaxear a D. Ricardo Carvalho Calero no Día das Letras Galegas.

A PRIMAVEIRA CHEGA AO HORTO ESCOLAR

O NOSO HORTO ESCOLAR SEGUE VIVO A PESARES DO COVID-19