blogue deadmin

VISITA Á COMISARIA

O alumnado de 2º, 3º e 4º de Primaria visitou a comisaría de Ourense. Foi unha mañá moi especial coñecendo as distintas dependencias da comisaría e as súas funcións, rematando cunha merenda no heliporto.

SOLICITUDE DE BECAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO

Atópase aberto o prazo para a solicitude de Becas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo, para o curso 2020-2021

(Dende o 9 de agosto e ata o 30 de setembro )

Nos seguintes enlaces accédese a información necesaria:

Convocatoria no Boletín Oficial do Estado (BOE)

Información breve sobre a beca por parte do Ministerio de Educación e Formación Profesional

Sede electrónica, onde se pode solicitar a beca.

MENSAXE DA TITORA DE 4º ED.INFANTIL

Parabéns polo voso traballo e esforzo, foron unhas notas xeniais e parabéns tamén polo ben que o estades a facer. Sodes uns campeóns e campeonas e estamos moi orgullosos de vos, gran exemplo estades a dar, quedando na casiña sen protestar para protexer aos demais.

Xa queda menos para vernos e para que volvades a encher coas vosas risadas este silencio : Valentina, Teo, Naiara, Simón, Manuel O, Manuel P, Lucía, Ángela, Leire, Lea, Sergio, Uxía, Marco, Iker, Guille, Sofía, Sara, Nico y Mateo.

Un forte e enorme bico para vos e para as vosas familias da profe Silvia.

2ª AVALIACIÓN

Estimadas familias:

INFORMACIÓN MUY IMPORTANTE. | CEIP Valencia

As autoridades Educativas correspondentes ditan as seguintes instruccións con respecto ao  2º Trimestre:

1. A efectos de dar continuidade no calendario escolar, os centros educativos procederán a formalizar o peche da avaliación do segundo trimestre. Cada centro, dentro da súa autonomía pedagóxica e de xestión, disporá as medidas precisas para a súa formalización, na medida do posible, antes do 3 de abril.

2. Non serán avaliables as actividades relacionadas cos contidos curriculares realizadas polo alumnado con posterioridade á data de declaración do estado de alarma (14/03/2020) . En consecuencia, aqueles centros que non teñan formalizado o peche da avaliación do segundo trimestre procederán a formalizalo co traballo desenvolvido ata dita data.

Atendendo a estas instrucóns o noso centro procedera a publicar as notas do 2º Trimestre o venres 3 de Abril. As notas serán publicadas na plataforma ABALAR MÓBIL, polo que recomendanos que todas as familias teñan instalada esta aplicación no seu dispositivo móbil

ou acceso a través da súa páxina web https://www.edu.xunta.es/espazoAbalar/es.

Ante calquer problema non dúbidides en contactar con nós a través do correo ou do telefono do centro.

Atentamente a Dirección do Centro.

Moito ánimo para todos.

PROFESORADO CURSO 23-24

PROFESORADO

EDUCACIÓN INFANTIL