Benvida

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.

FESTAS DA ASCENSIÓN

Recordamos a toda a comunidade educativa do noso colexio que mañán xoves día 25 e o venres 26 NON HABERÁ CLASE por ser festa local.

UN SAÚDO E DESFRUTADE DAS FESTAS!

FESTA!

Hoxe, día 19, bailamos, cantamos e desfrutamos coa alegre música de CE orquestra Pantasma. Aqui tedes unha mostra. Se queredes ver máis...Premede nas imaxes e iredes directamente á nosa GALERÍA DE IMAXES.

SEMANA CULTURAL

Durante esta semana, do 15 ao 19 de maio, estase a celebrar no noso colexio e como xa sabedes a Semana Cultural das LETRAS GALEGAS. Así, na biblioteca e outras dependencias do centro estamos a desfrutar de varias actividades: música, teatro a cargo de alumnas e alumnos de 3º, estreno e pases dunha curtametraxe realizada por alumnado de 2º sobre a obra "A galiña azul", exposicións de traballos das nenas e nenos, exposición sobre Carlos Casares, a Pita Poleira Azul, que pon ovos de cores con palabras en galego, e algunhas cousas máis.

A galiña azul

O alumnado do colexio asistiu a estrea da curta de animación "A galiña azul",  baseada no conto de Carlos Casares, a quen se lle adica este ano o Día das Letras Galegas.

XOSÉ TOMÁS

O martes, día 15 de maio, visitou o noso centro o ilustrador e humorista gráfico XOSÉ TOMÁS, que impartiu un obradoiro de ilustración a nenas e nenos, nais, pais e persoal do centro nunha actividade organizada pola ANPA do colexio.

Moitas grazas XOSÉ!!!

O CEIP FONTIÑAS E A BANDA DE MÚSICA RECORDANDO A CASARES

Este mércorres, Día das Letras Galegas, a Banda Municipal de Música ofreceu un concerto, dentro do ciclo de concertos de Primavera, contando cuns invitados especiais. Son nenas e nenos do CEIP das Fontiñas, que recitaron e leron textos de Carlos Casares.

Grazas á Banda Municipal e a Brais, Xiana, Lucía, Carlota, Andrés, Daniela e Fernando!!!

17 DE MAIO: DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Aquí temos ao noso escritor homenaxeado este ano 2017, CARLOS CASARES.

Ao londo da semana estamos a levar a cabo unha serie de actividades relacionadas co mundo das letras e das artes: teatro, curtametraxe de animación, exposicións, intercambio de libros, talleres...

Bo día das NOSAS LETRAS!

Saida "A casa do queixo"

O venres 5 de maio o alumnado de 6º de INFANTIL visitamos “A casa do queixo” de Grixalba en Sobrado dos Monxes. Alí visitamos os animais e explicáronnos diferentes curiosidades deles, fixemos queixo, tivemos un obradoiro de lá e elaboramos unha tartaruga con material de regugallo. Pasámolo moi ben e disfrutamos do día.

Música Galinova "A granxa"

Para ver fotos CLICK AQUÍ

ANA CARBALLO BALBOA

Este curso somos moi afortunados pola gran cantidade de visitas que recibimos de persoas moi importantes nos distintos campos (escritura, pintura, deporte, compromiso social...).

O xoves 4 de maio visitounos a estupenda pintora Ana Carballo, que fixo un taller cas nenas e nenos de 3 anos.