Benvida

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.

ALUMNADO DE 6º CO ESCRITOR HÉCTOR CAJARAVILLE

O martes, 12 de febreiro, o alumnado de 6º do noso colexio fixo unha visita á zona vella da cidade co broche final na libraría Couceiro onde asistiron á presentación do libro KUSUMA, recente premio Merlín de literatura infantil 2018, co seu autor, o compostelán Héctor Cajaraville.

Moitas grazas a Héctor por adicarnos o seu tempo e noraboa polo premio e pola carreira de éxitos que está a levar como un dos escritores máis lidos en lingua galega.

ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2019-20

O prazo para presentar as solicitudes é do 1 ao 20 de marzo

O alumnado deste centro xa ten a praza garantida aquí e NON ten que facer reserva.

QUE FACER? Cumprimentar o formulario de solicitude -anexo II- e entregalo na Secretaría.

COMO CUBRILO?

En internet, na aplicación https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado

Á man, recollendo o impreso na conserxería ou descargándoo do enderezo:

DOCUMENTACIÓN NECESARIA:

Coa solicitude presentarase a seguinte documentación:

• DNI do solicitante e dos membros computables da unidade familiar.
  • Se o/a alumno/a non ten DNI, copia do libro de familia.
  • Certificación da matrícula (pídase no colexio onde está estudando).
  • Convenio regulador ou resolución xudicial de separación/divorcio, se é o caso.

PRAZAS VACANTES PARA O CURSO 2019-20:

INSTRUCIÓNS XERAIS:

• Só se pode presentar unha única solicitude. Infrinxir esta norma supón perder os dereitos de prioridade.
  • Cada solicitude poderá conter unha relación de ata 6 centros, por orde de preferencia, e deberá ser presentada no centro elixido en primeiro lugar.
  • Despois de presentada a solicitude, non é posible modificar os centros nin a orde de prelación. A renuncia á solicitude rexistrada non permite presentar unha nova.
  • No caso de separación/divorcio, a solicitude terá que ser asinada polos dous proxenitores, agás que a patria potestade estea atribuida só a un deles.

OUTRAS DATAS:

• Xornadas de portas abertas: martes 12 de marzo ás 17:00 horas.
  • As listaxes provisionais de admisión publicaranse antes do 25 de abril.
  • As listaxes definitivas de admisión publicaranse antes do 15 de maio.
  • A matrícula en educación infantil e educación primaria formalizarase entre o 20 e o 30 de xuño.

LEXISLACIÓN ESPECÍFICA:

DÍA DA PAZ

Onte, día 30 de xaneiro conmemoramos o Día Escolar da Paz e da Non Violencia.

Tanto o alumnado de E. Infantil como o de E. Primaria celebramos con música e danzas esta data.

RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 2019-20

O alumnado de 6º de Educación Primaria deste centro que queira ser adscrito ao IES Antonio Fraguas deberá facer a reserva de praza na Secretaría do centro do 1 ao 15 de febreiro. Poderá facer a:

Consulta da normativa

FRAGUANDO A DIVERSIDADE: FONTIÑAS SOMOS TODOS

Hoxe, 25 de xaneiro as nenas e nenos de 6º curso desfrutaron dunha xornada de sensibilización sobre a diversidade funcional na II Edición de "Fraguando a diversidade: Fontiñas somos todos"

Un representante da Asociación BATA (de tratamento do autismo) e un alumno universitario con Síndrome de Asperger foron invitados a participar na charla sobre diversidade funcional que se desenvolveu na EGAP.

FESTIVAL DE NADAL DE EDUCACIÓN INFANTIL

O Xoves 20 de decembro, celebramos o Festival de Nadal de Educación Infantil.

A continuación, nos arquivos adxuntos,  podedes ver os vídeos das diferentes actuacións.

Pinchando no seguinte enlace, accederedes a galería para ver as fotos do festival

NEVE E AS ÁRBORES MÁXICAS

Hai uns días o alumnado de 5 anos de infantil asistiu a unha sesión de cine no numaxNeve e as árbores máxicas  e outros tres cortos que encantaron aos peques.

CONTACONTOS EN EDUCACIÓN INFANTIL

Vero e Sonsoles "Rilo & Penadique" deleitaron as crianzas de infantil co seu espectaculo de contacontos a prol da coeducación, a igualdade e o respeto a diversidade.

Moitas grazas a anpa por organizar a actividade.

MAGOSTO, MAGOSTO!!!

A semana pasada

castañas asadas!

non foi en agosto