Benvida

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.

Concerto no colexio

Esta semana, o alumnado de Primaria desfrutou dun concerto didáctico no colexio a cargo da asociación Alfaia.

Moitas grazas por compartir a súa música!

INICIO DE CURSO 2018-19

Benvidos e benvidas a un novo curso!!!

Desde o colexio queremos recordarvos que as clases comezarán o próximo día 12 de setembro (mércores).

ENTRADA AO CENTRO:

Alumnado de E. Infantil:

Nenos e nenas de 3 anos: Segundo o Plan de adaptación.

Nenos e nenas de 4 e 5 anos: Ás 9:00 horas

Alumnado de E. Primaria:

Como en anos anteriores a entrada farase de xeito escalonado:

1º nivel: ás 9:00 horas

2º nivel: ás 9:30 h

3º nivel: ás 10:00 h

4º nivel: ás 10:30 h

5º nivel: ás 11:00 h

6º nivel: ás 11:30 h

O alumnado de Primaria e as familias serán recibidos na Biblioteca do centro.

Aqueles nenos e nenas que por diversas causas acudan ao centro a primeira hora (9:00 h), estarán a cargo de profesorado de garda pero deberán avisar previamente da súa chegada.

Aviso importante:

Aproveitamos para informar de que os propietarios/as da roupa que está acumulada no centro por descoñecer a quen pertenece, deberán pasar a retirala antes do 21 de setembro xa que, a partir desa data, será posta en mans dos servicios sociais ante a imposibilidade de ser gardada no centro durante máis tempo. Grazas!

LISTAXE PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018-2019

• Listaxe de alumnado con axudas concedidas e denegadas.
  • Período de reclamacións para correxir posibles erros: 13 e 16 de xullo.
  • Publicación de listaxes definitivas: 18 de xullo.
  • Entrega de libros asignados ao alumnado: do 19 ao 24 de xullo e o 5 e 6 de setembro en horario de 9:30 a 13:30.

VALES DE AXUDA PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL E LIBROS DE TEXTO DE 1º E 2º DE E. P.

Os vales xerados poderanse recoller no centro do 13 ao 24 de xullo en horario de 9:30 a 13:30.

REVISTA ESCOLAR 2017-2018

REVISTA ESCOLAR  CURSO 2017-2018

Descargar en PDF

CARREIRA: TODOS E TODAS A S. LÁZARO!

O mércores pasado, para rematar o curso, fomos ao estadio de San Lázaro, como todos os anos.

CONVOCATORIA DA REUNIÓN PARA O ALUMNADO DE 3 ANOS DE NOVA INCORPORACIÓN AO CENTRO

A reunión do equipo docente cos pais/nais do alumnado de 3 anos de nova incorporación  será o próximo mércores, día 27 ás 12:00 h na biblioteca do Centro.