Benvida

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2017/2018

Desde o día 10 de xullo pódense recoller os vales para a compra de libros de 1º e 2º curso.
As persoas admitidas no fondo solidario (3º, 4º, 5º e 6º) deberán preguntar na secretaría se teñen concedido o cheque para a compra de material escolar.

O horario de secretaría é de 8:30 a 14:30.

Para acceder ás listaxes pinchar nos arquivos adxuntos

LIBROS DE TEXTO 2017-2018

Os libros de texto de 1º e 2º curso de educación primaria que estaban pendentes de confirmación por parte da Xefatura Territorial, foron confirmados hoxe. Houbo que cambiar o libro de Matemáticas de 2º nivel.

Por tanto, as listas xa son definitivas.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017-18

As listas de libros para o próximo curso que se colgaron anteriormente non son válidas por conteren varios erros. As LISTAS DEFINITIVAS son as que aparecen no arquivo adxuntos seguinte.

Pedimos desculpas polas molestias que poidemos ocasionar.

FIN DE CURSO DEPORTIVO!

Hoxe, como todos os anos para ramatar o curso, celebramos a XIX edición da carreira de fin de curso. Alí animamos a todos os participantes que nos fixeron pasar unha divertida mañá no estadio de San Lázaro.

Moitas grazas a corredores e corredoras, espectadoras e espectadores e á organización do evento!

QUE PASEDES UNHAS ESTUPENDAS VACACIÓNS ESTIVAIS!

NON HAI HORTA COMA A NOSA

Aquí tedes a mellor horta de todo Fontiñas!

Coidada con agarimo polas nenas e nenos de Infantil e todos os membros da comunidade educativa aos que lles gusta o campo e a natureza. Moitas grazas!

E o alumnado recolleu a colleita e en desfrutaron dunha ensalada gourmet.

PASO A PRIMARIA

As nenas e nenos de 5 anos celebraron hoxe o seu paso a Primaria cun acto na biblioteca, xunto coas súas profesoras e familias.

PARABÉNS A TODAS E TODOS!!!!

REVISTA ESCOLAR 2017

REVISTA ESCOLAR CURSO 2016-2017

MATRÍCULA PARA O CURSO 2017/18

A información sobre a matrícula para o próximo curso 2017/18 e outros avisos de interese, están nesta páxina web, dentro do apartado de SECRETARÍA.

Podedes acceder directamente premendo  aquí:

MATRÍCULA para o curso 2017/18

VISITA DAS NENAS E NENOS DA ESCOLA INFANTIL

A semana pasada visitáronnons, como todos os anos por estas datas, as nenas e nenos da escola infantil "O coelliño Branco".

Falaron con nós, xogaron, recibiron un agasallo e familiarizáronse co centro escolar que o próximo curso os acollerá en todos os sentidos.

Benvidas e benvidos!