Benvida

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.

PLAN DE CONVIVENCIA ESCOLAR

No seguinte enlace adxunto podedes consultar o Plan de Convivencia escolar do noso Centro.

FESTIVAL DE NADAL

Máñá, día 19, a partir das 10:00 terá lugar o Festial de Nadal do alumnado de E. Infanti, coas seguintes actuacións:

3 anos A: No importa que llueva, de Efecto Pasillo

3 anos B: Esto báilase así, de Uxía Lambona e a Banda Molona

4 anos A: Imos bailar, de Mamá Cabra

4 anos B: A miña tía, de Mamá Cabra

5 anos A: A horta de Balbina, de María Fumaça

5 anos B: Peixiños do mar, de Magín Blanco

O día 20, venres, a partir das 10:00 o alumnado de 1º, 2º e 3º de E. Primaria faranos desfrutar coas súas actuacións:

1º A: Brenda Lee

2º B : Ara Malikian

2º A: Polo Nadal turrón e mazapán

2º B: Rockin Around the Christmas

3º A e B: O segredo de Nadal

R. Evanxélica 1º, 2º, 3º: Es Navidad

E o mesmo venres día 20, a partir das 12:15, as nenas e nenos de 4º, 5º e 6º actuarán para o seu público co seguinte repertorio:

4º A e B: El progreso, de Roberto Carlos

5º A: All want for Christmas is you, de M. Carey

5º B e C:  Jingle Bell Rock, de Glee

6º A:  Xustiza de xénero xa

6º B: Coreografía: Saint Panchras Flash Mob Living The Dream

R. evanxélica 4º, 5º e 6º: Vivo estás

Haberá unha zona de público para o alumnado e o profesorado e outra para as familias. Prégase non invadir a zona dos nenos e nenas.

A DESFRUTAR CO NOSO FESTIVAL!!!!

O CEIP das Fontiñas deséxalle á toda comunidade educativa unhas felices festas e un ventureiro ano novo.

Lembramos que as  clases comezarán o día 8 de xaneiro de 2020.

TODOS E TODAS COA IGUALDADE

Dentro das actividades realizadas en favor da igualdade entre homes e mulleres, durante esta semana poidemos desfrutar de dúas actuacións narrativo-musicais:

"Feminino pural. Mundo miúdo" de Silvia Penide e Carla López, para o alumnado de E. Infantil.

"O pozo das señoras" de Rilo & Penadique, para o alumnado de E. Primaria.

Á atención das familias

Estimadas familias:

Varias organizacións sindicais convocaron unha folga que afectará ao persoal docente, para mañá xoves, día12 de decembro.

O centro abrirá as súas portas en horario habitual.

Os servizos mínimos do persoal docente dependente da Consellería de Educación están formados por un membro do equipo directivo. (DOG 4 de decembro)

O dereito a ir á folga está recollido na Constitución polo que o alumnado que asista ao centro será atendido polo persoal de servizos mínimos e o que non secunde a folga.

A dirección.

A NOSA HORTA SEGUE VIVA

Durante o primeiro trimestre deste curso 2019-20, as nenas e nenos de E. Infantil e 1º e 2º de E. Primaria están a desenvolver un proxecto sobre a horta.

A ANPA realiza, a través das monitoras do proxecto, un labor moi completo tanto na horta do colexio como na Biblioteca do mesmo.

O proxecto, aínda non rematado, desenvolveuse en dúas sesións distintas ao longo do trimestre. Unha sobre froitos e hortalizas e outra sobre froitos secos e cogumelos. Unha parte na horta e outra na Biblioteca.

Premede na foto se queredes ver a información máis completa ou consultar o blog da biblioteca:

QUE VIVA O MAGOSTO!

Onte, luns 18 de novembro, o tempo dounos un respiro para poder comer as castañas asadas do noso magosto. Tamén  participamos en xogos populares e bailamos e cantamos ao ritmo da música!

Premede neste enlace e veredes algunhas imaxes:

Resultado de imagen de imágenes libres castaña

UN MINUTO DE SILENZO POLO NOSO PLANETA

O noso colexio sumouse este venres, 27 de setembro, á causa abandeirada polo movemento Fridays for Future para combater a crise climática e que están apoiando moitas organizacións como ADEGA.

Toda a comunidade educativa está preocupada polas consecuencias que o cambio climático produce  nos ecosistemas mariños e terrestres.

Así, as 12:00 h, no patio do colexio, tivo lugar un minuto de silenzo para recordar a gran responsabilidade que teñen tanto as Administracións e os Gobernos como as persoas de xeito individual e colectivo á hora de conservar en perfecto estado o lugar onde vivimos.

Seguiremos durante todo o curso con accións encamiñadas a este fin.

INICIO DE CURSO 2019-20

Benvidos e benvidas a un novo curso!!!

Desde o colexio queremos recordarvos que as clases comezarán o próximo día 11 de setembro (mércores).

ENTRADA AO CENTRO:

Alumnado de E. Infantil:

Nenos e nenas de 3 anos: As profesoras terán unha reunión coas familias o luns, día 9 de setembro, ás 17:00 horas, na que se lles informará sobre o programa de adaptación e incorporación ao Centro. Dita reunión terá lugar na Biblioteca do colexio.

Nenos e nenas de 4 e 5 anos: Ás 9:00 horas

Alumnado de E. Primaria:

Como en anos anteriores a entrada farase de xeito escalonado:

1º nivel: ás 9:00 horas

2º nivel: ás 9:30 h

3º nivel: ás 10:00 h

4º nivel: ás 10:30 h

5º nivel: ás 11:00 h

6º nivel: ás 11:30 h

O alumnado de Primaria e as familias serán recibidos na Biblioteca do Centro.

Aqueles nenos e nenas que por diversas causas acudan ao Centro a primeira hora (9:00 h), estarán a cargo de profesorado de garda pero deberán avisar previamente da súa chegada.

LISTAXE DEFINITIVA DE SOLICITUDES DE PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2019/2020

Publicación das listaxes definitivas  dos libros do fondo solidario asignados a cada alumna ou alumno de 3º, 4º, 5º e 6º de EP.

Tamén están dispoñibles os vales para adquirir libros de texto para o alumnado de 1º e 2º de EP e de EE, e, os vales para adquirir material escolar.

Prazo de entrega de libros e vales: do 15 ao 19 de xullo e do 2 ao 6 de setembro.