Benvida

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.

HOSPITAL DE OSIÑOS

Hai uns días, os nenos e nenas de 5 anos de Infantil disfrutaron dunha xornada moi divertida aprendendo cousas sobre os médicos e o funcionamento do corpo.

Acompañados dos seus osiños, a través de xogos, e gracias aos estudantes de medicina da USC, os nenos/as realizaron diferentes obradoiros onde aprenderon hábitos saudables, primeiros auxilios, reanimación, fixeron curas,...foron células e glóbulos e ¡fixeron unha operación!

Toda unha experiencia que lles encantou.

Taller raios x Taller cirurxía

foto de grupo

MAGOSTO EN FONTIÑAS!

Hoxe celebramos un gran magosto no colexio!

Comemos castañas e xogamos a xogos tradicionais. Pasámolo fenomenal!

Axiña veredes as fotos nesta páxina.

"MISTERIO NO CEMITERIO"

Esta semana, as nenas e nenos de 4º, deron un magnífico concerto musical  aos máis cativos. A obra escollida foi Misterio no cimiterio, moi apropiada para o Samaín e o Magosto.

Un aplauso moi forte!!!

VISITA A SOGAMA DO ALUMNADO DE 6º

O pasado martes, día 7 de novembro, as nenas e nenos de 6º visitaron SOGAMA. Na imaxe podémolos ver uniformados e dispostos a visitar as instalacións dedicadas á xestión de residuos  xenéricos e de envases lixeiros.

Aprendemos algo fundamental:

QUE A VERDADEIRA CONCIENCIA MEDIOAMBIENTAL COMENZA NAS NOSAS CASAS

Para eso debemos ter en conta dúas cousas:

1ª- Que non debemos consumir máis do que necesitamos.

2ª- Que debemos separar nas nosas casas os residuos:

Vidro

Envases lixeiros

Pilas

Papel e cartón

Xenéricos (orgánicos e todos os residuos que non entras nas anteriores categorías)

Podedes recordar máis co vídeo educativo e o vídeo institucional de SOGAMA.

MAGOSTO EN FONTIÑAS!

O venres 10 de novembro, se o tempo o permite, celebraremos o magosto no colexio. A partir de hoxe, mércores 8, cada nena ou neno poderá traer unhas poucas castañas adentadas, máis ou menos unha manchea.

O día 10, a primeira hora, asaranse as castañas no patio de Educación Primaria e, na hora do recreo, o alumnado sairá aos patios de infantil e primaria, respectivamente,para comelas e xogar a xogos populares, recordando así unha das festas máis tradicionais de Galicia.

FROITA FRESCA

Este ano, de novo, contamos cunha axuda do Fondo Galego de Garantía Agraria (FOGGA), da Consellería de Medio Rural para a distribución de froita fresca para escolares, coa finalidade de contribuír á creación de hábitos saudables de alimentación.

A distribución farase ao longo dos seguintes períodos:

1º.- do 6 de novembro ao 17 de novembro de 2017

2º.- do 9 de abril ao 20 de abril de 2018

Convén que todo o alumnado participe e coma a froita dado que este é o obxectivo final do programa.

SAMAÍN

O Samaín pasou e deixounos o colexio cheo de cabazas espectaculares!

Tamén nos presentou a un persoaxe coñecido en Galicia, nada menos que MARIAMANTA, unha vella de gran papo que vai cuberta cunha manta. convidámosvos a investigar sobre ela.

MES DAS BIBLIOTECAS NO COLEXIO

Nesta semana de outubro os nenos e as nenas maiores están a lerlles aos máis cativos uns contos con motivo da celebración do día das Bibliotecas (24 de outubro).

Logo de recollelos nas súas aulas, dirixíronse ao recibidor do edificio principal e ás zonas ao aire libre do colexio para sentar ao seu carón e pasar uns momentos de lecer "padriños-madriñas xunto con afillados e afilladas lectores", intentando transmitir o gusto pola lectura en boa compañía.

A POLICÍA LOCAL VISITA O NOSO COLEXIO

A Policía Local de Santiago compartiu información moi interesante no noso colexio coas alumnas e alumnos de 4º nivel. Agora agardamos que nos volvan a visitar para unhas clases prácticas.

Moitas grazas e ata pronto!