Benvida

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.

FESTIVAL DE NADAL DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Xa estamos preparados para mañá. O Festival de Nadal de Primaria está ensaiado e listo.

FESTIVAL DE NADAL DE EDUCACIÓN INFANTIL

RECICLAXE COA TROPA VERDE

Onte, día 13 de decembro, o alumnado de 2º e 3º participou nunha actividade de reciclaxe coa Tropaverde para concienciar sobre o importante que é para todos que debemos aproveitar as cousas e non dedicarnos ao consumo excesivo que non fai máis que empobrecernos.

ARAO ARAO

Con motivo da celebración do magosto, despois de degustar as

castañas, todo o alumnado de educación infantil cantou e bailou

unha canción de roda “Arao Arao” de Pelo gato 24.

Podedes ver o video desta actuación.

Obradoiros de igualdade

O xoves e o venres todo o alumnado de educación infantil participou no obradoiro organizado pola Ampa “Igualdade a través dos contos”  a partir do conto “Iriña bailarina” impartido por Montse Vilar.

25-11-17 DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

A canción Que nadie, de Manuel Carrasco e Malú, foi interpretada polas nenas e nenos do colexio para recordar que temos que decir un NON rotundo á violencia contra as mulleres no mundo enteiro.

XA TEMOS AS FOTOS DO MAGOSTO!

Mirade que ben asadiñas están as castañas do noso magosto. Moitas grazas aos "asadores".

Podedes ver as fotos na GALERÍA de imaxes desta páxina web ou premendo na fotografía.

20 de Novembro "Día Mundial da Infancia"

Os nenos e nenas de 6º  acudimos o luns a un Pleno Extraordinario no concello, para conmemorar a aprobación pola Asemblea Xeral da ONU da Declaración dos Dereitos do Neno o 20 de novembro de 1959.

Podedes  ver a nosa intervención.

Na páx do concello

USAMOS AS BIBLIOTECAS

Moitas grazas polas vosas imaxes!

Recibimos unha morea de fotos vosas en distintas bibliotecas e con elas confeccionamos un precioso vídeo que podedes ver no blogue da nosa biblioteca e mesmo tamén aquí, no seguinte enlace: