Benvida

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.

INSTRUCIÓN CONXUNTA 9/2017 DA SECRETARÍA XERAL TÉCNICA E DIRECCIÓN DE CENTROS RELATIVA ÁS RECOMENDACIÓNS SOBRE SAÍDAS DO ALUMNADO ESCOLARIZADO

No mes de xullo de 2017 a Consellería de Educación publicou a Instrucción 9/2017 que regula as saídas do alumnado dos Centros Educativos Públicos.

Dita información está recollida no seguinte  anexo adxunto:

BENVIDA AO NOVO CURSO 2017-2018

As clases comenzarán o día 11 de setembro.

A entrada do alumnado ao Centro farase, como en anos anteriores, do xeito seguinte:

ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL:

Nivel de 4º de EI (nenas e nenos de 3 anos): Segundo Plan de adaptación. (Ver arquivo adxunto)

Nivel de 5º de EI (nenas e nenos de 4 anos): 9:00 h

Nivel de 6º de EI (nenas e nenos de 5 anos): 9.00 h

ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA:

Nivel de 1º de EP: 9:00 h

Nivel de 2º de EP: 9:30 h

Nivel de 3º de EP: 10:00 h

Nivel de 4º de EP: 10:30 h

Nivel de 5º de EP: 11:00 h

Nivel de 6º de EP: 11:30 h

O alumnado de E. Primaria será recibido na Biblioteca polo equipo docente e, despois das presentacións irá ás respectivas alulas cos titores/as.

As familias que se acollen ao banco de libros poderán asinar o documento de entrega en Secretaría, requisito previo para poder realizar a entrega e distribución dos recursos.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2017/2018

Desde o día 10 de xullo pódense recoller os vales para a compra de libros de 1º e 2º curso.
As persoas admitidas no fondo solidario (3º, 4º, 5º e 6º) deberán preguntar na secretaría se teñen concedido o cheque para a compra de material escolar.

O horario de secretaría é de 8:30 a 14:30.

Para acceder ás listaxes pinchar nos arquivos adxuntos

AVISO IMPORTANTE:

Aquelas familias que aínda non pasaron a recoller os vales para libros ou material escolar deben facelo canto antes, dirixíndose á Secretaría do Centro.

LIBROS DE TEXTO 2017-2018

Os libros de texto de 1º e 2º curso de educación primaria que estaban pendentes de confirmación por parte da Xefatura Territorial, foron confirmados hoxe. Houbo que cambiar o libro de Matemáticas de 2º nivel.

Por tanto, as listas xa son definitivas.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017-18

As listas de libros para o próximo curso que se colgaron anteriormente non son válidas por conteren varios erros. As LISTAS DEFINITIVAS son as que aparecen no arquivo adxuntos seguinte.

Pedimos desculpas polas molestias que poidemos ocasionar.

FIN DE CURSO DEPORTIVO!

Hoxe, como todos os anos para ramatar o curso, celebramos a XIX edición da carreira de fin de curso. Alí animamos a todos os participantes que nos fixeron pasar unha divertida mañá no estadio de San Lázaro.

Moitas grazas a corredores e corredoras, espectadoras e espectadores e á organización do evento!

QUE PASEDES UNHAS ESTUPENDAS VACACIÓNS ESTIVAIS!

NON HAI HORTA COMA A NOSA

Aquí tedes a mellor horta de todo Fontiñas!

Coidada con agarimo polas nenas e nenos de Infantil e todos os membros da comunidade educativa aos que lles gusta o campo e a natureza. Moitas grazas!

E o alumnado recolleu a colleita e en desfrutaron dunha ensalada gourmet.

PASO A PRIMARIA

As nenas e nenos de 5 anos celebraron hoxe o seu paso a Primaria cun acto na biblioteca, xunto coas súas profesoras e familias.

PARABÉNS A TODAS E TODOS!!!!

REVISTA ESCOLAR 2017

REVISTA ESCOLAR CURSO 2016-2017