Benvida

Benvidos ao novo sitio de Webs dinámicas!

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.

NEVE E AS ÁRBORES MÁXICAS

Hai uns días o alumnado de 5 anos de infantil asistiu a unha sesión de cine no numaxNeve e as árbores máxicas  e outros tres cortos que encantaron aos peques.

CONTACONTOS EN EDUCACIÓN INFANTIL

Vero e Sonsoles "Rilo & Penadique" deleitaron as crianzas de infantil co seu espectaculo de contacontos a prol da coeducación, a igualdade e o respeto a diversidade.

Moitas grazas a anpa por organizar a actividade.

MAGOSTO, MAGOSTO!!!

A semana pasada

castañas asadas!

non foi en agosto

o noso magosto!

Podedes ver as fotos premendo na seguinte:

A GATA CON ZOCOS

O alumnado de 5 anos asistíu no Auditorio de Galicia ao espectáculo musical "A gata con zocos" . A compañia teatral actuou acompañada pola Real Fhilarmonía de Galicia.

CIRCO NA ESCOLA

Hai unhas semanas, en Educación Infantil, puidemos disfrutar do espectaculo de Circo de Frá Martó. Grazas a anpa por organizar esta actividade.

SKATE: DESLIZARSE SOBRE RODAS

Esta semana tivemos o pracer de que dous monitores da SKATE ESCOLA nos desen unhas estupendas charlas sobre este fascinante deporte que proximamente será  olímpico.

Moitas grazas Carlos e Pedro!

Concerto no colexio

Esta semana, o alumnado de Primaria desfrutou dun concerto didáctico no colexio a cargo da asociación Alfaia.

Moitas grazas por compartir a súa música!

INICIO DE CURSO 2018-19

Benvidos e benvidas a un novo curso!!!

Desde o colexio queremos recordarvos que as clases comezarán o próximo día 12 de setembro (mércores).

ENTRADA AO CENTRO:

Alumnado de E. Infantil:

Nenos e nenas de 3 anos: Segundo o Plan de adaptación.

Nenos e nenas de 4 e 5 anos: Ás 9:00 horas

Alumnado de E. Primaria:

Como en anos anteriores a entrada farase de xeito escalonado:

1º nivel: ás 9:00 horas

2º nivel: ás 9:30 h

3º nivel: ás 10:00 h

4º nivel: ás 10:30 h

5º nivel: ás 11:00 h

6º nivel: ás 11:30 h

O alumnado de Primaria e as familias serán recibidos na Biblioteca do centro.

Aqueles nenos e nenas que por diversas causas acudan ao centro a primeira hora (9:00 h), estarán a cargo de profesorado de garda pero deberán avisar previamente da súa chegada.

Aviso importante:

Aproveitamos para informar de que os propietarios/as da roupa que está acumulada no centro por descoñecer a quen pertenece, deberán pasar a retirala antes do 21 de setembro xa que, a partir desa data, será posta en mans dos servicios sociais ante a imposibilidade de ser gardada no centro durante máis tempo. Grazas!