Linguas estranxeiras

INGLÉS: actividades infantil 10 de xuño

Good morning!!

O curso chega ao seu fin e é hora de demostrar o que sabedes. Si podedes, grabade un vídeo ou audio no que saludedes en inglés e vos despidades en inglés.

Aproveitade para ensinarme as cousas que fixestes estes meses que máis vos gustasen, como debuxos de plástica, manualidades...

Déixovos os vídeos de saúdo e despedida en inglés:

Estou desexando velos!

Teacher Cris

INGLÉS: SEMANA 9 XUÑO -1st GRADE/1º CURSO-

Good afternoon!

Xa está rematando o curso, polo que vos deixo uns xogos que podedes imprimir e xogar con eles. Podedes usalos durante as vacacións si queredes! Son opcionais/voluntarios, xa que requiren de impresora.

Tema 1: Material escolar/school supplies.

Tedes un memory game. Un xogo de memoria no que debedes agrupar a imaxe coa palabra.
Cada imaxe trae escrito debaixo a palabra, polo que poderedes xogar e aprender vocabulario novo.

Tema 2, 3 e 4: Partes do corpo/parts of the body; family, food e feelings.

Tedes memory games de cada un dos temas para repasar o vocabulario que coñecedes.

Podedes xogar solos ou con alguien máis.

Instruccións:

- Hai un archivo de imaxes para cada un dos temas. Poden ler a palabra en inglés debaixo da imaxe.

- O documento "Memory game palabras body, feelings e food" ten escrito solo as palabras en inglés.

- Recortar todo. Colocar todas as fichas do mesmo tema boca abaixo e buscar a palabra que se corresponde coa imaxe. Si non a lembras podes buscar a palabra que sexa igual á que aparece debaixo da imaxe.

Deixo unha carpeta por si vos animades a enviar foto xogando.

Deixarei a próxima semana para que entreguedes as tarefas pendentes.

Enjoy it!

INGLÉS: SEMANA 4 XUÑO -2nd GRADE/2º CURSO-

Good morning!

Empezamos xuño. Aproveitamos para repasar cousas que vimos ao longo do curso.

Propoño actividades para algúns dos temas, así podedes repasar e xogar tamén durante o verán.

Tema 1: house

Un xogo de dominó e outro de buscar parellas, debedes asociar palabra e imaxe tendo as fichas boca abaixo.

Tedes fichas con máis vocabulario que podede imprimir e recortar para xogar a buscar parellas.

Tema 2: "butterfly mask" e "jumping frog"

Butterfly mask

Ver o seguinte vídeo (storytelling) do conto "Is it a butterfly?" Non pasa nada si non entendedes todo, intentade seguir polas imaxes e escoitar.

Despois podedes decorar unha careta de "butterfly" (en adxuntos). Si non podedes imprimir e vos animades a facelo, podedes debuxar nun folio a vosa "butterfly" e decorádea.

Jumping frog

1- Ver este vídeo da rana ("frog") que non quere ser "frog".

2- Facer "jumping frog" seguindo este vídeo e coa axuda dun adulto.

Tema 3: clothes

Hai 2 xogos.

Un deles hai que usar dados facer dúas tiradas. A primeira tirada é para a columna e a segunda para a fila.

Despois debedes decir o nome da prenda en inglés.

No xogo de dominó tedes que asociar imaxe e palabra en inglés.

Deixo unha carpeta por si queredes enviar fotos, pero son optativos e para que teñades material para o verán si queredes usalo.
Esta semana e a próxima poderedes entregar as tarefas pendentes e si tedes dúbidas pregutádeme!

Espero que vos guste! Enjoy it!

INGLÉS: actividades infantil 3 de xuño

Good morning!

Xa estamos en xuño! Estamos rematando..

Como a semana pasada vos gustou tanto a tarefa da "butterfly mask", esta semana podedes facer unha manualidade algo distinta. Necesitaredes a axuda dun adulto, pero despois poderedes xogar con ela.

1- Ver este vídeo da rana ("frog") que non quere ser "frog".

2- Debuxar unha "frog" nun folio e facer "jumping frog" seguindo este vídeo e coa axuda dun adulto.

Podedes enviarme fotos. Encantarame velas!

3- Canción de "good morning".

Espero que vos guste.

Teacher Cris

INGLÉS: SEMANA 1 XUÑO -1st GRADE/1º CURSO-

Good afternoon!

Xa estamos chegando a final de curso, polo que vos propoño seguir coas tarefas da comida.

Na páxina 40 do libro tedes unha historia sobre Sue e o seu "dad". Escoitar aquí. Escoitádea e intentade reponder estas preguntas:

- What does dad want for dinner? (Que quere papá para cenar?)

- Have they got eggs for the omelette? (Teñen ovos para a tortilla?)

- How many eggs have they got? (Cantos ovos teñen?)

Escribir respostas na libreta e enviar foto. Prazo ata o 12 de xuño.

Despois propóñovos unha receta de Aimee. O vídeo é largo, pero podedes ver solo a partir do minuto 3:50. Por si o precisades, aquí está en galego.

Intentade facela si vos animades, enviade fotos.

Tedes de prazo ata o día 12 de xuño.

Have a nice week!