INGLÉS: SEMANA 9 XUÑO -1st GRADE/1º CURSO-

Good afternoon!

Xa está rematando o curso, polo que vos deixo uns xogos que podedes imprimir e xogar con eles. Podedes usalos durante as vacacións si queredes! Son opcionais/voluntarios, xa que requiren de impresora.

Tema 1: Material escolar/school supplies.

Tedes un memory game. Un xogo de memoria no que debedes agrupar a imaxe coa palabra.
Cada imaxe trae escrito debaixo a palabra, polo que poderedes xogar e aprender vocabulario novo.

Tema 2, 3 e 4: Partes do corpo/parts of the body; family, food e feelings.

Tedes memory games de cada un dos temas para repasar o vocabulario que coñecedes.

Podedes xogar solos ou con alguien máis.

Instruccións:

- Hai un archivo de imaxes para cada un dos temas. Poden ler a palabra en inglés debaixo da imaxe.

- O documento "Memory game palabras body, feelings e food" ten escrito solo as palabras en inglés.

- Recortar todo. Colocar todas as fichas do mesmo tema boca abaixo e buscar a palabra que se corresponde coa imaxe. Si non a lembras podes buscar a palabra que sexa igual á que aparece debaixo da imaxe.

Deixo unha carpeta por si vos animades a enviar foto xogando.

Deixarei a próxima semana para que entreguedes as tarefas pendentes.

Enjoy it!

AnexoTamaño