Deporte Escolar 2015-2016

Hoxe presentamos o artigo do Deporte escolar 2015-2016 feito polas nenas de quinto e sexto para a revista galegando.

ATLETISMO NO CUVI

O pasado día 2 de xuño os alumnos e alumnas de 4º de Primaria participaron nunha sesión práctica de atletismo na pista deportiva do CUVI e na que todos participaron e diferentes modalidades coordinadas polos estudiantes de INEF.

Adxuntamos o ártigo escrito polos alumnos sobre a súa experiencia.

O DEPORTE ESCOLAR

Durante o 2º Trimestre participamos no Deporte Escolar e visitamos os coles de CEIP Bouza Brey e CPI Mondariz onde queremoslle agradecer o ben que nos trataron.

Aquí adxuntamos o artigo escrito polos nosos compañeiros de 5º e 6º contando a súa experiencia.

Xornadas de Atletismo

28/05/2014

O día 28 de Maio imos competir a Ponteareas cos nosos compañeiros da zona nunhas xornadas de atletismos na que competiremos en:

- Salto de lonxitude.
- Salto de altura.
- Lanzamento de peso.
- Lanzamento de xabalina.
- Velocidade.
- Relevos.