SAMAÍN 2019: ACTIVIDADES E DÍAS NON LECTIVOS

Ola familias:

Esta semana (luns 28 a mércores 30) celebraremos no cole a festa de Samaín (Haloween en lingua inglesa). Dende o luns 28 teremos xa a tradicional exposición de cabazas terroríficas no vestíbulo do centro e zonas decoradas con pantasmas e outros personaxes desta festa con orixes celtas no resto do centro. Nas actividades de aula trataremos as orixes da festa, a emoción do medo, as tradicións galegas, etc... con narracións, contos, documentais e dramatizacións. O mércores 30 será o día grande. O noso alumnado poderá desfrazarse ao longo de toda a xornada e vencer o medo de Samaín e Día dos Defuntos. Pola tarde, haberá unha estupenda Festa de Samaín xestionada pola ANPA. A promesa é que sexa moi terrorífica e... divertida. Esperamos que asistades a este estupendo evento familar.

Lembrade que o xoves 31 non haberá clases por ser o Día do Ensino e o venres é o Dia de Tódolos Santos. Vémonos o luns 4 de novembro.

Samaín_2019

FINALIZACIÓN DO CURSO 2018-2019 E APERTURA DO CURSO 2019-2020

Prezadas Familias:

Xa finalizado o curso escolar lectivo o pasado venres 21 de xuño, rematamos hoxe, día 15 de xullo, a atención presencial de administración e secretaría. Calquera posible consulta, prégase remitila á caixa de correo electrónico do centro (ceip.escultor.acunha@edu.xunta.es) . As actividades lectivas para o curso 2019-2020 comezarán o mércores, 11 de setembro ás 09:00 horas. O equipo docente e os servizos de secretaría estarán á disposición das familias a partir do luns 2 de setembro.

Dende o equipo de persoal docente e non docente aproveitamos para desexarvos un feliz verán.

verán

AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN

Con data 08/07/2019 publícase a resolución definitiva das axudas convocadas pola Consellería de Educación para libros e material de Educación Primaria.

Os solicitantes (pai ou nai) dos vales, tanto para material escolar como para os libros de 1º e 2º ou NEAE, poden pasar a recollelos polo colexio ata o 15 de xullo en horario de 10 a 13 horas. Tamén se poden recoller a partir do luns 2 de setembro.

Lembramos a recomendación de non mercar os libros (aínda que figuren na relación oficial) ata que os titores ou especilaistas non confirmen que se van realmente a utilizar.

MATRÍCULA 1º ESO NO IES ÁLVARO CUNQUEIRO. CURSO 2019-2020

O alumnado que realizou a reserva de praza no IES Álvaro Cunqueiro debe formalizar a matrícula os días 27, 28 de xuño e o 10 de xullo  na secretaría do Instituto. Os sobres de matrícula estarán dispoñibles a partir do día 25, tal e como figura na web do Instituto e teñen un prezo de 3 €.

admision_ies

Revista Escolar 2018/19