Información sobre as Peque-Rutas 2017-2018

Saúdos. Dende a  ANPA coméntannos que van comezar a planificar as "Peques-Rutas" para o presente curso 2017-2018. En breve haberá unha reunión para informar das mesmas. Animádevos a asistir.

Enlace co Blog PEQUE RUTAS da ANPA do noso colexio: Facer "clic" na imaxe

O CEIP ESCULTOR ACUÑA EN ESCOLAS VIGO

Nesta web do Concello de Vigo, que inclué a Guía de Centros Educativos de Vigo, poderedes informaros de distintos aspectos organizativos e pedagóxicos do noso centro e acceder a documentos sobre admisión de alumnado e sobre a rede educativa de Vigo. Para acceder, fai "clic" na imaxe.

SOLICITUDE DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2017-2018

NIVEIS EDUCATIVOS: 2º ciclo de Educación Infantil e Educación Primaria

PRAZO: do 1 ao 20 de marzo.

SOLICITUDES: Entregaranse no centro elixido. Pódense cubrir en papel ou a traves das páxinas da Xunta (ver abaixo)

A finais de xuño hai que formalizar a matrícula. Haberá tamén unha reunión coas familias do novo alumnado.

DOCUMENTACIÓN: Xustificar a idade con DNI ou Libro de familia. Aportarase outra documentación xustificativa se hai que aplicar o baremo porque as solicitudes superan a oferta de prazas. Pódese optar pola comprobación automática de domicilio, renda, familia numerosa ou discapacidades se se realiza a través da aplicación admisionalumnado.

Criterio complementario: xordeira (Consello Escolar 31/01/2017)

PORTAS ABERTAS:  Os martes 7 e 14 de marzo de 16 a 18'30 horas e o luns 13 de marzo de 9'15 a 10'30.

NORMATIVA:

Orde admisión

Novidades 2017: admisionalumnado, Anexo A, letras desempate

FORMULARIOS:

http://www.xunta.es/portada    (procemento ED550B)

ANEXO A  en ficheiros adxuntos

SOLICITUDES RECIBIDAS NA PRIMEIRA FASE DO PROCESO DE ADMISIÓN

NIVEL

SOLICITUDES

RECIBIDAS

OBSERVACIÓNS

4º Ed Infantil

5º Ed Infantil

6º Ed Infantil

Será preciso baremar. Non se ofertaban prazas.

1º Ed Primaria

2º Ed Primaria

3º Ed Primaria

4º Ed Primaria

5º Ed Primaria

6º Ed Primaria

Día Escolar da Non Violencia e da Paz 2017

Saúdos. O luns, 30 de Xaneiro, imos celebrar o día escolar da Paz no cole. Entre outras actividades representaremos a canción " Por qué no ser amigos" en LSE. Deixamos aquí a canción realizada pola profe de LSE e polas intérpretes de LSE para que vaiades ensaiando. Ahhh, FELIZ ANO 2017. Moito ánimo e moito estudio.

Facer "clic" na imaxe para acceder ao vídeo

Para traballar contidos e valores sobre a Paz visita esta páxina do CEIP Isaac Peral de Ferrol. Está estupenda!!!!

Paz_2017

Votación para o Proxecto de Centro

O pasado venres tivemos a votación para escoller o noso Proxecto de Centro. A participación foi do 100 por 100 e... moi democrática.

A proposta gañadora foi a presentada polo alumnado e profesorado de Educación Infantil: O CINE

Parabéns aos gañadores e a todo o alumnado e profesorado polo voso esforzo e compromiso.

Agora... a ir pensando cómo traballar o Proxecto. Ánimo!!!!