XA ESTAMOS EN MARCHA!

Pois si, xa estamos a rematar a primeira semana do curso académico 2016-2017. Xa as aulas están comezando os seus proxectos didácticos e coñecendo a novas compañeiras e compañeiros. O equipo de mestras e mestras esperamos que, pouco a pouco, collades o ritmo das responsabilidades educativas con alegría, compromiso e confianza. Moito ánimo a todas as familias!!!

Benvida

PERIODO DE ADAPTACIÓN_ 4º ED. INFANTIL

DISTRIBUCIÓN DO ALUMNADO DE 4º DE EDUCACIÓN  INFANTIL.

Adxúntanse grupos e horarios do periodo de adaptación.

Para acceder aos listaxes, facer "clic" na imaxe ou descargar o documento adxunto

Resultado de imagen de niños escolares

Período de Adaptación en 4º de Infantil

Achegamos un enlace á páxina da Consellería de Educación onde podedes descargar un documento en formato .pdf sobre este período inicial na chegada á escola.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL

Na semana do 11 ao 15 de xullo, de 10 a 13 horas, pódense recoller os vales (cheques) das axudas para material e para libros de texto de 1º e 2º.

PUBLÍCASE A LISTA DEFINITIVA DE LIBROS ASIGNADOS A CADA ALUMNA/O.NALGÚNS CASOS HAI UNHA LISTA COMPLEMENTARIA QUE INCLÚE MÁIS LIBROS Eses libros entregaranse en setembro.( consultar listas en ADXUNTO)

A relación de libros de texto podedes atopala na web do centro en Secretaría--Libros de texto

Lembramos o novo teléfono do centro: 886 120 115

Día Nacional Das Linguas De Signos Españolas

O 14 de xuño é o día Nacional das Linguas de Signos Españolas. Desde o CEIP Escultor Acuña queremos celebralo.

Para iso gravamos este vídeo, contando a realidade da Lingua de Signos no noso cole.

imaxe ls
Enlace ao video