TEATRO "LOS TRES CERDITOS" 5º PRIMARIA

Ola a todos/as

Deixámosvos a representación dunha versión en castelán do conto “Los tres cerditos”.  A obra foi representada por un dos grupos dE alumnos/as de 5ºB, dentro dun ciclo de teatro que van ir representando ao longo do curso. Elas mesmas encargáronse do decorado e o atrezzo. Nada máis cabe darlle a noraboa os rapaces e rapazas polo seu esforzo e traballo.

Esperamos que disfrutedes a obra!!!!

sentímolo, flash non está dispoñible.

CUESTIONARIO DE CONVIVENCIA ESCOLAR 2019

Prezadas Familias:

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional na súa Estratexia Galega de Convivencia Escolar 2015-2020 pon a disposición das comunidades educativas ( alumnado de quinto e sexto de primaria, familias, profesorado e persoal de servizo) unha ferramenta para avaliar o sentir nas relacións sociais nos centros educativos e a súa capacidade para resolver positivamente os conflitos que poidan xurdir.

A tal efecto, actívase unha plataforma cun Cuestionario de 15 preguntas para que cada persoa da comunidade exprese a súa opinión neste importante tema. Agradecemos ás familias que expresen o seu sentir accedendo á plataforma facendo "clic"no seguinte enlace.  ("Recollida de datos para as familias" en https://edu.xunta.es/convfamil). Enlace para Cuestionarios de Alumnado de 5º e 6º de primaria en " https://edu.xunta.es/convobrig "

Nota: dende o centro outorgarase unha clave única a cada persoa que garantiza o seu anonimato. O cuestionario estará dispoñible ata o domingo, 24 de marzo inclusive.

Recibide un cordial saúdo e grazas pola vosa colaboración

Cuestionario_Convivencia

ADMISIÓN DE ALUMNADO 2019-2020. ADXUDICACIÓN PROVISIONAL DE PRAZAS

Seguindo a normativa vixente publícanse en documentos adxuntos, a normativa e calendario que regula o proceso de admisión de alumnado para o vindeiro curso 2019-2020. Tambén pódese acceder as prazas vacantes nas etapas de Educación Infantil e Primaria.

admision

RESERVA DE PRAZA PARA O INSTITUTO - CURSO 2019-2020-

Prezadas familias:

Xa está aberto o prazo para solicitar reserva de praza no IES Álvaro Cunqueiro, centro de ensinanza secundaria adscrito ao noso colexio. As familias recibirán nestes días un formulario  para cumprimentar e entregar na secretaría do colexio (José Antonio- Esther) que o tramitarán posteriormente ao instituto. O prazo de entrega de solicitudes remata o venres, 15 de febreiro.

Para as familias que decidan solicitar praza noutro IES deberán esperar á apertura de prazo ordinario ( do 1 ao 20 de marzo) e solicitalo directamente no instituto o que decidan ir.

En documento adxunto (formato .pdf)  tedes a información remitida ás familias (reserva_praza_2019) e o calendario do proceso de admisión de alumnado (calendario_matricula_19_20_web)

Para o alumnado de Educación Infantil e Primaria que continúe no centro, non hai que reservar praza. O proceso de adscripción é automático. As familias interesadas en matricularse por primeira vez no noso centro (infantil e primaria) poderán facelo na apertura de admisión do alumnado en período ordinario ( do 1 ao 20 de marzo) según recolle  a normativa actual  DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, ORDE do 12 de marzo de 2013 e ORDE do 25 de xaneiro de 2017)  na nosa secretaría

Ante calquera dúbida, contactar coa secretaría do centro: 886 120  115. Recibide un cordial saúdo.

Reserva_praza_IES

XORNADA DE PORTAS ABERTAS - MARTES, 26 DE FEBREIRO

Xornada_Puertas_Abiertas

Ola a todas e a todos!

Queríamos comunicarvos que o vindeiro martes 26 de febreiro teremos a Xornada de Portas Abertas nas que poderedes coñecer a nosa proposta pedagóxica, acceder ás nosas instalacións e convivir co noso equipo docente ao longo de toda a xornada.

Para organizar mellor e atenderos correctamente temos estruturada a xornada do seguinte xeito:

1.  Primeira visita: 10.30h
  2.  Segunda visita: 12.30h
  3. Terceira visita:   16.30h

Para reservar a vosa visita deberedes contactar co noso teléfono e elixir o horario que mellor se adapte ás vosas obligacións

Telefono de contacto:  886 120 115 (Esther: administrativa)

Na web do Concello de Vigo, Escolas Vigo. tedes tamén a información básica sobre o noso centro

Ficha_Escolas_Vigo

Un saúdo e esperamos veros nesa xornada. Ata pronto!!