Final do curso 2015-2016 e Feliz Verán

Vacacións_Verán

Período de Adaptación en 4º de Infantil

Achegamos un enlace á páxina da Consellería de Educación onde podedes descargar un documento en formato .pdf sobre este período inicial na chegada á escola.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL

Na semana do 11 ao 15 de xullo, de 10 a 13 horas, pódense recoller os vales (cheques) das axudas para material e para libros de texto de 1º e 2º.

Tamén temos a relación de solicitudes excluídas e a PROVISIONAL de adxudicación de libros para 3º, 4º, 5º e 6º, á que daremos publicidade cando adquira carácter definitivo. Eses libros entregaranse en setembro.

A relación de libros de texto podedes atopala na web do centro en Secretaría--Libros de texto

Lembramos o novo teléfono do centro: 886 120 115

Descubrindo o Norte 2016

O CEIP Escultor Acuña, o Carballal-Cabral e o IES Álvaro Cunqueiro construiron un ano máis o proxecto interdisciplinar "Descubrindo o Norte" onde, a partir do deporte de orientación constrúese o coñecemento nos diferentes ámbitos para desenvolver as Competencias.

Carlos Spuch Calvar, pola súa parte abríu aos ollos do noso alumnado, o marabilloso mundo da neurociencia nunha amena conferencia interactiva.

O catedrático Pío González Fernández, do departamento de Física Aplicada da Universidade de Vigo achegou o apaixonante mundo da ciencia ao noso alumnado con obradoiros de física.  Da man dos seus  compañeiros de equipo de  investigación Julia Serra presentounos os avances conseguidos no campo dos biomateriais, campo que lideran en España.

Federico Mallo Ferrer mantivo unha divertida, intensa e interesantísima charla sobre os principais aspectos da alimentación e a nutrición.

A Oficina de Medio Ambiente desvelou os segredos do ecosistema do Campus e a biodiversidade que podemos atopar na súa contorna.

Finalmente, despois dunha pausa para comer, o Servizo de deportes da Universidade de Vigo colaborou connosco para desenvolver unha carreira de orientación, na que estivo invitada a comunidade escolar, preámbulo das competicións deportivas escolares.

Nas seguintes iconas atópanse os enlaces das galerías fotográficas.

Carlos Spuch Neurociencia

no Colexio

XornadaMonte Galiñeiro

Xornada

Campionato Provincial Campionato Autonómico

Día Nacional Das Linguas De Signos Españolas

O 14 de xuño é o día Nacional das Linguas de Signos Españolas. Desde o CEIP Escultor Acuña queremos celebralo.

Para iso gravamos este vídeo, contando a realidade da Lingua de Signos no noso cole.

imaxe ls
Enlace ao video