Matriculación Curso 2020-2021: Primaria e Secundaria

Prezadas familias:

Xa está aberto o prazo para solicitar reserva de praza no IES Álvaro Cunqueiro, centro de ensinanza secundaria adscrito ao noso colexio. As familias recibirán nestes días un formulario  para cumprimentar e entregar na secretaría do colexio (José Antonio- Esther) que o tramitarán posteriormente ao instituto. O prazo de entrega de solicitudes remata o sábado, 15 de febreiro.

Para as familias que decidan solicitar praza noutro IES deberán esperar á apertura de prazo ordinario ( do 1 ao 20 de marzo) e solicitalo directamente no instituto o que decidan ir.

En documento adxunto (formato .pdf)  tedes a información remitida ás familias  o calendario do proceso de admisión de alumnado (calendariomatricula20_21)

Para o alumnado de Educación Infantil e Primaria que continúe no centro, non hai que reservar praza. O proceso de adscripción é automático. As familias interesadas en matricularse por primeira vez no noso centro (infantil e primaria) poderán facelo na apertura de admisión do alumnado en período ordinario ( do 1 ao 20 de marzo) según recolle  a normativa actual  DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, ORDE do 12 de marzo de 2013 e ORDE do 25 de xaneiro de 2017)  na nosa secretaría

Ante calquera dúbida, contactar coa secretaría do centro: 886 120  115. Recibide un cordial saúdo.

Admisión alumnado

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS - MARTES, 18 DE FEBREIRO E 3 DE MARZO

Xornada_Puertas_Abiertas

Ola a todas e a todos!

Queríamos comunicarvos que os vindeiros martes 18 de febreiro e martes 3 de marzoteremos as Xornadas de Portas Abertas nas que poderedes coñecer a nosa proposta pedagóxica, acceder ás nosas instalacións e convivir connosco ao longo destas xornadas.

Para organizar mellor e atenderos correctamente temos estruturada a xornada do seguinte xeito:

1. Primeira   visita:    12.30h
  2. Segunda   visita:    16.30h

Para reservar a vosa visita deberedes contactar co noso teléfono e elixir o horario que mellor se adapte ás vosas obligacións

Telefono de contacto:  886 120 115 (Esther: administrativa// José A.: secretario)

Na web do Concello de Vigo, Escolas Vigo. tedes tamén a información básica sobre o noso centro

Ficha_Escolas_Vigo

Un saúdo e esperamos veros nesas xornada. Ata pronto!!

Canción do Día da Paz

Ola a todos/as:

Deixámosvos a canción que imos cantar o do Día da Paz.  Practicádea moito!!!!!!

Saúdos

Fai click na imaxe para acceder ao vídeo

Teatro de Inglés para Infantil, 1º e 2º

Ola a todos/as:

Aquí os deixamos as cancións do teatro de inglés que corresponden a obra de "Tin soldier", que serán representadas para o alumnado de infantil, 1º e 2º de primaria.

Ainda que xa as estamos a practicar na clase, aninámosvos as seguir practicando dende casa.

Un saúdo.

Fai click na imaxe para acceder ao vídeo

Teatro de Inglés

Ola a todos/as!!!!

Aquí os deixamos as cancións do teatro de inglés que corresponden a obra de "The Emperor's new suit". As correspondentes a "The Tin Soldier" subirémolas proximamente.

Practicádeas moito para que o videiro 20 de febreriro fagámonos notar e leven un bo recordo do CEIP Escultor Acuña.

Bicos e apertas e entrade con moita felicidade no 2020!!!

Pincha na imaxen