VISITA DE 3º A ANFACO

Os alumnos e as alumnas de 3º fixemos o pasado venres, 18 de novembro, unha visita a Anfaco. Trátase dun museo e laboratorio relacionado coa pesca e a actividade conserveira. Aprendimos moitas cousas e incluso nos regalaron latas de atún!

Moitas grazas a Anfaco e a Mariña por tratarnos tan ben.

Anfaco_3º

anfaco_3º

SUPERMAGOSTO NO ESCULTOR ACUÑA

Pois como diría Xandre..." tivemos un espectacular día para a celebración dos xogos e para a degustación das castañas"

Deíxovos aquí unhas fotos que, en breve, subiremos completas á galería. Grazas á Comisión de Festas polo seu esforzo e a todos e todas as participantes.

speaker xogos3
 xogos1  xogos4
 xogos2  xogos5

XA ESTAMOS EN MARCHA!

Pois si, xa estamos a rematar a primeira semana do curso académico 2016-2017. Xa as aulas están comezando os seus proxectos didácticos e coñecendo a novas compañeiras e compañeiros. O equipo de mestras e mestras esperamos que, pouco a pouco, collades o ritmo das responsabilidades educativas con alegría, compromiso e confianza. Moito ánimo a todas as familias!!!

Benvida

PERIODO DE ADAPTACIÓN_ 4º ED. INFANTIL

DISTRIBUCIÓN DO ALUMNADO DE 4º DE EDUCACIÓN  INFANTIL.

Adxúntanse grupos e horarios do periodo de adaptación.

Para acceder aos listaxes, facer "clic" na imaxe ou descargar o documento adxunto

Resultado de imagen de niños escolares

Período de Adaptación en 4º de Infantil

Achegamos un enlace á páxina da Consellería de Educación onde podedes descargar un documento en formato .pdf sobre este período inicial na chegada á escola.