SOLICITUDE DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2017-2018

NIVEIS EDUCATIVOS: 2º ciclo de Educación Infantil e Educación Primaria

PRAZO: do 1 ao 20 de marzo.

SOLICITUDES: Entregaranse no centro elixido. Pódense cubrir en papel ou a traves das páxinas da Xunta (ver abaixo)

A finais de xuño hai que formalizar a matrícula. Haberá tamén unha reunión coas familias do novo alumnado.

DOCUMENTACIÓN: Solicitarase se hai que aplicar o baremo porque as solicitudes superan a oferta de prazas. Pódese optar pola comprobación automática de domicilio, renda, familia numerosa ou discapacidades se se realiza a traves da aplicación admisionalumnado.

PORTAS ABERTAS:  Os martes 7 e 14 de marzo de 16 a 18'30 horas e o luns 13 de marzo de 9'15 a 10'30.

NORMATIVA:

Orde admisión

Novidades 2017: admisionalumnado, Anexo A, letras desempate

FORMULARIOS:

http://www.xunta.es/portada    (procemento ED550B)

ANEXO A  en ficheiros adxuntos

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS 2017

Prezadas familias:

Ao longo do próximo mes de marzo teremos as xornadas de portas abertas para coñecer o noso centro: instalacións, equipo docente e proxecto pedagóxico. Para organizar as visitas, agradecemos contactedes con antelación no noso teléfono 886 120 115.  Benvidos e Benvidas

Martes   7 de marzo de 16:00h a 18:30h
Luns  13 de marzo de 10:00h a 11:30h
Martes 14 de marzo de 16:00h a 18:30h

Día Escolar da Non Violencia e da Paz 2017

Saúdos. O luns, 30 de Xaneiro, imos celebrar o día escolar da Paz no cole. Entre outras actividades representaremos a canción " Por qué no ser amigos" en LSE. Deixamos aquí a canción realizada pola profe de LSE e polas intérpretes de LSE para que vaiades ensaiando. Ahhh, FELIZ ANO 2017. Moito ánimo e moito estudio.

Facer "clic" na imaxe para acceder ao vídeo

Para traballar contidos e valores sobre a Paz visita esta páxina do CEIP Isaac Peral de Ferrol. Está estupenda!!!!

Paz_2017

Votación para o Proxecto de Centro

O pasado venres tivemos a votación para escoller o noso Proxecto de Centro. A participación foi do 100 por 100 e... moi democrática.

A proposta gañadora foi a presentada polo alumnado e profesorado de Educación Infantil: O CINE

Parabéns aos gañadores e a todo o alumnado e profesorado polo voso esforzo e compromiso.

Agora... a ir pensando cómo traballar o Proxecto. Ánimo!!!!

VISITA DE 3º A ANFACO

Os alumnos e as alumnas de 3º fixemos o pasado venres, 18 de novembro, unha visita a Anfaco. Trátase dun museo e laboratorio relacionado coa pesca e a actividade conserveira. Aprendimos moitas cousas e incluso nos regalaron latas de atún!

Moitas grazas a Anfaco e a Mariña por tratarnos tan ben.

Anfaco_3º

anfaco_3º