BO VERÁN A TODOS!!

verán 2017

Do 17 de xullo ao 1 de setembro o cole estará pechado.

De producirse novidades de interese, comunicarémolas por este medio e polo Tokapp school. Tedes o correo do colexio dispoñible para consultas (ceip.escultor.acunha@edu.xunta.es)

Na páxina de Secretaría- Libros de texto, tedes información sobre os libros para o curso 2017-18, listas de alumnado e adxudicacións do programa fondolibros.

Presentación da Excursión de 6º ás familias

Saúdos:

Deixamos neste espazo a presentación da excursión final de primaria en formato universal (pdf) para que poidades lembrar os temas tratados. Facer "clic" no arquivo adxunto (abaixo) para a súa descarga ao voso ordenador.

Lembrar contactar coas titorías ante calquera dúbida. Grazas.

DIA NACIONAL DAS LINGUAS DE SIGNOS

Ola a todos/as:

O vindeiro 14 de xuño celébrase o Día Nacional das Linguas de Signos e no noso centro ímolo festexar cantando e con algunha sorpresa máis.

Deixámosvos a canción para que poidades practicar na casa.

sentímolo, flash non está dispoñible.

Letras Galegas 2017

Letras_galegas_2017

Teatro en inglés 2017 (25 de maio)

Ola a todas e todos. Xa pronto teremos no cole o teatro en inglés. Este ano serán representadas as obras "Fearless John" e "Pinocchio". Facer "clic" na imaxe e aprenderemos as cancións en lingua inglesa e lingua de signos.  Adiannnnte!!!

Nota: os vídeos están en formato Flash polo que os navegadores teñen que ter activado este complemento para ser visualizados.