FINALIZACIÓN DO CURSO 2018-2019 E APERTURA DO CURSO 2019-2020

Prezadas Familias:

Xa finalizado o curso escolar lectivo o pasado venres 21 de xuño, rematamos hoxe, día 15 de xullo, a atención presencial de administración e secretaría. Calquera posible consulta, prégase remitila á caixa de correo electrónico do centro (ceip.escultor.acunha@edu.xunta.es) . As actividades lectivas para o curso 2019-2020 comezarán o mércores, 11 de setembro ás 09:00 horas. O equipo docente e os servizos de secretaría estarán á disposición das familias a partir do luns 2 de setembro.

Dende o equipo de persoal docente e non docente aproveitamos para desexarvos un feliz verán.

verán

AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN

Con data 08/07/2019 publícase a resolución definitiva das axudas convocadas pola Consellería de Educación para libros e material de Educación Primaria.

Os solicitantes (pai ou nai) dos vales, tanto para material escolar como para os libros de 1º e 2º ou NEAE, poden pasar a recollelos polo colexio ata o 15 de xullo en horario de 10 a 13 horas. Tamén se poden recoller a partir do luns 2 de setembro.

Lembramos a recomendación de non mercar os libros (aínda que figuren na relación oficial) ata que os titores ou especilaistas non confirmen que se van realmente a utilizar.

MATRÍCULA 1º ESO NO IES ÁLVARO CUNQUEIRO. CURSO 2019-2020

O alumnado que realizou a reserva de praza no IES Álvaro Cunqueiro debe formalizar a matrícula os días 27, 28 de xuño e o 10 de xullo  na secretaría do Instituto. Os sobres de matrícula estarán dispoñibles a partir do día 25, tal e como figura na web do Instituto e teñen un prezo de 3 €.

admision_ies

Revista Escolar 2018/19

Accede á versión interactiva facendo "clic" na imaxe. Un saúdo

Revista Escolar A Voz do Mariscal 2018-2019

REUNIÓN COAS FAMILIAS DO NOVO ALUMNADO DE 4º DE INFANTIL

Prezadas familias de 4º de Educación Infantil:

Según se vos informou durante o periodo de matrícula, ao final do mes de xuño haberá unha reunión coas familias das nenas e nenos que comezarán 4º de E Infantil no curso 2019-2020.

A reunión queda fixada para o mércores 26 ás 10 da mañá na Biblioteca do centro.

Nesta reunión:

• Se vos darán pautas previas ao inicio da escolarización e se vos concretará o periodo de adaptación dos vosos fillas e fillas.
  • Podedes cubrir e entregar o impreso de formalización de matrícula.
  • Aportaredes a documentación que poidades ter pendente: 2 fotos, autorización do uso da imaxe...

Ante calquera dúbida, contactar coa secretaría 886 120 115

Recibide un cordial saúdo