xogade

Novas do centro

Adaptación da concreción curricular

No documento adxunto pódese consultar a adaptación da concreción curricular segundo a orde de avaliación do 25 de xaneiro de 2022, pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de educación primaria, educación secundaria e bacherelato no sistema educativo de Galicia.

Admisión alumnado

INSTRUCIÓNS PARA REXISTRO DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2022/2023

Desde o 1 ata o 21 de marzo de 2022 ábrese o prazo para a solicitude de admisión do alumnado para o curso 2022/2023.

Poderán acceder á solicitude a través do seguinte enlace.

As dúbidas das familias serán resoltas polos centros educativos.

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de admisión de xeito manual ou a través da aplicación no menú:

Solicitudes > Admisión > Crear

Esta solicitude deberase presentar no centro educativo solicitado en primeiro lugar ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluída a SEDE ELECTRÓNICA, para o que se precisará de Chave365 ou certificado dixital, sendo esta a canle preferible de presentación.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO ESCOLAR 2021/2022

As familias poden presentar as solicitudes de xeito telemático ou presencial no propio centro educativo.

O prazo de presentación remata o 22 de xuño.

Podedes descargar as solicitudes dende o seguinte enlace:  https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/

Tamén podedes recollelas no centro en horario de secretaría.

Como acceder a Aula Virtual?

As tarefas para o alumnado de forma telémática se van deixar na aula virtual do noso centro.

O alumnado de 5º e 6º segue a comunicarse co profesorado a través da plataforma EDIXGAL.

Deixamos no arquivo adxunto un titorial para acceder á aula virtual.

Calquera dúbida, recordade o noso mail:ceip.enrique.barreiro@edu.xunta.es

e o noso teléfono 886151188, para consultar calquer dúbida.

Libros de texto para o curso 2021/2022

IMPORTANTE:

- Non mercar ningún libro ata falar co titor/-a

Para acceder á lista de libros fai clic no ficheiro adxunto

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2021/2022

TODO O ALUMNADO QUE PRESENTOU SOLICITUDE NO NOSO CENTRO ESTÁ ADMITIDO.

A PARTIR DO 15 DE XUÑO NOS POREMOS EN CONTACTO  COAS FAMILIAS DESTE ALUMNADO PARA INICIAR O PROCESO DE  FORMALIZACIÓN  DA MATRÍCULA.