Becas NEAE 24-25

CONVOCATORIA BOLSAS ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO. CURSO 2024/2025

Do 30 de abril ao 13 de setembro poden solicitar as axudas para alumnado con necesidade específica de apoio para o curso 2023/2024, que convoca o Ministerio de Educación.

Máis información na páxina web do Ministerio de Educación e nos arquivos adxuntos.

Se precisa axuda póñase en contacto coa orientadora do centro mércores,xoves e venres de 9:15 a 14:15.

Prema no enlace para máis información

Contacto e horario

O horario de atención ás familias é de 13.30 horas a 14.15 horas.

Para contactar co centro, o teléfono é 886151188 e o mail do centro é o seguinte: ceip.enrique.barreiro@edu.xunta.gal

Plan de continxencia

GRAZAS!

Estimadas familias:

Hoxe remata o curso 19/20, un curso que seguro que nunca esqueceremos pola situación excepcional que nos tocou vivir. Gustaríanos darvos as gracias polo voso esforzo, implicación e adicación durante este tempo. Sabemos que non foi unha situacion doada, en moitos casos moi complicada. Nós, como centro educativo, tentamos axudar na medida das nosas posibilidades e procurar que todo o noso alumnado tivera acceso á educación a distancia, e cremos que o esforzo mereceu a pena. Somos conscientes de que esta modalidade está moi lonxe do significado que ten a educación para nós e todo o que implica, pero non nos quedou outra que adaptarnos ás circunstancias.
Pero a nosa maior admiración vai, sen dúbida, para os vosos fillos e fillas, todo un exemplo de adaptación e esforzo, a pesar de seren os grandes esquecidos desta pandemia.
Agardamos volver a vernos en setembro, nas mellores condicións posibles, e desexámosvos que pasedes unhas boas vacacións de verán.

Un agarimoso saúdo de parte de todo o equipo educativo do cole de Vilariño.

Listaxe de admitidos no proceso de admisión de alumnado para o curso 2019/2020

Todo o alumnado que solicitou

praza para o vindeiro curso 2019/2020

está ADMITIDO.

DEIXAMOS AS  LISTAXES NO TABOLEITO DO CENTRO E  NO DOCUMENTO ADXUNTO

RECOLLIDA DE CHEQUES E LISTAXE DE LIBROS A MERCAR

A partir do martes 6 de setembro, xa se poden recoller os cheques e a listaxe de libros a mercar.

INICIO DO PROCESO DE ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2016/2017

TODA A INFORMACIÓN RELATIVA AO PROCESO DE ADMISIÓN DO NOVO ALUMNADO

CLICANDO EN SECRETARÍA - ADMISIÓN E MATRÍCULA DO ALUMNADO:

• CALENDARIO DO PROCESO.

• PRAZAS VACANTES.

• ZONAS DE INFLUENCIA.

• DESCARGA DOS DOCUMENTOS NECESARIOS PARA PRESENTAR NO CENTRO.

PROA E PLAN DE MELLORA DAS COMPETENCIAS CLAVE

O noso centro acaba de ser seleccionado para participar dentro dos

Contrato - Programa para o curso 2015/2016!

Concretamente dentro de dúas modalidades:

• PROA (REFORZO, ORIENTACIÓN E APOIO) Se desenvolverá fóra do horario lectivo, durante as tardes dos luns e xoves en horario de 16.00 a 18.00 h. Dará comezo  o luns 1 de febreiro.

• MELLORA DAS COMPENTECIAS CLAVE (C. MATEMÁTICA E C. LINGÜÍSTICA). Se desenvolverá dentro do horario lectivo.

Noraboa a toda a comunidade educativa do colexio de Vilariño!

2ª Convocatoria de axudas para a adquisición de material escolar 2015/2016

Nova convocatoria para adquirir axudas para material escolar. Aqueles que non o fixeron a tempo, teñen un novo prazo de 10 días.

Clicade no seguinte enlace para ter máis información:

Segunda convocatoria de axudas para a adquisición de material escolar no  curso 2015/2016.

Ante calquer dúbida pasade pola secretaría do noso centro.