Benvidos ao Colexio de Vilariño (Cambados)

Contacta con nós por vía telefónica a través do seguinte número: 886 15 11 88

Tamén o podes facer a través do mail: ceip.enrique.barreiro@edu.xunta.es

Síguenos en twitter @ceipebp  e facebook

Si pertences á comunidade educativa, descarga abalar móbil  e te manteremos informado das novas relacionadas co centro.

Normas de uso da BIBLIOTECA polas tardes

• Como xa sabedes,  a nosa biblioteca, máis coñecida como a   Biblio de Estrela comezou o seu servizo de tardes: de 16 h. a 18 h. todos os días  agás os martes. Estrela está encantada de recibir nenos e nenas, pero é necesario recordar unhas normas para os seus usuarios e as súas  familias:
  • Normas importantes do uso do servizo de biblioteca:

A recollida do alumnado será entre as 16.00 horas e ás 17.55 horas. Nunca máis tarde das 18.00 horas.

O servizo de biblioteca está orientado á: consulta, lectura, búsqueda de información na rede, préstamo de fondos, etc.

O alumnado que non poida desenvolver algunhas das tarefas descritas no apartado anterior por sí mesmo, terá que ser acompañado por unha persoa adulta  para facer uso do servizo de biblioteca.

Grazas pola vosa colaboración!

Horario secretaría

Horario da secretaría:

Luns, mércores e venres de  9.15 - 10.00 h.

Martes, xoves e venres de 13.30 a 14.15 h.

Todos os martes pola tarde de 16.15  a 17.15 h.