ESCOLA DE FAMILIAS

Temos o pracer de convidarvos á primeira sesión da I ESCOLA DE FAMILIAS do CEIP de Viñagrande Deiro.

Nesta primeira xornada contamos con Sonica Carbón que nos falará da importancia dunha alimentación saudable dende unha perspectiva diferente e impactante.

Estamos moi ilusionados con esta nova proposta que parte do centro e conta coa inestimable colaboración da ANPA CEIP de Viñagrande Deiro e do Centro de Formación e Recursos de Pontevedra.

Esperamos contar coa vosa presenza.

VISITA O CEIP DE VIÑAGRANDE DEIRO EN 360º

Recolectando experiencias agradables. No IV Encontro Samsung Smart School o Ceip DE Viñagrande Deiro colleitou un novo premio polo proxecto de modificación dos espacios educativos no que levamos inmersos nos últimos tres anos: contextos e minicontextos de aprendizaxe, estética agradable, mellora da biblioteca, medios de comunicación, novos corredores, novo proxecto de patio escolar, reforma de espazos sanitarios...

Recibimos este premio agradecendo a toda a comunidade educativa o seu apoio e ilusión por UNHA NOVA ESCOLA.

Se queredes visitar o centro e ver como se traballa nel, non deixar de adentrarse neste paseo virtual en 360º.

PRESENTACIÓN CO PROXECTO EDUCATIVO DO CENTRO

O INFORMADEIRO

Este curso 2016 - 2017 iniciouse con grandes cambios. Nestes momentos estamos rematando de configurar un novo contexto de aprendizaxe denominado O INFORMADEIRO e que se sitúa na nova biblioteca escolar e constitúe unha importante peza do Plan de Mellora da Biblioteca Escolar.

Nel o alumnado vai ter a oportunidade de darlle saída aos traballos que elaboran no interior das aulas a través dos distitintos medios de comunicación: xornais e revistas escolares, radio, televisión e redes sociais (inda xestionadas polo profesorado).

Na nova biblioteca contamos xa con tres novos espazos ben definidos para o traballo en RadioDeirOnline, en TeleViñagrande e na edición e publicación do xornal escolar A Xanela de Viñagrande

O que aquí vos presentamos é unha selección das actividades que se desenvolveron ao longo deste curso grazas aos medios de comunicación cos que traballamos. Nesta web poderedes acceder a programas de radio, de televisón e as distintas modalidade de revistas e xornais escolares que fixo o alumnado.

Esperamos que vos guste porque será unha rutina a partires dagora ver ao alumnado converterse en xornalista nunha nova biblioteca escolar multifuncional e  multidisciplinar.

O INFORMADEIRO. UN NOVO ESPAZO PARA O CENTRO

UN CENTRO "SMART SCHOOL"

I XORNADAS "POR UNHA NOVA ESCOLA"