CEIP DE VIÑAGRANDE DEIRO

UNHA VEZ MÁIS, FINALISTAS NA IV EDICIÓN DO CONCURSO PROYECTA INNOVACIÓN

Un ano máis o Ceip DE Viñagrande Deiro volve participar no IV Concurso Proyecta Innovación e un ano máis volven seleccionarnos como finalistas.
Esta vez nun proxecto de colaboración conñ CEIP Santa Tegra no que a robótica, a impresión 3D, a realidade virtual e a realidade aumentada se poñen ao servizo do alumnado para compartir experiencias didácticas con alumnos en réxime de atención domiciliaria e hospitalaria.

Se queredes ver o proxecto presentado, poderedes acceder ao seguinte enlace e, cunhas gafas de Realidade Virtual, teredes a oportunidade de visitar un escenario no que se sitúan as nosas propostas.

O INFORMADEIRO

Este curso 2016 - 2017 iniciouse con grandes cambios. Nestes momentos estamos rematando de configurar un novo contexto de aprendizaxe denominado O INFORMADEIRO e que se sitúa na nova biblioteca escolar e constitúe unha importante peza do Plan de Mellora da Biblioteca Escolar.

Nel o alumnado vai ter a oportunidade de darlle saída aos traballos que elaboran no interior das aulas a través dos distitintos medios de comunicación: xornais e revistas escolares, radio, televisión e redes sociais (inda xestionadas polo profesorado).

Na nova biblioteca contamos xa con tres novos espazos ben definidos para o traballo en RadioDeirOnline, en TeleViñagrande e na edición e publicación do xornal escolar A Xanela de Viñagrande

O que aquí vos presentamos é unha selección das actividades que se desenvolveron ao longo deste curso grazas aos medios de comunicación cos que traballamos. Nesta web poderedes acceder a programas de radio, de televisón e as distintas modalidade de revistas e xornais escolares que fixo o alumnado.

Esperamos que vos guste porque será unha rutina a partires dagora ver ao alumnado converterse en xornalista nunha nova biblioteca escolar multifuncional e  multidisciplinar.

PRESENTACIÓN DO PROXECTO EDUCATIVO DO CENTRO

O INFORMADEIRO. UN NOVO ESPAZO PARA O CENTRO

UN CENTRO "SMART SCHOOL"

I XORNADAS "POR UNHA NOVA ESCOLA"