O BULLYING NA ESCOLA DE FAMILIAS DO CEIP DE VIÑAGRANDE DEIRO

Estimadas familias.

Dende o equipo de convivencia da escola informamos da primeira sesión da Escola de Familias do CEIP de Viñagrande Deiro.

Celebrarase o vindeiro xoves 5 de decembro de 17:30 a 19:30 horas na biblioteca do centro.

A temática a abordar decidiuse en base ás prioridades manifestadas polas familias nunha enquisa que se enviou a inicios de outubro. Desta abordaremos o BULLYING, analizando os fios que o tecen para mirar o acoso escolar dende outra perspectiva. Será impartida por Ana González Quinteiro, educadora social do Concello de Pontevedra.

Esperamos contar coa vosa participación!

n/d

VISITA O CEIP DE VIÑAGRANDE DEIRO EN 360º E COÑECE O SEU PROXECTO EDUCATIVO

Dende o curso 2014-2015 o CEIP de Viñagrande Deiro iniciou un proceso de transformación na busca dun modelo de centro educativo que sexa quen de dar resposta ás actuais demandas da sociedade e ás características das xeracións máismozas.

Pensamos que as sociedades evolucionan rapidamente mentres que os centros educativos se mostran moi remisos a acompañar de preto esta evolución. Semellan estar ancorados no século XX no referido ás súas estruturas organizativas, didácticas e metodolóxicas sen atender a moitos factores que interveñen directamente nos procesos de ensino e aprendizaxe do alumnado.

Consideramos prioritario poñer a funcionar un modelo cun sistema pedagóxico con determinadas actuacións didácticas nas nosas aulas que ofrezan a posibilidade de mellorar os procesos de ensino e aprendizaxe e os seus resultados.

Sabedores das complexidades e dificultades que nos esperan (todos os cambios supoñen medos que temos que saber xestionar dun modo axeitado), estamos decididos a continuar coa maior vontade e ilusión desenvolvendo un proxecto que, supoñendo unha gran modificación das estruturas habituais dos centros educativos, está dirixido a toda a comunidade escolar considerando ao alumno/a como eixo principal.

Este cambio iniciouse, como deciamos, o pasado curso coa incorporación desas estruturas que definen unha nova maneira de entender e desenvolver os procesos de ensino e aprendizaxe.

Son cinco os piares que sustentaron este cambio iniciado no mes de setembro do pasado ano 2016:

1. Nova organización espazo temporal.
  2. Modificación metodolóxica.
  3. Novos roles docentes e discentes.
  4. Avazar coa sociedade.
  5. Mellorar e aumentar a participación da comunidade educativa

Na seguinte presentación poderedes acceder a unha visita virtual ao noso centro e ver, a través de breves vídeos, como se traballa no interior das aulas. Supón un exercicio de inmersión no interior do noso centro que vos axudará a comprender as liñas centrais do proxecto educativo do noso centro.

Se precisades máis información sobre as características metodolóxicas, a organización e o funcionamento do centro podedes chuzar no arquivo que se xunta na parte inferior.

CEIP DE VIÑAGRANDE DEIRO: UNHA ESCOLA TRANSFORMADORA DA SOCIEDADE.

Dende o CEIP de Viñagrande Deiro estamos de noraboa. A fundación sen ánimo de lucro Ashoka acada de recoñecer ao noso centro e ao seu proxecto educativo como unha das escolas "ChangeMaker" que axuda á transformación da sociedade.

A metodoloxía que se está empregando, os proxectos que o alumnado está desenvolvendo, as iniciativas a prol da participación das familias, as propostas didácticas no interior das aulas e outras moitas realidades foron valoradas por Ashoka Educación como transformadoras e de gran calado educativo e social.

Constitúe un novo recoñecemento que debe axudarnos a sentirnos orgullosos do noso centro e do proxecto educativo que se está desenvolvendo e que nunca deixará de mellorar.

Noraboa a toda a comunidade educativa!

Chuzando na seguinte imaxe poderedes acceder á información.

PRESENTACIÓN CO PROXECTO EDUCATIVO DO CENTRO

O INFORMADEIRO

Este curso 2016 - 2017 iniciouse con grandes cambios. Nestes momentos estamos rematando de configurar un novo contexto de aprendizaxe denominado O INFORMADEIRO e que se sitúa na nova biblioteca escolar e constitúe unha importante peza do Plan de Mellora da Biblioteca Escolar.

Nel o alumnado vai ter a oportunidade de darlle saída aos traballos que elaboran no interior das aulas a través dos distitintos medios de comunicación: xornais e revistas escolares, radio, televisión e redes sociais (inda xestionadas polo profesorado).

Na nova biblioteca contamos xa con tres novos espazos ben definidos para o traballo en RadioDeirOnline, en TeleViñagrande e na edición e publicación do xornal escolar A Xanela de Viñagrande

O que aquí vos presentamos é unha selección das actividades que se desenvolveron ao longo deste curso grazas aos medios de comunicación cos que traballamos. Nesta web poderedes acceder a programas de radio, de televisón e as distintas modalidade de revistas e xornais escolares que fixo o alumnado.

Esperamos que vos guste porque será unha rutina a partires dagora ver ao alumnado converterse en xornalista nunha nova biblioteca escolar multifuncional e  multidisciplinar.

I XORNADAS "POR UNHA NOVA ESCOLA"