PDI: A SAÚDE E A MELLORA DA CALIDADE DE VIDA

Presentámosmos o cartel publicitario da I Edición da Exposición do Proxecto Documental Integrado do Ceip DE Viñagrande Deiro sobre a necesaria MELLORA DA CALIDADE DE VIDA DAS PERSOAS.
O vindeiro 21 de xuño teredes a oportunidade de ver "in situ" os traballos que desenvolve o alumnado nas aulas.
Pero desta vez serán eles mesmos os que volos conten.

Debemos agradecer tamén a gran axuda ofrecida polo CEIP As Covas de Meaño. A colaboración entre centros mellóranos mutuamente. Grazas de corazón!

DÍPTICO PDI A MELLORA DA CALIDADE DE VIDA DAS PERSOAS

Queredes saber algo máis da primeira edición de presentación de traballos do Proxecto Documental Integrado do CEIP de Viñagrande Deiro?
Neste díptico preparado pola aula de 3º de Educación Primaria ofrecémosvos moitas pistas. Mirade, mirade!

CUÑA PUBLICITARIA 1 PDI A SAÚDE

Primeira das tres cuñas publicitarias que o alumnado de 2º do CEIP de Viñagrande Deiro fixo para animar a participar na primeira edición da exposicón de traballos dentro do Proxecto Documental Integrado: A MELLORA DA CALIDADE DE VIDA DAS PERSOAS.

CUÑA PUBLICITARIA 2 PDI A SAÚDE

Segunda das tres cuñas publicitarias que o alumnado de 2º do CEIP de Viñagrande Deiro fixo para animar a participar na primeira edición da exposicón de traballos dentro do Proxecto Documental Integrado: A MELLORA DA CALIDADE DE VIDA DAS PERSOAS.

CUÑA DE RADIO 3 PDI MELLORANDO A SAÚDE

Terceira cuña publicitaria que o alumnado de 2º do CEIP de Viñagrande Deiro fixo para animar a participar na primeira edición da exposicón de traballos dentro do Proxecto Documental Integrado: A MELLORA DA CALIDADE DE VIDA DAS PERSOAS.

COMUNICADO DO CLAUSTRO E CONSELLO ESCOLAR DO CEIP DE VIÑAGRANDE DEIRO

O CEIP de Viñagrande Deiro demanda que coa maior celeridade posible as administracións competentes invistan, dunha vez por todas, nun conxunto de melloras de imperiosa necesidade que axude a evitar que ano tras ano o noso centro sufra inundacións e outras consecuencias desagradables.

Este é o comunicado que o Claustro e o Consello Escolar queren facer público para que toda a comunidade educativa coñeza a realidade das instalacións do noso centro despois dunha nova inundación.

VISITA O CEIP DE VIÑAGRANDE DEIRO EN 360º

Recolectando experiencias agradables. No IV Encontro Samsung Smart School o Ceip DE Viñagrande Deiro colleitou un novo premio polo proxecto de modificación dos espacios educativos no que levamos inmersos nos últimos tres anos: contextos e minicontextos de aprendizaxe, estética agradable, mellora da biblioteca, medios de comunicación, novos corredores, novo proxecto de patio escolar, reforma de espazos sanitarios...

Recibimos este premio agradecendo a toda a comunidade educativa o seu apoio e ilusión por UNHA NOVA ESCOLA.

Se queredes visitar o centro e ver como se traballa nel, non deixar de adentrarse neste paseo virtual en 360º.

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O VINDEIRO CURSO 2018 - 2019

Publícanse a listaxe definitiva de alumnado admitido para o vindeiro curso 2018 -2019.

INFORMACIÓN SOBRE O PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2018 - 2019

Para acceder á información sobre o procedemento de admisión será necesario descargar o seguinte documento ou chuzar na seguinte imaxe.

Admisión de alumnado para o curso 2018 - 2019

XORNADA DE PORTAS ABERTAS NO CEIP DE VIÑAGRANDE DEIRO

Co obxectivo de satisfacer o interese de moitas familias polo sistema de traballo que se está desenvolvendo no CEIP de Viñagrande Deiro, informamos que o vindeiro 1 de marzo de 16:00 a 18:00 horas terá lugar a III XORNADA DE PORTAS ABERTAS.

Nesta xuntanza as familias interesadas terán a oportunidade de coñecer o Proxecto Educativo do CEIP de Viñagrande Deiro e resolver aquelas dúbidas que puideran xurdir.