GRACIAS

protocolo covid

n/d

CIENCIA EN GALEGO

Desde que,ano 2001, a UNESCO declarou o 10 de Santos como Día Mundial da Ciencia para a Paz e o Desenvolvemento, novembro pasou a ser para todos nós o Mes da Ciencia. En consonancia con isto, desde hai once anos o profesorado de Galicia comezou a celebrar en novembro o Mes da Ciencia en Galego. O obxectivo desta conmemoración é o de mostrar que a lingua galega é útil e tan válida como calquera outra para facer pescuda, ensino e divulgación científica.

COMPARTIMOS CON VÓS UNS RECURSOS QUE ESPEREMOS DISFRUTEDES EN FAMILIA

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2020-2021

NO FICHEIRO ADXUNTO FIGURAN AS LISTAS DE LIBROS PARA O CURSO 20-21.

Axudas Fondolibros e Vales para adquisición de material escolar

Temos as listaxes provisionais de admitidos en fondolibros e de concesión de vales para a adquisición de material escolar. Podedes velas no colexio. Están publicadas dende hoxe e podedes facer reclamacións ata o día 9.

COLABORADORES COMEDOR

Está aberto o prazo para colaborar no comedor escolar, todas as persoas interesadas deben pasar polo Centro en horario de 10 a 13 horas ou chamar por teléfono.

MATRÍCULA 2020

MAÑÁ DÍA 1 DE XULLO COMENZA O PERÍODO DE MATRICULA NO COLEXIO QUE REMATARÁ O DÍA 10 DESTE MESMO MES. TODAS AS NENAS E TODOS OS NENOS QUE SE MATRICULAN NO COLEXIO POR PRIMEIRA VEZ TEÑEN PREPARADOS OS SOBRES DE MATRÍCULA NA SECRETARÍA DO CENTRO.

AUTODECLARACIÓN DO COMEDOR

TEDES Á VOSA DISPOSICIÓN NA SECRETARÍA DO COLEXIO O IMPRESO PARA CUBRIR A AUTODECLARACIÓN PARA O COMEDOR DO CURSO QUE VEN. ADXÚNTOVOLO EN PDF POR SI O QUEREDES DESCARGAR E CUBRIR.

AÍNDA QUE A ORDE DI QUE SE PODE ENTREGAR ATA EN SETEMBRO, ACONSELLAMOS FACELO PRONTIÑO AGORA QUE O TEMOS PORQUE A PROPIA ORDE DI TAMÉN QUE EN CASO DE NON ENTREGALO O ALUMNO OU ALUMNA PODE PERDER O DEREITO AO COMEDOR.