Axudas Fondolibros e Vales para adquisición de material escolar

Temos as listaxes provisionais de admitidos en fondolibros e de concesión de vales para a adquisición de material escolar. Podedes velas no colexio. Están publicadas dende hoxe e podedes facer reclamacións ata o día 9.

COLABORADORES COMEDOR

Está aberto o prazo para colaborar no comedor escolar, todas as persoas interesadas deben pasar polo Centro en horario de 10 a 13 horas ou chamar por teléfono.

MATRÍCULA 2020

MAÑÁ DÍA 1 DE XULLO COMENZA O PERÍODO DE MATRICULA NO COLEXIO QUE REMATARÁ O DÍA 10 DESTE MESMO MES. TODAS AS NENAS E TODOS OS NENOS QUE SE MATRICULAN NO COLEXIO POR PRIMEIRA VEZ TEÑEN PREPARADOS OS SOBRES DE MATRÍCULA NA SECRETARÍA DO CENTRO.

AUTODECLARACIÓN DO COMEDOR

TEDES Á VOSA DISPOSICIÓN NA SECRETARÍA DO COLEXIO O IMPRESO PARA CUBRIR A AUTODECLARACIÓN PARA O COMEDOR DO CURSO QUE VEN. ADXÚNTOVOLO EN PDF POR SI O QUEREDES DESCARGAR E CUBRIR.

AÍNDA QUE A ORDE DI QUE SE PODE ENTREGAR ATA EN SETEMBRO, ACONSELLAMOS FACELO PRONTIÑO AGORA QUE O TEMOS PORQUE A PROPIA ORDE DI TAMÉN QUE EN CASO DE NON ENTREGALO O ALUMNO OU ALUMNA PODE PERDER O DEREITO AO COMEDOR.

LISTA DE ADMITIDAS E ADMITIDOS PARA O CURSO 2020-2021

NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO COLEXIO ESTÁ EXPOSTA A LISTA DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O VINDEIRO CURSO.

TODAS AS SOLICITUDES FORON ADMITIDAS, AINDA ASÍ HAI TRES DÍAS PARA FACER RECLAMACIÓNS ENTRE O 9 E O 11 DESTE MES DE XUÑO.

EMPIEZA JUNIO

PARECE INCREÍBLE, PERO YA ESTAMOS EN JUNIO!

EN UNA SITUACIÓN NORMAL EL VIERNES DÍA 5 CELEBRARÍAMOS EL DÍA MUNDIAL DEL MEDIO AMBIENTE, POR ESE MOTIVO OS DEJO AQUÍ UNA PÁGINA CON INFORMACIÓN Y ACTIVIDADES INTERESANTES SOBRE EL TEMA.

DATAS PARA A RECOLLIDA DE MATERIAL, DEVOLUCIÓN DE LIBROS DE TEXTO E ENTREGA DE NOTAS

BOS DÍAS FAMILIAS!

O día 19 de xuño ramata o curso escolar, deste xeito e para intentar seguir as recomendacións da Consellería no referido a normas de distanciamento social e non aglomeracións, fixemos un calendario para que coincidira a recollida de material dos vosos fillos e fillas que aínda está no colexio, a devolución dos libros de préstamo de fondo libros e a entrega de notas finais.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional abre o prazo para que as familias soliciten a súa participación no Fondo Solidario de Libros de Texto, ou ben as axudas para a adquisición de libros de texto, e de vales para material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria, ESO e Educación Especial en centros sostidos con fondos públicos, para o vindeiro curso escolar 2020/21.

GUÍA DO ESPAZO ABALAR E GUÍA DE ABALAR MÓBIL

Buenos días familias,

os adjunto un archivo que es una guía sobre todo lo que podéis hacer en ESPAZO ABALAR para un ordenador.

n/d