Xogos interactivos de Nadal, badaladas e mercado de segunda man

O último día do primeiro trimestre tivemos unha xornada moi entretida de xogos interactivos cos familiares que voluntariamente viñeron participar con nós. Moitas grazas pola vosa colaboración, é unha marabilla contar con nais e pais sempre dispostos a axudarnos.

Despois de tanto xogar, alumnado, profesorado e familias fomos tomar as uvas ao ritmo das nosas badaladas de fin de trimestre e, finalmente,

recibimos a visita de Papá Noel, que trouxo agasallos para todo o alumnado do centro.

Ademais, alumnos e alumnas de sexto organizaron e levaron a cabo un mercado de segunda man de Nadal que resultou todo un éxito. Esta actividade, ademais de ser un xeito de recadar fondos para financiar a excursión de fin de curso, tamén se enmarca no PDI do centro, xa que pretende concienciar da necesidade de dar unha segunda vida ás cousas e de consumir de forma responsable, fomentando un estilo de vida máis sostible.

Agardamos que desfrutarades desta xornada especial e desexámosvos bo Nadal e feliz 2024 a todos e todas!