Día de Rosalía

O venres 24 de febreiro celebramos o Día de Rosalía lendo poemas desta autora fundamental na nosa literatura, cuxa obra mestura o costumismo e intimismo coa reivindicación da nosa identidade.

A publicación da súa obra Cantares Gallegos en 1863 marca o inicio do Rexurdimento, un proceso de recuperación da lingua e cultura galega despois dos Séculos Escuros, nos que a nosa lingua quedou relegada ao ámbito oral.

Dada a importancia de Cantares Gallegos na nosa literatura, decidimos homenaxear a Rosalía no seu día recitando o poema Adiós Ríos, Adiós Fontes. A 5º de primaria tocounos ir á Praza do Concello, mentres que outros cursos foron a outras prazas, para espallar os poemas de Rosalía por todo Fene.

Ademais, en días previos, o Equipo de Dinamización da Lingua Galega con moita axuda por parte do resto do profesorado do centro, preparou un fotomosaico coas fotos do alumnado, profesorado e persoal de servizos da escola. Mirade que cousa máis fermosa saiu! Moitas grazas por toda a axuda que recibimos para sacar as fotos e crear o mosaico!