"PINTANDO ÁRBORES CON PINCEIS"

O alumnado de Cedeira participa no proxecto que desenvolve Afundación cos centros educativos interesados e que consiste en pintar bolsas de tea e tamén un mural.

PLANTANDO ÁRBRLES CON PINCEIS é un proxecto escolar pola sostibilidade que une cultura e coidado co medioambiente a través da realización no centro de Murais Artísticos, Colaborativos e Ecolóxicos con pinturas fotocatalíticas anticontaminación, que absorben o CO2 do ambiente.

Unha iniciativa innovadora que ten como obxectivo achegar ao alumnado unha mensaxe positiva sobre o coidado do entorno, propoñendo alternativas de ocio que fomentan o respecto ao medio natural a través da arte, cunha metodoloxía participativa e colaborativa.

As pinturas fotocatalíticas anticontaminación son unhas pinturas que nos só non contaminan, senon que ademais absorben e depuran os contaminantes que hai no aire, como os óxidos de nitróxeno e outros gases contaminantes da industria e o tráfico rodado (cada metro cadrado desta pintura equivale ao efecto depurativo que achega ao medio ambiente unha árbore adulta).