VÍDEO: DÍA DE ROSALÍA 2017

O pasado venres 24 de febreiro celebrouse como todos os anos, o día de Rosalía de Castro. Este ano, o lema escollido, foi #Rosalíate, que invitaba a toda a comunidade educativa a caracterizarse como Rosalía.

No colexio de Cedeira, propuxéronse varias actividades relacionadas con ese lema e unha delas foi a elaboración dun vídeo no que participaron todos os cursos e no que se representaba un día 24 de febreiro onde todos e todas fósemos Rosalía e onde se representaba e recitaba un poema moi característico da produción literaria de Rosalía titulado: “Dende aquí vexo un camiño”.

O resultado foi fantástico e moi emotivo. Botádelle unha ollada pois é unha interesante visión do mundo de Rosalía. Agardamos que sexa do voso agrado. Agradecemos a todo o alumnado e profesorado participante e en especial ao Departamento Tic que se encargou da planificación, gravación e montaxe deste maravilloso resultado. Noraboa!