DÍA DE ROSALÍA 2017: #ROSALÍATE

Durante a pasada semana do 20 ao 24 de febreiro, conmemoramos o día de Rosalía no centro. Este ano, seguindo a recomendación da Asociación de Escritores en Lingua Galega, preparamos unha actividade que consistiu en que tanto alumnado, como profesorado e familias puidesen realizarse fotos caracterizados como Rosalía e portando un verso ou estrofa de algún dos seus poemas.

Esta actividade foi etiquetada co lema “#Rosalíate” e coas fotos realizadas elaboramos unha presentación, que quedou fantástica, ambientado as fotos na Casa de Rosalía.

Agradecendo a participación de todos e todas, alumnado, profesorado e familias, agardamos que vos guste o resultado. Deixamos o enlace ao vídeo clicando na foto.