XORNADAS DE BIBLIOTECAS ESCOLARES

Esta fin de semana celebráronse en Santiago as IV Xornadas de Bibliotecas Escolares de Galicia, ás que asistimos un grupo de profesoras do colexio.

Este ano centrouse sobre a necesidade de educar para una lectura comprensiva e crítica dos medios de comunicación, pois, na sociedade actual, a información transmítese por múltiples canles. Nos colexios, e a través das bibliotecas escolares, os usuarios poden adquirir as competencias necesarias para moverse polo mundo da información. Por iso o lema das xornadas foi LER PARA VER.

Houbo tres conferencias e presentación de experiencias por parte dos centros de Infantil, Primaria e Secundaria, do que se está a facer neste ámbito, que é moito e ben.

Entre as conclusións ás que se chegou foi que a Biblioteca debe ser o corazón do centro, e nesa liña estamos a camiñar porque cremos que é posible educar doutro xeito.