« Domingo Marzo 19, 2017 »
Start: 19/03/2017 21:58

Ao longo deste trimestre os nenos e nenas de quinto e sexto de primaria fixemos dúas saídas no marco das actividades extraescolares programadas para o mesmo. A primeira consistiu na asistencia á obra de teatro "Freaky", no Auditorio Afundación, en Vigo. Nesta obra , totalmente en inglés, tratábase o tema do "Bulling" dunha maneira cercana aos nenos, de forma que pretendía facer  reflexionar aos alumnos de situacións, que as veces, pódense dar no medio escolar e xuvenil.

A outra saída, relaciónabase coa temática do proxecto(tod@s en xogo)  e a inclusión. En contacto co clube AMFIV de Vigo, algúns membros deste equipo acercáronse ao novo Pavillón de deportes da Marisma, en Redondela, onde os nenos e nenas do Ceip de Cedeira, logo dunha presentación inicial, puideron asistir a un partido de demostración do deporte, e incluso participar nun partido con membros do devandito clube, probando as cadeiras de rodas que utilizan algúns deles. Tamén vimos de preto e puidemos tocar medallas das paraolimpiadas de Río 2016 que ganaron alguns dos deportistas que viñeron a Redondela.

Nos vídeos poderedes ver algo do que aconteceu en ambas actividades.