Luns Novembro 21, 2016
Start: 21/11/2016 10:00

O pasado 21 de novembro, acercouse ao colexio un inspector de policía, da comisaría de Vigo, experto en delictos informáticos para darnos unha charla aos alumnos de quinto e sexto sobre os perigos da internet. Nela falounos de moitos aspectos de internet nos que debiamos ter moito coidado. Tamén que é importante que nenos e nenas da nosa idade no accederamos a servicios que están pensados para máis maiores.

Démonos conta que hai nenos e nenas que utilizan aplicacións que están orientadas á xente maior e que iso pode ser moi perigoso.

Avisounos dos perigos de aplicacións coma o Whatsapp, Facebook, Instagram, determinados xogos en liña,... e outros que semellan sen importancia pero que teñen a súa amenaza.

Venres Novembro 25, 2016
Start: 25/11/2016 11:12

O 25 de novembro é o día sinalado pola ONU coma o Día Internacional da eliminación da violencia contra a muller. Con ese motivo, quixemos desde o cole celebralo dunha maneira algo especial. Xa que estamos de cheo metidos no proxecto "Tod@s en Xogo" , elaboramos unha serie de mensaxes para dicir BASTA!!! á violencia de xénero.

Preparamos os focos, as cámaras, os micros e... Primeira das emisións de CEDEIRA TV, a canle de información do noso cole. O resultado foi o seguinte. Convidámosvos a velo premendo no logo desta entrada ou no situado á esquerda desta páxina web... FACÉDEO VOSA CANLE DE REFERENCIA   Guiño

Mércores Novembro 30, 2016
Start: 30/11/2016 19:18

- Festa Nadal

-Teatro, Panxoliñas e

...chocolatada ofrecida pola ANPA

Xoves Decembro 01, 2016
Start: 01/12/2016 09:14

-Realización das fotos do Nadal organizadas pola ANPA.

-Saída 1º e 2º ao Estadio de Balaídos

Luns Decembro 05, 2016
Start: 05/12/2016 10:11

- Contacontos (Ángeles Alvariño) para 1º,2º,3º e 4º

Venres Decembro 09, 2016
Start: 09/12/2016 09:00

Os días 9 e 16 de decembro acercouse ao colexio unha técnica do concello para falarnos, aos nenos e nenas de quinto e sexto, de igualdade, e do longo camiño que queda por percorrer para chegar a ser valorados de igual maneira sen distinción de sexo. Analizamos estereotipos en anuncios, películas, profesións e decatámonos dos micromachismos que temos sen darnos conta. Un decálogo para a igualdade que fixemos entre todos nós foi o remate a esta actividade.

Start: 09/12/2016 09:14

- Charla Igualdade para 6º

-Saída 3º e4º ao Estadio de Balaídos

Sábado Decembro 10, 2016

Domingo Decembro 11, 2016

Luns Decembro 12, 2016

Martes Decembro 13, 2016

Mércores Decembro 14, 2016

Xoves Decembro 15, 2016

Venres Decembro 16, 2016
Start: 09/12/2016 09:00
End: 16/12/2016 12:00

Martes Decembro 20, 2016
Start: 20/12/2016 09:30

O 20 de decembro tivemos unha sorpresa no colexio. Nin máis nin menos que o mesmo Papá Noel, en persoa, pasou a recoller as peticións dos nenos. Na visita, organizada pola ANPA do cole, PAPÁ NOEL regaloulle aos rapaces cadanseu libro. O encontro encheu de maxia e felicidade a biblioteca , por onde foron pasando por cursos todos os alumnos e alumnas do colexio.

Start: 20/12/2016 10:14

-Visita Papá Noel