5º XORNADA DO CLUB DE CIENCIA

Hoxe, @s nos@s científic@s do Club de Ciencias estiveron realizando distintos experimentos no "Laboratorio de Castelao"

A COMPOSTAXE

O pasado xoves, 8 de febreiro, o  alumnado  de 1º de Primaria  tiveron un  obradoiro de  reciclaxe.

Nel  ademais  de lembrar  en que  colector vai cada residuo  tamén  aprenderon  o procedemento para facer  a compostaxe.  Agora xa saben  que  tipos  de  residuos  poden  botar  no  composteiro e  que  poden  usar  como  estructurante (herba do  xardín) e sen  esquecerse de mesturar os  distintos  tipos  de residuos para que se produzca a fermentación.

A COMUNIDADE VAGALUME

O alumnado de Infantil e 1⁰ ciclo de Primaria desfrutaron dun marabilloso contacontos titulado: "A COMUNIDADE VAGALUME".

Este conto ten como protagonistas a animais humanizados  cuxos  comportamentos son idénticos ós das persoas.

O obxectivo deste contacontos era sensibilizar ao alumnado sobre a discriminación que sufren as mulleres na nosa sociedade e fomentar a comunicación como algo esencial para a resolución de conflictos.

Moitas gracias  "A Asociación Visibles" por este contacontos.

ENCATOUNOS

CLUB DE CIENCIA

DA  AUGA Ó  AIRE

O pasado 31 de xaneiro  levouse a cabo a 4ª sesión do Club de

Ciencia.

Nesta ocasión realizáronse tres experimentos:

- Carreira de transvasamentos.

- Barco a toda vela.

- Chocolatinas na feira.

ADEMAIS DE APRENDER...PASÁMOLO MOI BEN

PREMIO DA MODALIDADE INFANTIL DO IV CERTAME DE RELATO BREVE "A ERBEDA"

A nosa alumana de 6º de Educación Primaria, Sabela García Santos, gañou por terceiro ano consecutivo, o premio da modalidade infantil do IV certame de relato breve A Erbeda.

O conto, titulado "A  nosa terra", narra a viaxe de descuberta de Galicia a través dos ollos dunha cativa de cuarto de primaria.

Parabéns Sabela.

Para poder acceder a toda a información premede na seguinte ligazón:

CONTAMOS UN CONTO

Dende  o   equipo de biblioteca   convidamos  ás  familias (nai, pai,

irmáns, avós,tíos...)  do alumnado do noso centro  a  participar  na

actividade: " Contamos  un conto".

A  actividade  consiste  en   inventar  un conto  relacionado  co

PDI do centro: Castelao: " A escola é boa"

O  conto  ou  o  cómic  ten que  estar  escrito  en  lingua galega.

Máximo dúas follas.

Para  calquera  dúbida  poden  chamar  ao  centro  ou  escribir  un  email  a  seguinte dirección:

biblioteca.ceip.castelao.ordes@edu.xunta.gal

CLUB DE CIENCIA

CIENCIA  NA  COCIÑA

O pasado 13  de  decembro levouse a  cabo a segunda sesión do Club  de Ciencia. Realizaronse dous experimentos: torre de densidade fluído non newtoriano.

Para  a realización  de  estes  dous  experimentos  usáronse ingredientes que  se  poden  atopar  en  calquera cociña.