BENVIDOS AO CEIP ADR CASTELAO DE ORDES...

Teléfono do centro: 881880881

Correo electrónico: ceip.castelao.ordes@edu.xunta.es

MENÚ COMEDOR ESCOLAR. SETEMBRO 2021

PREMEDE NA IMAXE PARA VELO

REUNIÓNS DE COMEZO DE CURSO (SETEMBRO 2021)

PARA COÑECER O GRUPO-CLASE NO QUE ESTARÁ MATRICULADO O VOSO FILLO/A/TUTELADO/A, PODEDES CONSULTAR A LISTAXE EXPOSTA NA PORTA DE CONSERXERÍA.

PARA COMPROBAR O/A MESTRE/A TITOR/A ASIGNADO/A A CADA GRUPO, PREMER AQUÍ.

ASÍ MESMO, NA SEGUINTE TÁBOA PODEDES CONSULTAR OS HORARIOS DAS REUNIÓNS DE COMEZO DE CURSO COS TITORES/AS DE CADA GRUPO.

ALUMNADO ADMITIDO NO COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2021-2022 (1 de setembro)

Dende o Equipo Directivo, informamos que todo o alumnado que solicitou o servizo de Comedor Escolar para o presente curso 2021-2022, foi admitido.

Dende o 1 de setembro do 2021 e ata o 8 do mesmo mes, en horario de 9:00 a 14:00 horas, podedes achegarvos á secretaría do centro a recoller o Modelo de Autodeclaración no que indicar os datos en base aos cales se determinará o importe diario do servizo de comedor para cada un dos comensais admitidos.

Ante calquera dúbida, chamade ao 881880881.

O Equipo Directivo

BENVIDA

DÁMOSVOS A BENVIDA AO CURSO 2021-2022

CRITERIOS PARA ACCEDER AO POSTO DE COLABORADOR/A DO COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 2021/2022.

ÁBRESE O PRAZO PARA PRESENTAR AS SOLICITUDES, DO 1 AO 9 DE XULLO DO 2021.

PARA ACCEDER Á INFORMACIÓN PREMEDE AQUÍ.

PARA DESCARGAR A SOLICITUDE PREMEDE AQUÍ.

O EQUIPO DIRECTIVO.

RECOLLIDA DE VALES DE MATERIAL/LIBROS

Dende o 1 ata o 9 de xullo (ambos incluídos) as familias poderán recoller os VALES para o Material/Libros que lle fosen concedidos.

Poderedes consultar telefónicamente se vos foi concedido o vale ou non, chamando ao 881880881 ou presencialmente na conserxería do centro.

De non poder vir a recoller os vales a persoa que exerza a titoría legal do alumno/a, pódese autorizar por escrito a calquera outra persoa (debe entregar esa autorización no momento da entrega do VALE).

O HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO NESTES DÍAS SERÁ DE 9:00 A 14:00 HORAS.

SE NON PODEDES VIR A RECOLLER OS VALES NESTAS DATAS, PODEREDES FACELO EN SETEMBRO.

LEMBRAMOS:

- EN EDUCACIÓN INFANTIL NON HAI VALES DESTE TIPO.

- EN 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA HAI OPCIÓN DE TER VALE DE MATERIAL E/OU VALE PARA LIBROS DE TEXTO.

- EN 3º, 4º, 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA HAI OPCIÓN DE TER VALE DE MATERIAL (NON DE LIBROS DE TEXTO).

PARA O VINDEIRO CURSO 2021-2022, HABERÁ NO CENTRO EXEMPLARES DE TODOS OS LIBROS PARA O TODO O ALUMNADO DE 3º A 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA, INDEPENDENTEMENTE DE QUE SOLICITASEN O FONDOLIBROS. SERÁN ENTREGADOS POLO MESTRE/A TITOR/A NO MES DE SETEMBRO.

No caso de ter sido excluído/a na concesión do VALE e querer facer unha reclamación, poderedes achegarvos ao centro (do 1 de xullo ao 6 de xullo en horario de 9:00 a 14:00 horas), e na Secretaría xa vos informan do motivo de exclusión e do procedemento para reclamar.

O EQUIPO DIRECTIVO

LISTAXE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2021-2022

PARA DESCARGAR A LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2021-2022, PREMEDE AQUÍ. (TAMÉN OS PODEDES VER NA VENTÁ DA CONSERXERÍA DO CENTRO).

INFORMAMOS QUE O ALUMNADO DE 3º, 4º, 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA TERÁ DISPOÑIBLES OS LIBROS NO CENTRO EDUCATIVO, INDEPENDENTEMENTE DE QUE LLE FOSEN CONCEDIDOS NO FONDOLIBROS OU NON.

ESES LIBROS SERÁN REPARTIDOS NO MES DE SETEMBRO POLO MESTRE/A TITOR/A UNHA VEZ COMEZADAS AS CLASES.

O EQUIPO DIRECTIVO.

CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 2021-2022

PREMEDE AQUÍ PARA DESCARGAR A ORDE POLA QUE SE APROBA O CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 2021-2022

A ESTAS DATAS, HABERÍA QUE ENGADIRLLE OS 2 DÍAS NON LECTIVOS DE ELECCIÓN DO CENTRO QUE SE COÑECERÁN UNHA VEZ COMEZADO O CURSO EN SETEMBRO.

CONVOCATORIA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2021/2022. (PARA EDUCACIÓN PRIMARIA)

Publicada no DOG do 20 de maio do 2021 (DOG núm. 93)

Orde do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/2022 (código de procedemento ED330B).

O prazo para presentar a documentación remata o 22 de xuño do 2021.

Documentación necesaria (Artigo 11 da orde do 6 de maio).

Podedes descargar aquí o Anexo I e II.

Lembramos que se pode presentar telemáticamente na Sede Electrónica ou presencialmente no centro de 9:30 a 11:00 ou de 12:40 a 13:30. (Non será necesario pedir cita previa).

Para calquera dúbida, podedes chamar ao teléfono do centro de 9:00 a 14:00 horas. 881880881

Atentamente, o Equipo Directivo.