BENVIDOS AO CASTELAO...

Correo electrónico: ceip.castelao.ordes@edu.xunta.gal

9ª XORNADA DO CLUB DE CIENCIA

PROGRAMA XOGADE

CAMPIONATO PROVINCIAL DE CAMPO A TRAVÉS DE CENTROS ESCOLARES.

Circuíto Virxe de Loreto (Porto do Son, 12/04/2024)

O pasado venres 12 alumn@s  do CEIP ADR Castelao de Ordes, que previamente acadaran a clasificación na fase anterior celebrada en O Pino, participaron no Campionato Provincial de Campo a Través de Centros Escolares do Programa Xogade da Xunta de Galicia, acadando uns destacados resultados a nivel individual e proclamándose Subcampioas Provinciais as corredoras do equipo Infantil Feminino.

Preme aquí para ver a clasificación.

Preme aquí para ver o vídeo.

FOTOGRAFÍAS

MENÚ ABRIL 2024

Las bayas de verano orgánicas frescas se mezclan en plato blanco sobre fondo de mármol. Frambuesas, fresas, arándanos, moras y cerezas. - foto de stock

MENÚ DE ABRIL

MENÚ DE ABRIL SEN LACTOSA E GLUTE

MENÚ DE ABRIL SEN PEIXE E MARISCO

MENÚ DE ABRIL SEN LÁCTEOS E SEN GLUTE

MENÚ DE ABRIL SEN PROTEÍNA LÁCTEA

MENÚ DE ABRIL SEN LACTOSA

MENÚ DE ABRIL SE PEIXE, OVO E MARISCO

CELEBRACIÓN DO DÍA DA ÁRBORE

O 21 de marzo de 2024 o alumnado de 4º C conmemorou o Día da Árbore realizando, xunto coa Concelleira de educación de Ordes, a plantación dun limoeiro proporcionado polo Concello.

IV EDICIÓN DA CAMPAÑA "COME LOCAL"

COME LOCAL | CEIP A Igrexa-Calo. Camiñamos contigo

Durante o mes de marzo no noso comedor escolar puidemos gozar de varios menús feitos con algúns produtos galegos de proximidade e con indicativo de calidade proporcionados a tráves da Campaña "Come Local" , impulsada pola Xunta de Galicia a través de  @experienciasdecalidadedegalicia.

ADMISIÓN DE ALUMNADO DE 4º DE E.I PARA O CURSO 2024/25

INFÓRMASE QUE, DESDE DIRECCIÓN XERAL DE CENTROS HABILITARON NO NOSO COLEXIO UNHA UNIDADE MÁIS DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL (3 ANOS) PARA O VINDEIRO CURSO, POR ISO TODAS AS SOLICITUDES DE ADMISIÓN DE ALUMNADO DESTE NIVEL PARA O CURSO 2024/25 ESTÁN ADMITIDAS.

DEBERÁN FORMALIZAR A MATRÍCULA NO CENTRO DENTRO DO PRAZO DO 20 AO 30 DE XUÑO, AMBOS OS DOUS INCLUÍDOS.

8ª XORNADA DO CLUB DE CIENCIAS