PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN CURSO 2024/2025

ALUMNADO NOVO NO CENTRO

NORMATIVA DE APLICACIÓN

Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: Do 1 ao 20 de marzo de 2024

a) O alumnado que ingrese nun novo centro, para os efectos de reserva de praza neste, deberá presentar no centro da súa primeira preferencia ou a través da aplicación “admisionalumnado” (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) o formulario normalizado (ED550B)

ESTA SOLICITUDE É UNICA ( SÓ PODE PRESENTARSE NUN ÚNICO CENTRO ) E TERÁ CARÁCTER VINCULANTE

O modelo ED550B de admisión ordinaria e os respectivos anexos estarán dispoñibles a partir da data de inicio do correspondente prazo de presentación: na aplicación admisionalumnado, na sede electrónica da Xunta de Galicia e nos centros docentes onde se facilitará, de forma gratuíta, unha copia en papel ás persoas interesadas que a soliciten.Tamén pode descargarse desde esta páxina web ( no arquivo adxunto ) e unha vez correctamente cuberta e asinada deben presentala na secretaría do centro.

b) Sinatura e consentimento de ambas persoas proxenitoras, titoras ou acolledoras: Os artigos 26.6 e 46 da orde establecen que en todos os casos de solicitude (de reserva, admisión ordinaria e escolarización extraordinaria) de alumnado menor de idade non emancipado é necesario o consentimento de ambas persoas proxenitoras, titoras ou acolledoras, coa única excepción do consentimento do agresor nos casos de violencia de xénero. En consecuencia, todas as solicitudes deben figurar asinadas por unha das persoas proxenitoras/titoras/acolledoras, e debe xuntarse a todas o documento asinado co consentimento da outra (modelos: anexo I-bis, anexo II-bis).

DOCUMENTACIÓN

Os porxenitores ou representante do alumnado deberá achegar coa solicitude de admisión a seguinte documentación:

a) Anexo II-bis (Comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar e consentimento da outra persoa proxenitora, titora ou acolledora.

b) Copia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.

d) No caso de separación xudicial ou divorcio, o convenio regulador ou resolución xudicial.

CADRO DE VACANTES A 1 DE MARZO DE 2024

CURSO PRAZAS PERMANENCIAS VACANTES
EDUCACIÓN INFANTIL 4º INFANTIL 40 0 34 + 6 N.E.E.
5º INFANTIL 50 10 30
6º INFANTIL 50 30

EDUCACIÓN PRIMARIA 1º PRIMARIA 50 26 8 + 4 N.E.E.
2º PRIMARIA 50 35 5
3º PRIMARIA 50 20 20
4º PRIMARIA 50 28 12
5º PRIMARIA 50 42 0
6º PRIMARIA 50 44 0

* Pódese consultar o calendario do procedemento de admisión e descargar a solicitude nos arquivos adxuntos.

SECRETARÍA

O servicio de secretaría está a vosa disposición durante o curso dende as 9:10 ata ás 14:10.

Neste servizo podedes atopar información sobre  liñas de autobús e os seus horarios, información sobre matrícula, circulares informativas... Só tendes que  premer nas distintas categorías que atoparedes neste apartado.

LISTAXE MATERIAL 4º PRIMARIA

No arquivo adxunto envíamos a listaxe do material de 4º de Educación Primaria do ano académico 2023-2024.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2022

APERTURA DE PROCESO ELECTORAL PARA A RENOVACIÓN PARCIAL DOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS  PODEN CONSULTAR OS RESULTADOS DAS VOTACIÓNS DOS DIFERENTES SECTORES E A ACTA DE PROCLAMACIÓN DE CANDIDATURAS ELIXIDAS

Ponse en coñecemento da Comunidade Educativa que, en cumprimento do establecido na Resolución do 19 de setembro de 2022, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG, xoves 30 de setembro do 2022) en virtude da lexislación vixente, ábrese un proceso electoral para a renovación parcial dos membros do Consello Escolar deste centro.

Este ano corresponde renovar 2 representantes do profesorado, 2 das familias e 1 do persoal non docente.

A organización e supervisión do proceso correspóndelle á Xunta Electoral.

O VENRES 28 DE OUTUBRO, ás 13 horas, na Biblioteca do centro, terá lugar este SORTEO PÚBLICO para elixir os compoñentes da XUNTA ELECTORAL:

1 representante do profesorado, 1 das familias e 1 do persoal non docente.

A Xunta Electoral constituirase o martes 8 de novembro ás 13 horas.

NOS ARQUIVO ADXUNTO PODEN CONSULTAR O CALENDARIO DE ACTUACIÓNS, E O MODELO DE PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS PARA AS FAMILIAS

RECOLLIDA VALE MATERIAL COMPLEMENTARIO

Informamos a todas as familias beneficiarias

do vale de 50€ para a compra de material escolar,

que no día de hoxe foi publicada a Resolución de

5 de outubro de 2022 de concesión directa da

ampliación da axuda para adquirir material escolar;

polo que a partires do luns, 17 de outubro,

poderán recoller o vale de 25 € na secretaría

do centro escolar.

Foro de novidades e actividades