Blog da biblioteca

Novidades lectoras novembro

Etiquetas :

Meus queridos carrasquiños e carrasquiñas, este mes chegáronnos moitas novidades á biblioteca. Pasádevos pola entrada para coñecelas e decidir cales son as vosas favoritas.

Moitas lecturas!

Contacontos

Etiquetas :

O pasado venres os alumnos de 1º ciclo gozaron dunha estupenda sesión de contacontos na biblioteca da man da contadora Ángeles Escribano. O pasaron estupendamente e por iso queremos agradecerlle a súa colaboración. Moitas grazas e ata a próxima!

Día das bibliotecas escolares

Etiquetas :

Feliz día das bibliotecas escolares!

Hoxe, 24 de outubro de 2022, festéxase o día das bibliotecas de todos os centros escolares. Por iso, amosamos aquí algunhas fotiños máis do interior da nosa.

A celebralo con moitas lecturas!!

Inauguración da biblioteca 2022

Ola amiguiños!

Xa estamos por aquí un curso máis. Que ganas tiña de que entrásedes todos na biblioteca para visitarme!! Este ano estamos cheos de novidades (libros, xogos, dvds,…) e apetéceme moitísimo que poidades gozar deles.

Ah, e escoitádeme ben! Este curso a biblio vai a estar chea de sons novos. Prestade atención e, cando entredes, a parte de deixar voar a imaxinación con todas as historias que se gardan aquí, acordádevos de vir coas orellas listas para escoitar todo o que poida pasar. Imos musicalizarnos!

Benvidos á biblioteca do Carrasqueira!

Carrás Guiño

Contacontos

Ola amiguiños!

Onte tivemos unha nova contada, a cargo de Benxamín Otero, para os máis maiores do colexio. O gozaron un montón e estiveron moi atentos e participativos. Esperamos repetir pronto as contadas contigo, Benxamín!

Carrás

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013