LISTAS DE LIBROS 2020-2021

Compartimos convosco as listaxes de libros para o vindeiro curso 2020-2021 do Ceip Plurilingüe da Carrasqueira.

Premade no enlace do adxunto.

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

Estimadas familias o vindeiro 1 de xullo ata o 10 comeza o prazo para a formalización da matrícula das novas incorporaciones no CEIP DA CARRASQUEIRA. Entregaremosvos un sobre coa documentación a cumplimentar.

LUGAR: Secretaría do centro

HORARIO: 10 - 13 horas

DOCUMENTACIÓN:

- Impreso de formalización de matrícula (Anexo III)

- Fotocopia do Libro de familia

- Fotocopia Cartilla de vacinas

- 4 fotos tipo carnet.

- Autorización sobre uso de imaxe.

- Impreso recollida dos datos do alumnado.

- Confirmación matrícula (Relixión/ A.Educativa).

- Alumnado de comedor. Anexo II Modelo de Autodeclaración e especificacións.

INSTRUCCIÓNS SOLICITUDES COIDADORES COMEDOR ESCOLAR (NAIS/PAIS/TITORES) CURSO ACADÉMICO 2020/2021

Informamos da apertura do prazo de admisión de solicitudes dos membros da comunidade educativa para actuar como voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario de comedor escolar durante o curso 2020-2021.

Horario de atención presencial: de 10 a 13 horas, na Secretaría do centro.

- Solicitarán a colaboración no comedor escolar tod@s aqueles nais/pais/titores do alumnado que esté cursando estudios neste centro durante o curso 2020-2021.

- Presentarase a solicitude debidamente cuberta e asinada na Secretaría do centro. (Modelo adxunto).

- Adxuntar certificado de penales.

INSTRUCCIÓNS SOLICITUDES COMEDOR ESCOLAR ALUMNADO CURSO 2020-2021

Horario de atención: de 10 a 13 horas, na SECRETARÍA DO CENTRO.

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: do 19 de XUÑO ao 10 de XULLO de 2020 (AMBOS INCLUSIVE)

DOCUMENTACIÓN QUE DEBERÁN PRESENTAR

-   Entregarán unha única solicitude para todos os irmáns, debidamente cuberta e asinada, indicando os datos do pai (declarante), nai (cónxuxe) e os fill@s que solicitan o comedor escolar no CEIP PLURILINGÜE DA CARRASQUEIRA, o vindeiro curso 2020-2021.

-   Na solicitude ademáis deberán cubrir a casilla  que corresponda, (gratuidade total, pagar 1€, pagar 2,50€ ou pagar 4,50€), según os ingresos obtidos dos membros computables da unidade familiar (pai-nai), a 31-12-2019. Deberán sumar os ingresos do pai e da nai durante o ano 2019 e o resultado dividilo entre os membros da unidade familiar (pai-nai-fillos). Según o resultado final obtido, marcarán a casilla que corresponda. Para facilitar o cálculo en función da renda per cápita  da unidade familiar e do número de menores en idade  escolar deberán entrar en este enlace:

ANEXO II - Solicitude

- Nos casos de alerxias alimentarias presentar xustificante médico.

A ter en conta:

- Se algún membro da unidade familiar ten minusvalía, computa por dous, (exemplo: se son 4 persoas na unidade familiar e un deles ten minusvalía, a división entre os membros da unidade familiar sería entre 5, xa que o que ten minusvalía computa por dous).

- Se algún membro da unidade familiar ten diagnosticada unha  minusvalía igual ou superior ó 33%, no ano 2019, deberá adxuntar fotocopia da documentación que o acredite.

- Se os membros computables da unidade familiar non obtiveron ingresos durante o ano 2019, deberán marcar a casilla “gratuidade total”.

LISTADO PROVISIONAL ADMITIDOS CURSO 2020-2021

Benvid@s a tod@s as novas familias!!!!

Podedes consultar a listaxe na Secretaría do Centro en horario de 10 - 13 horas. Grazas

Ayudas municipales de libros, material escolar y comedor

Compartimos convosco a convocatoria de axudas municipais de libros, material escolar e comedor.
Aquí tedes o enlace:

PRAZOS: 25 de xuño ao 22 de xullo

As solicitudes presentaranse mediante cita previa a través de: www.vigo.org ou nos teléfonos 010 ou no 986 810 260

As citas poderán solicitarse a partir do luns día 22 de xuño

CONMEMORACIÓN DAS LETRAS GALEGAS

Bos días a tod@s, compartimos este vídeo convosco. Gozádeo!!!

Letras galegas 18-19

INFORMACIÓN SOBRE A ADMISIÓN DO NOVO ALUMNADO

Informamos a todas ás familias que solicitaron praza para o vindeiro curso 20-21 no CEIP Plurilingüe da Carrasqueira que están todas admitidas!!!!

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar 2020-21

Instrucións fondo libros e axudas 2020-21 (documentación necesaria)

Prazos da presentación a partires do mércores 20 de maio ata o 19 de xuño do 2020

Para presentación electrónica, entre nesta aplicación premendo o botón na esquina superior dereita da pantalla ou facendo clic aquí.

Para presentación presencial no centro (horario de secretaría: 10:00 a 13:00): utilice os anexos I e II da Orde de convocatoria

ANEXO I e II

Para máis información na sede electrónica da Xunta de Galicia: enlace

Manual de usuario para os cidadáns: enlace