SEMANA DO LIBRO

Bo día.

Durante a semana do 22 ao 26 imos celebrar no CEIP da Carrasqueira a "Semana do libro". Con este motivo, cada día realizaremos unha proba distinta:

Luns 22 (misión 1): Que é un libro para ti? Os alumnos/as terán que escribir, no modelo que vos adxuntaremos, o que significan os libros para eles. Posteriormente pegarano nun mural da biblioteca.

Martes 23 (misión 2): Lectura cos afillados e intercambio de portadas e marcapáxinas.

Mércores 24:(misión 3) "Convertete en booktuber". Elaborade un video ou audio recomendando un libro. A continuación teñen que subilo escaneando o codigo presente na carta de Carrás.

Xoves 25 (misión 4): Recreación dunha portada ou escena do seu libro favorito.

Venres 26(misión 5): Que os nenos veñan caracterizados ao colexio dos personaxes elixidos dun libro.

-Para a realización destas misión imos pedirvos a vosa colaboración, especialmente na do xoves e na do venres, de forma que poidamos ter unha existosa semana do libro.

Na misión do xoves, teran que recrear unha escena ou portada dun libro que lles guste e levala ao colexio. Poderán montala utilzando as novas tecnoloxias se así o desexan. Vos anexo alguns exemplos.

E o venres terán que vir caracterizados como o/a poersonaxe dun libro que lles gustase.

Un saúdo

CROS ESCOLAR CEIP CARRASQUEIRA 21 DE ABRIL DE 2024

A ANPA do CEIP CARRASQUEIRA DE CORUXO organizará o vindeiro domingo 21 de abril de 2024 a I edición do CROS ESCOLAR DO CEIP CARRASQUEIRA polo que vos animamos a participar e colaborar na organización neste evento.

As carreiras comezarán a partir das 10:30 da mañá.

INSCRICIÓNS:

PRAZO: Ata 15 de abril de 2024

FORMA DE INSCRICIÓN: https://www.xovenesatletasvigo.org/carrascross-2024-inscricion-nenos/

Tamén carreiras para nais e pais.

Animádevos a pasar un día divertido en familia no I cros do cole.

Premios para os primeiros clasificadas/os e sorteos para todas/os.

MENÚ ORIENTATIVO COMEDOR ABRIL 2024

Menú orientativo, susceptible de variación debido a incidencias ou problemas de subministración cos produtos necesarios para a súa elaboración diaria.

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS.

Días 2, 20 e 27 de febreiro ás 16 horas.

No caso de non poder acudir nesas datas podedes poñervos en contacto co cole para organizar a visita noutras datas.

Tlf: 886 120 191

AGARDÁMOSVOS !!!

VISITA VIRTUAL

Foro de novidades e actividades