You are hereSecretaría

Secretaría

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o vindeiro curso 2020-2021

Onte saíu publicada a Orde do 12 de maio do 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o alumnado matriculado en centros públicos para o curso 2020-21.

INFORMACIÓN PÁXINA CONSELLERíA EDUCACIÓN

ADAPTACIÓNS DAS PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS PARA O CURSO 2019/20

En base ás Instruccións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20 nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia, colgamos nesta entrada as adaptacións das programacións dos diferentes cursos e especialidades para o remate do curso 2019/20. Para calquera aclaración remitirse polas vías que veñen sendo habituais aos mestres/as correspondentes.

INFORMACIÓN SOBRE AS AXUDAS DO CONCELLO DE CARBALLO E DA XUNTA DE GALICIA PARA ALUMANDO USUARIO DE COMEDOR

Lembramos que hai dous tipos de axudas para os usuarios de comedores escolares : as dos concellos e as d

Nova forma de comunicación entre as familias e o cole: abalarMóvil.

Nos próximos días comezaremos cun novo sistema de comunicación coas familias a través dunha aplicación, que xa teñen moitos centros e que algúns de vós xa tedes descargada : abalarMóvil.

Medidas para facilitar a continuidade do proceso de aprendizaxe do alumnado.

Dende o claustro de mestres/as do CEIP Canosa-Rus queremos comunicarvos as seguintes cuestións:

Sistema de comunicación co centro:

Para poñervos en contacto co equipo directivo ou co profesorado podedes comunicarvos a través dos números de teléfono do centro: 881880382 /881880381 ou ao correo electrónico do centro que é :  ceip.canosa.rus@edu.xunta.es

AMPLIACIÓN DO PRAZO DO PROCESO DE ADMISIÓN

Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará unha semana despois do reinicio das clases. Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes.

INFORMACIÓN CORONAVIRUS E SUSPENSIÓN DE CLASES

Como é sabido hoxe comunicou o Presidente da Xunta, o peche dos centros educativos dende o luns 16 de marzo, durante 14 días.  Do mesmo xeito, recomendou que mañá, na medida do posible non enviaran aos alumnos/as ao colexio.

ALUMNADO CON RESERVA DE PRAZA NO IES PARGA PONDAL

Os alumnos/as que solicitaron reserva de praza no IES Isidro Parga Pondal , teñen asignada todos/as unha praza para o vindeiro curso 2020/2021.

Deberán facer a formalización de matrícula no instituto nos prazos establecidos ( do 25 de xuño ao 10 de xullo).

Prazo de admisión de alumnado para o curso 2020 / 2021

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2020/2021

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 1 de febreiro de 2020 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

O prazo de solicitudes abranguerá do 1 ao 17 de febreiro, ambos incluídos.

Mínimos esixibles de educación primaria

Xuntamos os mínimos esixibles de cada curso  e área de  educación primaria.

COMEZO DE CURSO 2019-2020

Xa estamos preto de comezar o curso e dende o equipo directivo gustaríanos darvos a benvida e lembrarvos as seguintes datas:

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDO LIBROS E AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL PARA O CURSO 2019-2020

Xa están  dispoñibles no corcho da conxersería as listaxes provisionais da adxudicación de libros de fondo libros de 3º a 6º de Educación Primaria e as listaxes de axudas para adquisición de libros de texto (1º e 2º de EP ) e axudas para adquisión de material ( 1º a 6º de EP).

« Maio 2020 »