DÍA DAS BIBLIOTECAS

PARA CONMEMORAR O DÍA DAS BIBLIOTECAS, COMO CADA ANO, EMPEZARON A SÚA ANDAINA AS MOCHILAS VIAXEIRAS.

DEIXÁMOSVOS UNHA MOSTRA DE ALGUNHA DELAS.

Día da Biblioteca

O 24 de outubro conmemórase o Día da Biblioteca. Comenzan as mochilas viaxeiras a súa andaina polas casas. Tomaremos as medidas pertinentes á hora de cambiar de domicilio. Pero esta situación non vai a conseguir que non podamos disfrutar desta selección de material para compartir coas familias.

Aquí vos amosamos unha mostar de algunha das nosas mochilas.

DÍA DA BIBLIOTECA

PARA CELEBRAR O DÍA DA BIBLIOTECA NADA MELLOR QUE UNHA GINKANA POR EQUIPOS POR TODO O COLE , ONDE TIÑAMOS QUE CONSEGUIR PISTA TRAS PISTA, IR COMPOÑENDO UNHA MENSAXE QUE LOGO TIÑAMOS QUE DESCIFRAR.

Día da Biblioteca

Para conmemorar o Día da Biblioteca e coa poesía como eixo, todos os grupos do cole recitamos poesías( de autores de renombre ou creadas polos alumnos e alumnas), que fomos colgando nun tendal.( O soporte físico era unha peza de roupa).

Deixámos as fotos para ver se vos gustou a idea.

Día da Biblioteca

Para celebrar o Día da Biblioteca,decidimos homenaxear a Antonio García Teijeiro e ao seu premiado "POEMAR O MAR"e para elo os distintos cursos ilustraron un poema de este autor.

4º DE EDUCACIÓN INFANTIL

5º /6º DE INFANTIL

1º DE PRIMARIA

2º DE PRIMARIA

3º NIVEL

4º NIVEL

Ola a tod@s

Xa sabedes que para conmemorar o Día das Bibliotecas convocamos un concurso ,no que había que decorar un marcador de páxinas ,co encabezado de A BIBLIOTECA É.....

Está a resultar tan difícil a selección do traballo gañador,que estamos plantexándonos que tod@s sexades gañadores ,plastificar todos os traballos e logo repartilos aos nenos e nenas do cole.ímosvos a amosar algúns de estes traballos.

Outra das actividades levadas a cabo neste día foi a lectura dun conto aos máis pequenos,levada a cabo por nenos e nenas de outros cursos.Veredes o moito que lles gustou.

Por outra banda , hoxe recibimos un regalo moi especial.O profesor e escritor David Otero agasallounos con uns libros escritos por el .Estamos moi ,moi agradecidos e agradecidas por lembrarse de nós pero esperamos velo pronto polo noso cole para amosarlle a nosa gratitude e....a nosa Biblioteca.