Skip to Content

E moito máis...ABN

Continuamos adquirindo conceptos como: tanto como...

Así, seguindo as diferentes cosignas íamos collendo os paliños de cores: "tantos como orellas teño", "tantos como somos na clase", "tantos como faltan hoxe", "tantos como marca o nº da carta". Un xogo que pode parecer sinxelo, pero que para eles supón contar, pensar nos que teñen na man e engadir ou sustraer en función desa cantidade...CASE NADA!!!

 

Posteriormente, e aproveitando que contábamos coas cartas do UNO, xogamos a ubicalas na recta numérica que temos na aula. Porén, non valía de calquera xeito, xa que coas cartas cara abaixo e a espera do "XA!", colocábamos a carta máis alta, a máis baixa, os amigos do 10...

Outro día, xogaremos ó xogo seguindo as reglas reais, a ver que tal se nos da, aínda que eu non teño dúbidas de que será perfecto. Guiño

*************

Noutra sesión, fixemos diferentes grupos para xogar ós xogos que temos na aula e que tamén viaxaron polas vosas casas nas caixas dos xogos.

Creo que agora os do ABN son os nosos favoritos.

 

 



book | by Dr. Radut