Balea s/n O Grove (Pontevedra) CP:36988 Tfno: 886 151 972 ceip.asbizocas@edu.xunta.es

LISTAXE DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2019-20

XA ESTÁN DISPOÑIBLES AS LISTAXES DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O VINDEIRO CURSO 2019-2020. PARA CONSULTALAS DEBERASE PREMER NOS SEGUINTES DOCUMENTOS ADXUNTOS.

CONVOCATORIA FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2019-20

Infórmase ás familias de que xa se poden presentar as solicitudes para participar no Fondo Solidario de Libros de Texto (destinado ao alumnado dende 3º a 6º de primaria), así como para solicitar axudas para libros de texto(destinadas ao alumnado de 1º e 2º de primaria) e axudas para material escolar (alumnado dende 1º a 6º de primaria) para o vindeiro curso 2019-20.

As solicitudes poderán presentarse tamén por vía electrónica empregando a aplicación informática “fondolibros” (https://www.edu.xunta.es/fondolibros)

* A solicitude será única para todos os fillos.

* O alumno que aínda non esté admitido noutro centro presentará a solicitude no centro no que estivese matriculado no presente curso.

Premer aquí para acceder  á Orde que regula a convocatoria

Premer aquí para descargar a solicitude(ANEXOI)

Documentación a achegar xunto co ANEXO I:

*Lémbrase que as Administracións Públicas poderán consultar automaticamente os datos necesarios para a tramitación desta axuda. No caso de opoñerse a esta consulta deberase indicar cubrindo o recadro correspondente e achegar tódolos documentos que esixe a Orde (DNI, renda de 2017, certificación de graos de discapacidade ou pensións...etc.)

Os solicitantes que autoricen a consulta dos datos por parte da Administración só deberán presentar xunto coa solicitude (Anexo I):

• Fotocopia do Libro de Familia onde figuren os membros computables.
  • No caso de separación, divorcio...etc. se o Libro de familia non reflicte a situación na data citada deberase aportar sentenza xudicial onde conste a custodia do menor, sentenza de separación ou divorcio ou informe de servizos sociais.
  • Certificado, de selo caso, de graos de discapacidade de membros da familia recoñecida por órganos que non correspondan á Xunta de Galicia.
  • Certificado, de selo caso, de discapacidade igual ou maior do 65% d@ alumn@ recoñecido por órganos que non correspondan á Xunta de Galicia.

Lémbrase que o prazo de presentación de solicitudes rematará o vindeiro 21 de xuño de 2019.

FOTOS DAS ACTIVIDADES DO CURSO

BLOGUES DO NOSO CENTRO

RECADACIÓN SOLIDARIA DO NADAL XA RECOLLIDA

AVISO DÍAS NON LECTIVOS DO CURSO 2018-19

Informamos de que os días 2 de novembro e 20 de maio serán non lectivos.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2018-2019

A continuación dispoñemos o Calendario Escolar para o vindeiro curso 2018-19.

As clases comezarán o mércores 12 de setembro en horario normal do centro

(De 8,40 a 13,40 horas).