“DÍA MUNDIAL DA SÍNDROME DE DOWN”

Queridas familias:

O día 21 de marzo conmemórase o DÍA MUNDIAL DA SÍNDROME DE DOWN

No noso centro quixemos facer a nosa achega e, por iso, 4º de Primaria preparou un traballo partindo da historia de Pepita, a protagonista do conto “Pepita es especial” de Fabiola Arroyo e Irene G. Lenguas.

A continuación tedes o vídeo co marabilloso resultado deste traballo. Parabéns mestras, nenas e nenos!

Como acabades de escoitar, gustaríanos que o luns 22 cada nena e neno veña á escola con calcetíns desparellados, pequeno acto simbólico que se  fai dende hai uns anos para conmemorar este día.  No enlace da Federación Síndrome de Down Galicia, que tedes a continuación, podedes ler a explicación de como naceu esta iniciativa.

25N INFANTIL

Os nenos e nanas da clase de 5 anos nos deixan unhas palabras en relación ao Día Internacional contra a Violencia de Xénero

SEMPRE VIVAS

Participamos na iniciativa proposta polo CIM de A Guarda para a conmemoración do 25N

Os alumnos/as de 4º de Educación Primaria escoitamos 3 cancións das que tiñamos que extraer as mensaxes que nos lle daríamos ás mulleres do mundo, aquí volas deixamos para que as poidades escoitar vos tamén.

Despois as plasmamos no soporte aportado polo Concello, aquí o resultado:

Os rapaces de 1º de Primaria tamén nos sumamos a esta actividade recollendo algúns libros cos que se poden conmemorar o día do 25 de novembro, se visitades a exposición non deixedes de consultar os titulos que agocha está muller no seu peto!

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO 2020

O 25 N visibiliza un problema social, que nos afecta a todos, como é a violencia de xénero. Nós dicimos NON á violencia de xénero e valémonos da literatura, da oralidade e das cancións para expresalo neste vídeo.

Isto só é unha pequena mostra de todos os traballos realizados na aula

1º Érase dos veces Blancanieves. Conto.

2ºA Os Bolechas pola igualdade. Conto.

2ºB Arturo e Clementina. Conto.

3ºB Os micromachismos na contorna familiar. Vídeo

4º Salir corriendo. Canción.

5º Mural. Reflexión e diálogo. Vídeo-contos: O Meniño Nito-As zapatillas deportivas de Sofía.

6º Acróstico.  Encrucillado de palabras e conclusións para un mundo mellor.

¡OS DE PRIMEIRO LEMOS O PRINCIPIÑO!

Os alumnos/as de 1º EP estivemos traballando o conto de "O Principiño" aquí vos deixamos a lectura do capítulo 3 , vos animamos a que leades o conto ¡Está dispoñible en BiblioPepiño!

¡Esperamos que vos guste moito!

O próximo venres 27 de setembro a poiaremos a folga mundial polo clima!!

O vindeiro venres 27 de setembro o noso centro apoiará a folga polo clima facendo unha marcha verde con pancartas reinvindicativas ata o Castelo de santa Cruz. Alí xunto cos outros centros educativos públicos da localidades faremos unha plantación de landras en calzado vello.

Día Internacional en contra da violencia de xénero.

O día 25 de novembro celebraremos o Día Internacional en contra da violencia de xénero.

É un xeito de recordar ás vítimas e continuar loitando con todas as nosas forzas para que isto  cambie.

Non podemos quedarnos con brazos cruzados. Temos que loitar practicando co exemplo, tal e como nos invitan algunhas asociacións coas súas campañas de concienciación.

Non só son vítimas as que reciben directamente  violencia, tamén a reciben as persoas que están ao seu redor, como son os nenos. A maioría sofren en silencio, e márcaos no seu futuro.

Esta é unha efemérides moi importante que debemos fomentar  desde a escola xunto coas vosas familias.

Estos son algúns dos recusos que vos deixamos para traballar nas aulas.

CICLO DE CHARLAS: "MANUAL DE INSTRUCCIÓNS PARA EDUCAR"

Máis información premendo na imaxe

CICLO DE CHARLAS: "MANUAL DE INSTRUCCIÓNS PARA EDUCAR"

Máis información premendo na imaxe

Semana do Entroido (1-5 Febreiro)

SEMANA DE ENTROIDO 2016

(1 ao 5 de Febreiro)

Durante a vindeira semana imos celebrar no centro o Entroido. Cada día da semana adicarémolo a unha temática e os nenos poderán disfrazarse cun disfraz ou cun pequeno complemento alusivo ao tema. (Non é preciso mercar os disfraces, nin é obrigatorio participar). As temáticas serán:

·        Luns: Olimpiadas.

·       Martes: terror.

·       Mércores: profesións.

·       Xoves: o mar.

·       Venres: libre

O venres será a festa de Entroido, os alumnos de terceiro e cuarto serán os encargados nesta ocasión, de traer a merenda para o resto dos seus compañeiros. Para esta celebración traeán postres de Entroido (orellas, filloas, biscoitos, …).Os nenos alérxicos e intolerantes virán coas as súas propias merendas.

Máis info sobre o Entroido premendo neste enlace