2º Ciclo

VISITAMOS O PALANGREIRO "NUEVO RUMBO" E A LONXA DE VIGO INVITADOS POR ORPAGU

O pasado 11 de outubro, a Asociación de palangreiros guardeses ORPAGU, invitou aos alumnos de 3º de primaria  a visitar un dos seus barcos, " Nuevo Rumbo" e a lonxa de Vigo.

Foi moi interesante comprobar como é a vida a bordo dun barco contada polos seus tripulantes, ver os aparellos dos que dispoñen e coñecer as distintas dependencias do barco.

Os seus tripulantes contáronlles moitas das súas experiencias e contestaron as todas as súas preguntas.

Despois dirixíronse  a lonxa  onde puideron ver  moitos tipos de peixes: ollomoles, meros, meigas, peixe espada, tabeiróns... e mariscos.

Foi unha experiencia fantástica!

Grazas ORPAGU !!!

UN FIN DE CURSO MÁXICO

Grazas a ANPA do cole tivemos un fin de curso máxico!!!

Clica na imaxe

O CEIP A SANGRIÑA DE VIAXE POLO MUNDO

Rematamos o curso, e con el a nosa viaxe polo mundo, e como non podía ser menos, fixémolo cunha gran celebración internacional!!!

Clica na imaxe e descubre cada etapa da viaxe!!!

OS ALUMNOS DO CLUB DE LECTURA REPRESENTARON " AS LARANXAS MÁIS LARANXAS DE TODAS AS LARANXAS"

Os alumnos de cuarto que participan no club de lectura representaron a obra de Carlos Casares " A laranxa máis laranxa de todas as laranxas"

Linda, a mestra que leva o club de lectura e os rapaces, neste último trimestre traballaron esta obra con moito entusiasmo e dedicación. Ese esforzo, tivo un resultado espectacular:  esta estupenda representación da obra.

Mirade que ben o fixeron!

Parabéns equipo!!!

HOMENAXEANDO A GLORIA FUERTES

A pasada semana quixemos homenaxear a  GLORIA FUERTES, facéndoa protagonista na aula, a ela e aos seus poemas.

Este ano celebraría o seu 100 aniversario.    .

Ela é unha das caras máis populares da literatura infantil do noso país.

Este foi o noso xeito de facelo:

Elaboramos un mural  con algún dos seus poemas.

Recitámolas e dramatizámolas!

Analizámolas...

algunhas pasámolas a pictogramas para poder compartilas cos pequerrechos do cole.

Máis información:

ANDREA PORTELA RUIZ foi premiada no concurso de relatos organizado por Vegalsa en Betanzos

Andrea Portela Ruiz, alumna de 4ºB de Educación Primaria do Ceip A Sangriña, foi premiada

no concurso de relatos organizado por Vegalsa en Betanzos.

Clica de no arquivo e o poderedes ver!!!! Merece a pena!!

Proxecto BODY: Entrevista- coloquio a deportistas da zona

Os alumnos de terceiro de primaria, participamos na actividade: entrevista- coloquio a deportistas da zona, enmarcada dentro do proxecto BODY

Pincha na imaxe

UNHA SORPRESA NA BIBLIOTECA

Despois dunha semana esperando pola sorpresa, a biblioteca hoxe descubriu o segredo que gardaba para os nenos e nenas. Mirade!

PRIMEIROS PASOS USANDO O ÁBACO SOROBÁN

Durante este mes de decembro, os alumnos de 3º de primaria, empezamos a coñecer o manexo do ábaco Sorobán para mellorar o cálculo mental.

Os rapaces están super ilusionados e os resultados son realmente espectaculares.

Murais" Debuxando os meus dereitos"

O Concello da Guarda invitounos, a todos os nenos, a participar na actividade " DEBUXANDO OS MEUS DEREITOS" co gallo da celebración do Día Internacional dos Dereitos do Neno.

Estes son os murais que fixemos! Pinchade na imaxe para velos todos!