MAGOSTO 2023. CEIP A SANGRIÑA

Cun pouco de retraso polas chuvias das semanas pasadas, organizamos a nosa xornada anual de magosto.

Comezou a mañá cunha rolda de xogos populares previamente preparados no patio.

En E. Primaria, formáronse equipos onde todo o alumnado se mesturou...pequechos e máis maiores compartindo e axudándose.

En E.Infantil, levouse a cabo unha actividade de rastreo buscando castañas, actividade que desfrutaron moitooo.

Despois de tanto xogo, chegou a hora de degustar as castañas...mmmmm riquísimas!!!!

Logo...pintado de caras como ben sendo tradición!!! Que ben o pasaron.

Aquí queda o resumo do noso magosto 2023:

Agradecemento a todo o profesorado, coma sempre implicadxs para que todo saira ben, en especial ó Equipo de actividades extraescolares que organizaron a festiña.

Agradecemento superespecial ás nosas asadoras...as profes Ana Seves, María Estrada, Marta e María que fixeron un superesforzo coa fogueira e o asado das castañas.