Saídas

SAÍDA AO ECOPARQUE DE MARÍN

@s nen@s de 1º, 2º, 3 º e 4º de EP visitaron o Ecoparque. Alí montaron a tres cabalos boísimos e fermosísimos: Panchita, Zaira e Sarai.

VIAXE A ILLA DE SAN SIMÓN

Os máis cativos do cole seguen coa súa viaxe arredor do mundo! Agora foron un pouco màis preto: A ILLA de San Simón.

SAÍDA PRAIA DE LIMENS

Para finalizar o curso e despedirnos d@s nos@s nen@s de 6º de EP, fixemos unha saída ( os cursos de 5º e 6º EP) a unha praia fermosísima en Cangas: a praia de Limens.

SAÍDA RUTA DAS PRAIAS ( 3º E 4º EP)

As nenas e nenos de 3º e 4º de EP fixeron fai uns días a Ruta das Praias.

VISITA AO IES ILLA DE ONS DOS ALUMN@S 6ºEP

O alumnado de 6º de EP foi visitar o mércores 22 de maio as instalación do IES Illa de Ons para coñecer o seu futuro Centro. Alí compartiron actividades con nen@s de outros colexios, @s cales van ser no próximo curso @s seus compañeir@s.

VISITA FÁBRICA DE CELULOSA

As nenas e nenos de Primaria visitaron as instalacións da fábrica de Ence para saber como se produce o papel  e todo o proceso que hai para elaborar este produto.

O tren do Nadal

Xa vén!.....Xa vai!...
»

Saìdas ABanca

As/os nenas/os do colexio ao longo do curso 2018-2019 asistirán às distintas obras de teatro que ofrece AFundación coma: "El mágico planeta de los instrumentos insólitos", "Bon Ap

Saída ao Monte Castelo

Aproveitando o bo tempo @s nen@s de 5º e 6º fixeron o xoves  senderismo na nosa contorna. A ruta que fixeron foi a que vai desde o noso Centro ata o Monte Castelo.

« Septembro 2019 »