A CASA MUSEO DA MANGALLONA

Con motivo da celebración do Día das Artes Galegas, este ano adicado a Luis Seoane,  os nenos e nenas de 3º,4º, 5º e 6º EP  fixeron unha visita guiada a Casa Museo da Mangallona.

DÍA DO AUTISMO

Neste día o colexio realizou distintas actividades para sensibilizar e concienciar ao noso alumnado de que é o autismo. Como a lectura do libro "O cazo de Lorenzo" e facer o símbolo do infinito con distintas cores. Adxuntamos un cartel de distintas actividades que realizaranse na comarca do Morrazo.

DÍA DAS ARTES GALEGAS

Hoxe, día 1 de abril celébrase o "Día das Artes Galegas" A iniciativa desta efeméride naceu da RAGBA no ano 2015, celebrando ao Mestre Mateo, quen nesa data do 1188 dirixiu a colocación dos linteis do Pórtico da Gloria na Catedral compostelá.Este ano adicado a

VIAXAMOS A COLOMBIA

Todo o colexio de Ardán mergullouse no coñecemento cultural, artístico e gastronómico dun país marabilloso como é COLOMBIA. Grazas a visita de dúas mulleres colombianas, as cales explicaron a tod@s @s nen@s onde se atopa o seu país, cales son as súas bandeiras, costume, instrumentos, artístas e famos@s  que tamén naceron alí,..

Beep boops nas aulas de Ardán

Nestas semanas andan uns pequenos robots, en forma de abellas, nas aulas de Infantil e 1º-2º EP. As actividades que se realizan con eles son para traballar a orientación espacial, os conceptos de lateralidade (esquerda, dereita) e de adiante-atrás. Permitindo aumentar ou disminuir a súa dificultade.

Todo un logro para os máis cativos!

Semana da Prensa

Na  Semana da Prensa recibimos no colexio todos os días o xornal para traballar con el nas aulas .

DESFILE ENTROIDO POR SEIXO

Algunhas familias do colexio de Ardán participaron  nas comparsas do Entroido de Seixo, desfilando polas rúas de Seixo cos distintos traxes dos países do mundo.

Aínda que no cole xa fixemos o xuízo ao noso Entroidiño aventureiro, sempre está ben alongar un pouco máis o ambiente festivo e xuntarse a pasar un rato divertido.

XUÍZO DO ENTROIDIÑO

Chegou xuízo ao noso Entroidiño Aventurero polos seus actos. Un xuíz foi o que fixo o veredicto, pero previamente escoitou tanto ás e aos fiscais como as defensoras e defensores.

Algunhas das súas argumentacións foron:

Fiscais

IGUALDADE ENTRE MULLERES E HOMES

No CEIP de Ardán esforzámonos por educar día a día ao noso alumnado na igualdade entre mulleres e homes. Intentando concienzalos porque esa igualdade sexa factible en todos os ámbitos. Para que non sexa unha utopía, senón unha realidade e elas e eles teñan as mesmas oportunidades nun futuro non moi lonxano.