DÍA DA PAZ E NON VIOLENCIA 2020

No cole celebramos o Día Mundial da Paz e da Non Violencia. Tanto @s nen@s como o profesorado viñemos vestidos dunha cor do arco da vella para representar a cor da vida e da esperanza.

PROCESO ADMISIÓN CURSO 2020-2021

-CALENDARIO PROCESO DE ADMISIÓN ( Calendario Admisión).

LEITE E FROITA NA ESCOLA

O cole de Ardán leva varios anos participando do programa FOGGA con "Froita fresca na escola". Pero este ano é a primeira vez que se inclúe tamén a leite. E iso supón unha moi boa nova para o noso Centro.  Hoxe moitas nen@s desfrutaron do leite e outr@s o probaron... que xa é un paso!!

Dime como comes e direiche como comerá a túa familia

Comezamos neste segundo trimestre coa "Escola para Nais e Pais".

Moitas das inquedanzas das familias veñen relacionadas coa  alimentación e a saúde.

A través desta Charla-Obradoiro intentarase resolver algunhas dúbidas sobre que é unha alimentación saudable e como a podemos levar a cabo.

ARTELLANDO NO NADAL

No cole de Ardán xa está case todo preparado para o Nadal e o Festival de Panxoliñas 2019. A alegría, o nerviosismo e ilusión nótase no ambiente!

VISITA DE GAGO DE MENDOZA

No cole tivemos unha visita moi especial: o corsario Don Juan Gago de Mendoza.

MENSAXES BORLI

Neste curso 2019-2020 Borli  vai continuar mandando mensaxes,  para que participar  nas actividades de Animación á lectura  que nos propoñe!»

25 N/ DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O cole de Ardán   REXEITA A VIOLENCIA DE XÉNERO  e calquer tipo de VIOLENCIA sumándonos a iniciativa  # Equaliter 2019 , na que  tamén varios colexios de Galicia unímonos  para unificar as nosas voces e  berrar ben alto  que rexeitamos todo tipo de violencia .  Desde o  cent

MALETAS VIAXEIRAS

Este curso tamén participamos na iniciativa que ofrece o CFR de acercar os libros as escolas.

« Febreiro 2020 »