OBSERVANDO MINERAIS

Durante estes días o grupo de 3º e 4º de EP estiveron observando, manipulando e  clasificando os distintos minerais que tiña xa o colexio e outros que trouxeron @s propi@s nen@s na clase de ciencias sociais.

DÍA INTERNACIONAL DA NENA

O colexio de Ardán únese para celebrar o 11 de outubro o Día Internacional da Nena  a través de distintas lecturas e contos que invitan a reflexión e ao debate.

WELCOME SYDNEY! A nosa auxiliar de conversa.

Hoxe  foi un día de grandes emocións, xa que chegou Sydney  ao noso cole, e como non,  lle fixemos un gran cartel coa súa benvida:"Welcome Sydney!

A FLORA DA NOSA CONTORNA

Coa chegada do outono e aproveitando os momentos  que non chove as nenas e nenos de 5º e 6º de EP, recibiron unha clase práctica de Ciencias da Natureza no bosque que temos detrás do colexio.

Poder repasar e aprender novos contidos da asignatura neste entorno é todo un privilexio!

PASATEMPO VOLTA AO COLE CON BORLI!

Ola familias,

Coa volta ao cole Borli deixou para tod@s @s nen@s do cole uns pasatempos que poden realizar nestes primeiros días de cole coa temática do proxecto deste ano "ARTEllando coa pintura".

Esperamos que os desfruten!

AXENDA ESCOLAR 2019-2020

Xa temos elaborada a nosa Axenda Escolar do CEIP de Ardán 2019-2020.

As nenas e nenos de Primaria poden facer uso deste recurso para aprender a organizar o seu traballo e as súas tarefas.

Benvid@s ao cole!

11/09/2019 21:11

Hoxe foi un día de moitas emocións  e nervios. Tod@s queriamos que @s nos@s nen@s tiveran un  bo recibimiento para comezar ben este novo curso.  Así que todo estaba preparado  e listo para recibil@s.

A alegría, os gritos no patio, o contar que fixemos no verán, algunha lagrima,... encheron  e déronlle  vida ao noso preciado cole.

INICIO DO CURSO 2019-2020

Como cada ano estamos coa emoción de comezar un novo curso escolar, preparando todo para recibir o día 11 de setembro ás nosas nenas e nenos.

Ademais, esta vez coa alegría que o noso cole cumple  xa 30 anos!!

« Outubro 2019 »