Animación á lectura

VISITA DO ESCRITOR MIGUEL ÁNGEL ALONSO DIZ

A Biblioteca Illa de Borli acolleu este luns ao escritor Miguel Ángel Alonso Diz, escritor do libro "Música no faiado", "A nena á que non deixaban ser feliz",...

ANIMACIÓN Á LECTURA SOBRE ANTÓN FRAGUAS

Todas as nosas nenas e nenos do colexio de Ardán participaron das actividades de animación á lectura con motivo das Letras Galegas na Biblioteca Illa de Borli.

CLUB DE LECTURA

O pasado venres, o alumnado de 6º de EP foron visitar o IES Illa de Ons para participar  cunha parte do alumnado de 1º ESO do club de lectura "Ons, a illa do tesouro" gozando dun xantar en conxunto e dunha nova xornada de xogos e lecturas. Despois, algúns rapaces e rapazas  de 1º ESO leron a obra teatral "Misterio no Instituto", creada pola profesora Lourdes Garrido.

Biblioteca de Pontevedra

Hoxe, Día da Música, @s peques do cole fixeron una saída á Biblioteca de Pontevedra.
»

DÍA DAS BIBLIOTECAS

O día 24 de outubro celébrase o Día das Bibliotecas, con ese motivo realizáronse no colexio distintas actividades que xiraron entorno a este espazo.  Desde o centro queremos potenciar este espazo a través de distintos recursos de animación á lectura, xa que   todas e todos teñen cabida nel.

« Septembro 2019 »