Maletas Viaxeiras

LECTURAS PARA A DIVERSIDADE

Creamos un novo recanto cun estante para os libros que solicitamos  a Asesoria de Pontevedracoas  Maletas viaxeirasComezamos coa "Maleta p

MALETAS VIAXEIRAS

Este curso tamén participamos na iniciativa que ofrece o CFR de acercar os libros as escolas.

MALETA INCLUSIVA

Continuamos enchendo o noso colexio de libros  que enchen o noso imaxinario de historias, contos, poemas, aventuras,... nas que  TOD@s temos un oco nelas.

BANDA DESEÑADA

Borli acábanos de traer unha nova maleta viaxeira. Agora se trata de libros de banda deseñada.

Un montón de cómics de diversas temáticas, desde Marco Pola ata Astérix y Obelix. Ademais, tamén hai algún que nos ensina a como elaborar un cómic e que recursos  se usan  para unha boa elaboración deste.

Maleta Inglés

Neste curso o colexio participa na actividade  das Bibliotecas escolares de Galicia:  Maletas  Viaxeiras. A primera que solicitamos para  o noso centro é a "Maleta de Inglés" que nos acerca libros e DVD en inglés para todas as idades. Imos xuntos/as ler!

Maletas viaxeiras da Igualdade de Xénero

Xa chegueron ao noso colexio as MALETAS DA IGUALDADE DE XÉNERO!!! con material tanto para o alumnado coma o profesorado.

Agora toca gozar delas.

« Maio 2024 »