Actividades nas aulas

ALMORZOS SAUDABLES

Os máis cativos do cole desfrutaron dun almorzo mediterráneo no comedor da escolar.

O Desafío na clase de ciencias de 5º e 6º de EP

Fai uns días puxemos en práctica unha das propostas do desafío: poñer un champiñón atravesando un papel e apoiado nun vaso con auga.

OBSERVANDO MINERAIS

Durante estes días o grupo de 3º e 4º de EP estiveron observando, manipulando e  clasificando os distintos minerais que tiña xa o colexio e outros que trouxeron @s propi@s nen@s na clase de ciencias sociais.

DÍA INTERNACIONAL DA NENA

O colexio de Ardán únese para celebrar o 11 de outubro o Día Internacional da Nena  a través de distintas lecturas e contos que invitan a reflexión e ao debate.

A FLORA DA NOSA CONTORNA

Coa chegada do outono e aproveitando os momentos  que non chove as nenas e nenos de 5º e 6º de EP, recibiron unha clase práctica de Ciencias da Natureza no bosque que temos detrás do colexio.

Poder repasar e aprender novos contidos da asignatura neste entorno é todo un privilexio!

VISITA AO IES ILLA DE ONS DOS ALUMN@S 6ºEP

O alumnado de 6º de EP foi visitar o mércores 22 de maio as instalación do IES Illa de Ons para coñecer o seu futuro Centro. Alí compartiron actividades con nen@s de outros colexios, @s cales van ser no próximo curso @s seus compañeir@s.

SPRING 2019

As nenas e nenos de 1º e 2º de EP, estiveron fixeron un cartel fermosísimo sobre a primavera (Spring) na clase de plástica. Usaron distintas técnicas e materiais ( pintura de uñas, témpera, lapis,...).

Beep boops nas aulas de Ardán

Nestas semanas andan uns pequenos robots, en forma de abellas, nas aulas de Infantil e 1º-2º EP. As actividades que se realizan con eles son para traballar a orientación espacial, os conceptos de lateralidade (esquerda, dereita) e de adiante-atrás. Permitindo aumentar ou disminuir a súa dificultade.

Todo un logro para os máis cativos!

Carpeta-Esquema de Traballo

Rematado o 1º trimestre, @s nen@s de 1º e 2º de EP fixeron unha carpeta-esquema do todo o traballo feito durante este trimestre.
Toda unha marabilla!!

Coñecer as plantas e froitos do noso monte.

Nestas semanas de bo tempo, fixemos algunha saída cos máis pequenos de Primaria para que coñeceran  e recoñeceran as distintas árbores  autóctonas do monte que temos máis preto do colexio como: loureiros, carballos, castiñeiros, maceiras,... ver os froitos que producen algunhas delas. Tamén observamos os insectos que habitan nalgúns troncos e follas secas.

« Agosto 2020 »