Actividades nas aulas

VISITA AO IES ILLA DE ONS DOS ALUMN@S 6ºEP

O alumnado de 6º de EP foi visitar o mércores 22 de maio as instalación do IES Illa de Ons para coñecer o seu futuro Centro. Alí compartiron actividades con nen@s de outros colexios, @s cales van ser no próximo curso @s seus compañeir@s.

SPRING 2019

As nenas e nenos de 1º e 2º de EP, estiveron fixeron un cartel fermosísimo sobre a primavera (Spring) na clase de plástica. Usaron distintas técnicas e materiais ( pintura de uñas, témpera, lapis,...).

Beep boops nas aulas de Ardán

Nestas semanas andan uns pequenos robots, en forma de abellas, nas aulas de Infantil e 1º-2º EP. As actividades que se realizan con eles son para traballar a orientación espacial, os conceptos de lateralidade (esquerda, dereita) e de adiante-atrás. Permitindo aumentar ou disminuir a súa dificultade.

Todo un logro para os máis cativos!

Carpeta-Esquema de Traballo

Rematado o 1º trimestre, @s nen@s de 1º e 2º de EP fixeron unha carpeta-esquema do todo o traballo feito durante este trimestre.
Toda unha marabilla!!

Coñecer as plantas e froitos do noso monte.

Nestas semanas de bo tempo, fixemos algunha saída cos máis pequenos de Primaria para que coñeceran  e recoñeceran as distintas árbores  autóctonas do monte que temos máis preto do colexio como: loureiros, carballos, castiñeiros, maceiras,... ver os froitos que producen algunhas delas. Tamén observamos os insectos que habitan nalgúns troncos e follas secas.

DÍA DA NENA

Con motivo da celebración dos dereitos de todas as nenas a vivir nun mundo "sen medos", os rapaces de 1º e 2º de EP  escoitaron a historia dunha nena que pode ser como nós ou coma vós.

AS PLANTAS EN 1º E 2º DE EP

Na aula de 1º e 2º de EP están traballando en ciencias da natureza a temática das plantas,así que a mellor forma  de aprender e participando e  traendo  tod@s algunha flor ou planta da casa.

« Xuño 2019 »