Nadal

NADAL NO MUNDO

Algo estase argallando no cole...xa quedan poucos días para gozar destas festas tan queridas, e andamos no colexio  con todos os preparativos para que estea todo listo para o día 21 de decembro.

Festival de Panxoliñas

Coma todos os anos @s nen@s cantaron  e bailaron distintas panxoliñas às familias e profesores que estaban alì no Centro. Ademais tivemos a visita  de antigos alumn@s e profesores o que se agradece moitìsimo!

Visita de Papà Noel

Sonou a campaìña e chegou a ilusiòn de grandes e pequenos.

XA ESTÀ PAPÀ NOEL!!  Escoitàbase polo corredor.

Viaxe en Tren

O mèrcores dìa 20, organizado polo Concello de Marìn, todo o colexio fixemos unha viaxe en tren de ida e volta de a Ardàn ata Marìn.

Profesores e alumnos o pasamos xenial, eso sì, pasamos un pouco de frìo!!

Postal Gañadora

O Claustro de Profesores do CEIP de Ardàn desèxalles a tod@s un BO NADAL e un Feliz Pròspero Ano 2018.

Boas Festas!

Cartas aos Reis Magos

No colexio @s nen@s xa deixaron as sùas cartas cos seus desexos ao Paxe Real para que cheguen directamente às sùas Maxestades.

Agora sò queda portarse moi ben!!

Erase unha vez... un conto de Belèn... en Ardàn

Erase unha vez... un conto de Belèn...  en Ardàn

O cole xa empeza VIVIR O NADAL.Profesores e familias decoran todo o Centro para que estea todo listo cando veña  visitarnos Papà Noel!

A ilusiòn das nenas e nenos nòtase xa .... tamèn escoìtase ....Aìnda hai moito que  ensaiar ata o Festival de Panxoliñas o dìa 21 de decembro.

« Maio 2019 »