COMISIÓN ACTIVIDADES |
|
|||
O Domingo 21 de Abril de 2024 o alumnado AUTORIZADO do CEIP A. Insua Bermúdez e invitados asegurados en XOGADE, participarán no PROVINCIAL XOGADE DE DUATLÓN en XERMADE(Lugo) . Inscrición: o alumnado do cole e os invitados/as apuntaranse co profe Suso ata o luns anterior 15 de abril. Precisamos nome, apelidos, Data de Nacemento e DNI se o ten. Mandar estes datos ao tlfno 616501003, profe Suso antes dese luns 15 de abril, logo será imposible inscribir a ninguén. Alumnado participante: Aberto a tódolos atletas que desexen participar. Alumnado que se inscriba para a proba no XOGADE co cole pero competimos co clube filial Triatlón Vilalba, alumnado de 2ª a 6º máis a ESO. Transporte: Gratuito desde o CAMPO DA FEIRA de Vilalba, ás 9:15 h do domingo 21 abril a Xermade Ida e Volta. Indicar ao inscribirse se se fará uso do bus de transporte ou non. As Bicicletas irán no maleteiro do Bus. Lugar da proba: XERMADE. Saída transición e meta Praza de Xermade. Material:
Distancias das probas por categorías Horario aproximado :
Rematar a proba recibirán auga e algo para repoñer forzas, se queredes podedes levar algo máis de auga e comida. PREMIOS: os que rematen a proba quedarán clasificados para os premios individuais e por equipos.Este provincial é aberto a tódolos participantes, os que se clasificaron na primeira carreira e os que queiran participr sen estar clasificados anteriormenet. O equipo configurase cun mínimo de 3 participantes e cun máximo de 6. Os tres primeiros recibirán medalla no acto de premiación ao final do evento, se quedades entre os 3 primeiros debedes quedar á entrega oficial, así como os tres primeiros equipos de cada proba categoria e sexo, senón debería pagar multa de 30 a 50 euros. Non haberá campionato Galego XOGADE a posteriori.
|
|||
O Domingo 11 de Marzo de 2013 o alumnado AUTORIZADO do CEIP A. Insua Bermúdez participará na 1ª PROBA CLASIFICATORIA DE DUATLÓN de VILALBA (Lugo) . Inscrición: o alumnado do cole apuntarase co profe Suso ata o luns 5 de febreiro. precisamos nome, apelidos e DNI se o ten. Mandar estes datos ao tlfno 616501003, profe Suso antes do día 5 de febreiro do 24, logo será imposible inscribir a ninguén. Alumnado participante: Alumnado que se inscriba para a proba no XOGADE co cole que competimos co filial San Ramón de Vilalba, alumnado de 2ª a 6º máis a ESO. Lugar da proba: Saída transición e meta APARCAMENTO DA ESTACIÓN DE BUSES DE VILALBA. Material:
Distancias das probas por categorías Horario aproximado :
Rematar a proba recibirán auga e algo para repoñer forzas, se queredes podedes levar algo máis de auga e comida. PREMIOS: os que rematen a proba quedarán clasificados para o Campionato Provincial que se disputará en Xermade nuns meses, en cada clasificatoria clasifican os 20 primeiros e como habitualmente nunca hai 20, quedan clasificados todos. Os tres primeiros recibirán medalla no acto de premiación ao final do evento, se quedades entre os 3 primeiros debedes quedar á entrega oficial, senón debería pagar multa de 30 a 50 euros. No Campionato Provinvial haberá entrega de trofeos por equipos , cada equipo debe ter de 3 a 6 integrantes por categoría e sexo.
|
|||
UBICACIÓN Pabellon Os Castros Estrada General Cangas, 1, 27892 Foz, Lugo https://maps.app.goo.gl/c2qVYF1FvpYEswS4A TRANSPORTE ESCOLAR: transporte gratuíto para tódolos atletas que desexen participar con SAÍDA DIANTE COLE 9:10 am en transporte que ven de Guitiriz, volta ao mesmo cole (volta varía en función da ceremonia de premios para Insua ou para Guitiriz que viaxa con nós). Papás que van no seu coche particular, tentade estar sobre 10:20 no Circuito. INSCRICIÓNS O prazo de inscrición remata o luns 11 de decembro as 14:00 horas. CATEGORÍAS
SISTEMA DE COMPETICIÓN Esta modalidade desenvolverase preferentemente en circuítos de cros (herba ou terra batida), en horario lectivo ou extraescolar. A participación das categorías benxamíns finaliza no Campionato Provincial. As categorías alevíns, infantís e cadetes participarán ademais no Campionato Galego organizado pola Secretaría Xeral para o Deporte. Cada centro, club ou entidade deportiva poderá participar na primeira fase co número de equipos que desexe en cada categoría, deberán diferenciarse claramente na súa nomenclatura. Para as seguintes fases, as entidades clasificadas poderán formar os equipos seleccionando aos seus atletas.
CLASIFICADOS POR EQUIPOS E INDIVIDUAIS PARA O CAMPIONATO PROVINCIAL BENXAMÍN FEMININO: 3 Equipos Insua A, Insua B e Insua C BENXAMÍN MASCULINO: 1 Equipo iNSUA A ( 6 atletas) e por individual Alex Rodriguez Lamas, José Guerrero González e Antón Díaz Suárez. ALEVÍN FEMININO: Individuais Malak e Olivia Luque. ALEVÍN MASCULINO: 1 Equipo Insua A e Individual Mohamed Elhamidy INFANTIL FEMININO: 2 Equipos Insua A e Insua B INFANTIL MASCULINO: 1 Equipo Insua A. Individual Iago Pérez Verdes. CADETE MASCULINO: Individual Mikel Vázquez Martínez.
COMPOSICIÓN DOS EQUIPOS Cada equipo estará formado por seis atletas como máximo e catro como mínimo. Serán seleccionados preferentemente pola orde de chegada na carreira anterior. Exceptuando casos excepcionais que por lesión ou indisposición non puidera participar e a criterio dos mestres así o decidiran os mestres de EF nesta proba Non se poderá completar un equipo con atletas de categorías inferiores. Cada atleta soamente poderá participar na proba de cros coa entidade coa que estea dado de alta na modalidade de cros no programa Xogade.
CLASIFICACIÓNS Estableceranse dúas clasificacións:
Puntuarán as catro mellor clasificadas nas categorías benxamíns, alevíns e infantís e, nas categorías cadetes, as tres mellor clasificadas. A puntuación dos equipos resultará da suma dos puntos obtidos polas 4 (3 en cadetes) mellores clasificacións de cada equipo, e gañará o equipo que menos puntos sume. Os puntos corresponderán co número de orde de entrada en meta. No caso de producirse un empate entre 2 ou máis equipos, resolverase a favor do equipo que obtivese a mellor clasificación na última participación que puntúe. Aqueles equipos que non cheguen á meta con 4, ou en cadete 3, atletas non puntuarán como equipo. Os membros de cada equipo en cada unha das fases para as que se clasifiquen non terán que ser necesariamente os mesmos. Na fase provincial poderanse realizar 2 cambios na composición dos equipos no mesmo día da competición, ata media hora antes do inicio da competición, comunicándoo previamente na Secretaría da proba. Para o Campionato Galego (alevín, infantil e cadete) clasificaranse os 2 mellores equipos de cada fase provincial, así coma os 10 primeiros atletas clasificados individualmente que non estivesen incluídos nos equipos clasificados, sempre e cando entrasen na meta entre os 15 primeiros. En casos excepcionais, ou por interese da selección galega, a Secretaría Xeral para o Deporte poderá autorizar a participación de atletas a título individual que non participasen no campionato provincial, ou nunha fase comarcal. SEGURO Toda a documentación referente á cobertura do seguro está dispoñible na páxina www.xogade.xunta.gal e https://inscricion-xogade.xunta.gal. Nesta páxina o acceso ao protocolo de actuación e á póliza do seguro é aberto. Lembren que todo o corpo técnico, deportistas e familiares deben coñecer o protocolo de actuación do seguro de accidente deportivo. |
|||||||||||
NOTA INFORMATIVA CLASIFICATORIA CAMPO A TRAVES SÁBADO 2 DECEMBRO 2023 - VILALBA
• DATA e LUGAR da PROBA: sábado 2 de decembro de 2023 na Área Recreativa da Madalena en Vilalba.
• CATEGORIAS, DISTANCIAS E HORARIO APROXIMADO, (Igual que a Preparatoria) segundo o ano de nacemento as categorías quedan como se mostra abaixo relacionando coa categoría, hora aproximada de saída e distancia. (Na cámara de chamadas 20 min antes)
Comezo oficial ás 11:00h resto probas aproximadas. Repartir Dorsais ás 10:00h (Prégase puntualidade a tódolos atletas) •BENXAMIN Fem - 2015-16 - 11:00h - 500m. •BENXAMIN Masc - 2015-16 - 11:00h - 500m. •ALEVFem - 2013-14 - 11:30h - 1.000m. •ALEVMasc - 2013-14 - 11:30h - 1.000m. •INF Fem - 2011-12 - 12:00h - 1.500m •INF Masc - 2011-12 - 12:00h - 1.500m •Cadete FEM-MAS 2009-10 - 13:00h -2000m.
• MUTUALIDADE: Tódolos participantes deben estar mutualizados. Tódolos Atletas, familiares e responsables están obrigados a coñecer o protocolo de parte de accidentes.
• INSCRICIÓNS: rematará o Luns 27 de decembro. invitamos a alumnado da ESO de 1º,2º e ou 3º que se queiran apuntar e se comprometan a vir unha vez inscritos. O alumnado do cole que queira asistir avisará en hora de clase ao profe Suso os invitados por whastapp. Invitados ESO ou Primaria: por whastapp 616501003 (Nome, apelidos e data de nacemento ata o luns 27 decembro. *Non se precisa autorización porque é unha actividade fóra de horario lectivo e en todo caso as familias son as que os levarán á actividade.
• DORSAIS: entregaranse unha hora antes da carreira. Lembrar o nº ou escribilo na man por se o perdemos. Durante a carreira deberase permanecer nas gradas sempre que non estemos a competir ou a facer o quecemento.
• EQUIPACIÓN e MEDALLAS: Os participantes deben levar equipación e camiseta do cole, se non dispoñen dela unha azul similar, para subir a recibir medallas pídese prestada chaqueta de chándal ou camiseta do cole. Ao rematar as carreiras haberá acto de entrega de medallas Individual e colectiva. Estade atentos aos equipos premiados e antes da cerimonia de premios xuntádevos os equipos que levades medalla. Se alguén premiado se ten que ir por algunha razón que delegue recoller a medalla noutra persoa.
• EQUIPOS: O alumnado que se inscriba no Clasificatorio deberá ter seriedade e ser responsable cos compañeiros de equipo. Se non vas vir, non te apuntes!. Se te puseche malo/a antes da proba, avisa por whastapp ao profe Suso 616501003. O sábado so deixan facer dous cambios e non temos moito tempo para facelos.
• RESULTADOS INDIVIDUAIS E EQUIPOS: Cando remata cada proba publícase a clasificación individual e por equipos na caseta de secretaría(nas gradas) se o equipo resulta con medallas non vos vaiades e xuntádevos os dun equipo para cando sexa a cerimonia de medallas subir ao caixón rápido. Todo atleta debe saber a que equipo pertence. Os equipos fixéronse por posición na preparatoria e a criterio dos mestres de EF engadiranse algunhos atletas que non puideron acudir á 1ª proba, cada equipo pode ser de mínimo 4 e máximo 6 integrantes, salvo en Cadete que o mínimo é 3 atletas. Puntúan os 4 primeiros atletas de cada equipo, reciben premio, se é o caso, tódolos atletas do equipo. No Campionato Provincial elixiranse os clasificados por orde de chegada na meta independientemente do equipo ao que pertenzan. PROTOCOLO ACCIDENTES: Enlace co Protocolo a seguir en caso de accidentes na competición. Atentamente o Equipo de Educación Física que agarda a vosa participación.
|
|||
O papel da autorización repártese nabaula o mércores pola mañá e deberá vir asinado e entregado á titora o xoves. En caso de extravío ou urgencia dispoñedes dos documentos abaixo para descargar. Lembrade que anteriormente debéchedes entregar á titora o documento de Autorización en Xogade.
Descargar AUTORIZACIÓN PARTICIPACIÓN XOGADE/PVAD 23-24 INSUA BERMÚDEZ Descargar AUTORIZACIÓN SAÍDA BAUTISMO ESCALADA ROCÓDROMO 22 SETEMBRO 2023 alumnado 6º Insua Brmúdez. |
|||
|
|||
INFORMACIÓN EDIXGAL CURSO 23-24 PARA FAMILIAS DO CEIP ANTONIO INSUA BERMÚDEZ. Servizo de SOPORTE PREMIUM (24h/7 días semana):
Teléfono Seguro PC: Cobertura SIR PLEXIUS tlfno:881 505 136 ou no correo electrónico coberturasir@plexus.es
* Manual para darse de alta no seguro e ou renovar a cobertura http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipantonioinsua/system/files/ManualCoberturaSIR_Familias_es_23-24.pdf
Ligazón Información Familias EDIXGAL : https://espazoabalar.edu.xunta.gal/e-dixgal/informacion-para-familias
PROXECTO EDIXGAL Nace no 2010 como unha resposta á demanda de dixitalización da sociedade moderna e a fonte sociolóxica do curriculo trata de adaptarse a esta necesidade. Este Proxecto porciona:
Este curso en 5º de Primaria os vosos nenos e nenas estarán moi contentos con esos portátiles novos que están a espera de repartirse nestes 15 días de comezo de curso. Algún destes portátiles do Programa que inclúe pantalla táctil, lapis dixital, cargador e bolsa de transporte acolchada.
Vouvos deixar un folleto en PDF que explican varios aspectos do proxecto. LEDE CON ESPECIAL CALMA O FOLLETO DE INFORMACIÓN PARA FAMILIAS. Logo asistir á presentación nauala o primeiro día e ler con calma o Folleto de Información para Familias, podedes consultar calquera dúbida conmigo a través das canles que van na mensaxe ABALAR e tratarei de resolvelas o mellor que saiba.
ASPECTOS MÁIS IMPORTANTES A TER EN CONTA Nesta semanas de setembro asignaremos os portátiles a cada neno e xerarase un DOCUMENTO CONTRATO PERSONALIZADO DE CESIÓN cun número de serie e alumno/a asignado, que deberá vir asinado pola familia que será a responsable. Sen documento non se entrega portátil. O Portatil, cargador, lápis e bolsa CÉDENSE ao alumnado e as FAMILIAS responderán dos danos, perda ou rotura de calquera dos elementos en cesión, deberán devolverse no mesmo estado de funcionamento e aspecto que tiñan á entrega. Os nenos terán os libros libros de texto de tódalas áreas de coñecemento no portátil, serán accesibles para as familias e tódolos días o pc irá para casa e deberanse responsabilizar de traelo cargado ao día seguinte.
Terán acceso a unha plataforma dixital de contidos similar á AULA VIRTUAL, chamada EVA (Entorno Virtual de Aprendizaxe) moi completa, con contidos elaborados por varias editoriais: NETEX, EDEBÉ , AULA PLANETA, PEARSON...
O ordenador na Aula terá acceso a Internet automático, na casa pode traballarse con e sen wifi. vinculando á rede da casa e introducindo o contrasinal da vosa rede WIFI.
Deberiades pensar seriamente na posibilidade/necesidade de contratar un SEGURO voluntario de 49€, que protexa sobre accidentes que non entran na garantía normal do aparato. Pensade que a reparación dunha pantaia táctil rota pode supoñer sobre uns 400€. unha esquina da parte inferior supón uns 90 €... E sede conscientes ademais que o seguro da consellería non cubre: perda, roubo ou o lápis e a punta do mesmo. A CONSELLERÍA cubre a oferta que as compañías de seguros evitan ao ser unha cesión, non sodes propietarios e non queren asegurar. Ofrece o servizo exclusivamente ao alumnado cunha póliza anual que se contrata a través do teléfono 881 505 136. e na plataforma coverturasir Valorade vós a vosa mellor opción. Pagar 49€ e que non pase nada é unha perda de cartos, pero arranxar unha carcasa, unha pantaia táctil supera con moito esa inversión e este curso non temos o custo dos libros. O curso pasado xestionamos 8 roturas de pc´s por golpes ou accidentes e a maioría repuxéronse sen custo para as familias afectadas por estaren aseguradas.
Nos equipos non se pode modificar nin instalar ningún programa externo e os equipos non se poden compartir ou prestar a terceiras persoas.
Ao final de 6º curso , no momento que se trasladen a outro centro ou cando se lle pida polo coordinador EDIXGAL, estes ordenadores devolveranse ao centro para revisión e actualización por técnicos de Edixgal, o alumnado en 6º curso cando remate a cesión debe responsabilizarse por contrato a devolver o pc. cargador, lápis e bolsa en igual estado que se lle entregou.
SERVICIO DE ASISTENCIA INFORMÁTICA: Existe un SERVICIO PREMIUM EDIXGAL, 24 horas de luns a domingo, para resolver problemas informáticos por estas catro vías:
IDE GARDANDO ESTES CONTACTOS NOS VOSOS CONTACTOS.
O Coordinador Edixgal do Insua Bermúdez: Jesús Manuel Fernández Abuín. |
|||||
Estimadas familias o próximo mércores 14 de xuño do 23 o CEIP Antonio Insua Bermúdez de Vilalba realizará a tradicional Andaina do Camiño de Santiago entre os puntos de Rañego ata a Área Recreativa da Madalena. Aproveitando esta tradición faremos que coincida coa actividade Andaina Solidaria contra a Leucemia Infantil. Os nenos levarán para a súa casa unha folla con información e un recortable de sobre para facer una pequeña donación a prol desta causa sempre que se desexe ou se poida. Esta asociación busca recaudación de fondos para investigación en favor da Leucemia Infantil e desde o centro pareceunos unha fermosa causa coa que colaborar. Tódolos nenos que realicen a Andaina Solidaria recibirán de premio unha medalla elaborada cunha impresora 3D polo equipo de EF/TICS do centro, sufragado polo centro, tamén se lles fará entrega dun diploma acreditativo da súa participación. Nas súas mochilas mandouselles un folleto informativo con código QR para que poidades ter máis detalles sobre a mesma, esta folla convírtese nun sobre recortable para que poidades facer entrega da vosa colaboración totalmente voluntaria sempre que así o desexedes ou poidades e entregádelle o sobre pechado ao titor ou titora do grupo clase. Posteriormente farase a transferencia bancaria á entidade organizativa. O día da Andaina lembrade levar:
Se a alguén lle falta a autorización asinada que se lembre de traela, do contrario non poderá saír do centro. Moitas grazas pola vosa colaboración desinteresada e altruísta. |
|||
O martes 28 de marzo de 2023, tivemos a oportunidade de coñecer a integrantes do Clube Deportivo Lugo e de paso recibir como agasallo uns vales canxeables por entradas para o próximo partido, onde se xogan a permanencia na categoría.Deixámosvos unhas instantáneas da visita por diferentes clases. |
|||