23 DE ABRIL-DÍA DO LIBRO

FELIZ DÍA DO LIBRO!!!

O INSUA vai ao ATLETISMO Escolar 2ª Proba Preparatoria PISTA (domingo,29 /04/2018)

O próximo domingo , 29 de abril de 2018, nas instalacións do Estadio de Atletismo, Gregorio Pérez Rivera de Lugo, sitas ao carón do pabillón do Breogán e das piscinas das Pedreiras,celebrarase a segunda xornada de probas preparatorias e clasificatorias para o Campionato Provincial Escolar que se celebrará en maio.

Lembramos que o alumnado que vaia en bus debe comunicalo antes do martes, para solicitar transporte, o alumnado pode ir pola súa conta coa familia lembrando estar alí cando menos 40 minutos antes da súa proba con tempo  para coller o dorsal e chegar á Cámara de Chamadas antes da súa proba.

Lembramos tamén que deberán levar de xantar e merenda , froita e bebida así como a equipación do cole se dispón dela.

Animádevos a participar, é unha fermosa e saudable experiencia.

 

Clica neste enlace para descargar o horario da II CLASIFICATORIA DOMINGO 29 ABRIL 2018Montaje creado Bloggif

CAMPIONATO ABERTO DE DUATLON ESCOLAR MONDOÑEDO (sábado, 14 abril) e INSCRICIÓN CLASIFICATORIAS ATLETISMO (domingo; 15 e 29 de abril).

1.- FINAL PROVINCIAL DÚATLON ESCOLAR MONDOÑEDO SÁBADO,14 de abril de 2018

INSCRICIÓN: Esta semana por favor, límite o luns 9. Profe Suso ou os do clube con Javi.

SAÍDA: de Vilalba en Bus gratuíto para nenos e bicicletas pendente de confirmar lugar e hora.. Transición e meta Final Provincial: Viñas da Veiga (Mondoñedo). Estade pendentes da web, facebook ou TOKapp.

CONTROL DE MATERIAL: Dende as 15:45 h. ata 10 minutos antes de cada proba.

RECOLLIDA DE DORSAIS: Na carpa da organización de 15 h 00´ a 15:45 h. a carón da zona de transición

·         Saída categoría benxamín (3º e 4º curso) ás 16 h 30. Categoría benxamín: 0,5 km de carreira a pé – 2 km en bicicleta – 250 m de carreira a pé.

·         Saída categoría alevín ás 16 h 50´(5º e 6º curso),  alevín: 1 km de carreira a pé – 4 km en bicicleta – 500 m de carreira a pé.

·         Saída categoría infantil ás 17 h 20´(1º e 2º da ESO). Categoría infantil: 1.5 km de carreira a pé – 6 km en bicicleta –750 m de carreira a pé.

·          Saída categoría cadete ás 18 h 00´ (3º E 4º da ESO). Categoría cadete: 2 km de carreira a pé – 8 km en bicicleta – 1 km de carreira a pé.

ENTREGA DE PREMIOS: ás 18 h 45´ . Premios: Medallas para as/os tres primeiras/os de cada categoría sexo, da clasificación individual. E por Equipos. Normas de competición A proba rexerase segundo as normativas vixentes do Regulamento de Actividade deportiva en idade escolar 2018 que edita a Secretaría Xeral para o Deporte da Xunta de Galicia e do regulamento de competicións das Federacións Galega e Española de Tríatlon. Para as categorías benxamín e alevín, estarán permitidos os mini freos nas bicicletas, unha vez que se revise que a súa colocación non infrinxe a seguridade nin para eles nin para o resto de participantes.

 

2.- CONFIRMACIÓN DE INSCRICIÓN NO CAMPIONATO ESCOLAR ATLETISMO (GREGORIO PÉREZ de Lugo)

Por outra banda o domingo 15 de abril e o domingo 29 de abril haberá Clasificatorios de Atletismo, prégase confirmen ao profe Suso As persoas Interesadas en asistir algún día para inscribilos previamente na Base de Datos da Federación Galega de Atletismo. Antes deste venres. Whatsapp Suso 616501003.

MICRONOVAS TV INSUA BERMUDEZ MARZO

ADMISIÓN ALUMNADO 2018-2019

INFORMACIÓN SOBRE ADMISIÓN ALUMNADO 2018-2019

Unha vez rematado o prazo de presentación de solicitudes para admisión do alumnado neste Centro para o vindeiro curso 2018-2019 informamos do seguinte:

a) SOLICITUDES PRESENTADAS POLO ALUMNADO DE 4º DE INFANTIL (INFANTIL 3 ANOS)

Presentáronse máis solicitudes que prazas vacantes había polo que será necesario recurrir ao BAREMO. Hai un prazo ata o 6 de abril para presentar posibles alegacións, se non se fixo xa.

b) RESTO DE SOLICITUDES PRESENTADAS (ALUMNADO DE 1º E DE 4º DE PRIMARIA)

Presentáronse menos solicitudes que prazas vacantes había polo que non será necesario establecer BAREMO. A formalización da matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

MOVEMENTO VILALBA

PARABÉNS POLO SENSACIONAL TRABALLO REALIZADO, NORABOA!!! FIXÉSTELO FENOMENAL!!!

 

O INSUA BERMÚDEZ ATLETISMO ESCOLAR

CartazAtletismoInsuaBermudez2018

En breve comezarán as xornadas Clasificatorias do Atletismo Escolar no Estadio Gregorio Pérez Rivera de Lugo.

Despois de realizar a Avaliación DAFIS temos os potenciais do alumnado, seguro que te agarda unha proba co teu potencial. Ven e descubre o atletismo, vive un mar de posibilidades!!!

Nos próximos días realizaremos a campaña de inscripción. 

FOLGA DE MULLERES - 8 DE MARZO DE 2018

COMUNICADO DO CEIP A. INSUA BERMÚDEZ

 Ante a convocatoria de folga de mulleres prevista para mañá xoves, día 8 de marzo, e tendo en conta o DECRETO 26/2018, do 1 de marzo, polo que se ditan normas para garantir os servizos esenciais durante a folga convocada para o día 8 de marzo de 2018. que son, no que atinxe a este Centro:

      - O director do Centro ou un membro do equipo directivo.

      - Un subalterno.

      - Unha persoa do servizo de cociña.

      - Un auxiliar coidador/a

Tendo en conta, ademais, que profesorado do centro secundará a folga convocada para o día de mañá, garantirase a apertura e peche do centro e a asistencia ao mesmo do persoal indicado como servizos mínimos, non podendo garantir a actividade docente normal para o seu fillo/a.

O que lle comunico para a súa información.

Vilalba, 7 de marzo de 2018

A DIRECCIÓN

ADMISIÓN ALUMNADO 2018-2019

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2018-2019

NORMATIVA:

O proceso de admisión do alumnado para o curso 2018-2019 ven regulado na seguinte normativa:

Decreto 254/2012, do 13 de decembro, (DOG do 26 de decembro de 2012), que regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos.

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos

ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013

 

OFERTA DE POSTOS ESCOLARES

Publicamos a continuación a relación de postos escolares ofertados segundo a normativa vixente ao respecto.

 VACANTES PARA O CURSO 2018/19

NIVEL EDUCATIVO

PRAZAS

PROMOCIONAN DO CURSO ACTUAL

VACANTES 18-19

4º ED. INFANTIL

25

0

25*

5º ED. INFANTIL

25

24

1

6º ED. INFANTIL

25

14

11

1º ED. PRIMARIA

50

26

24*

2º ED. PRIMARIA

50

49

1

3º ED. PRIMARIA

50

45

5

4º ED. PRIMARIA

50

47

3

5º ED. PRIMARIA

50

49

1

6º ED. PRIMARIA

50

39

11

*Segundo a normativa vixente, nos niveis de 4º de Ed. Infantil e 1º de Ed. Primaria hai que reservar 3 prazas por aula para alumnado de NEAE.

 

CALENDARIO establecido para todo o proceso de admisión 2018-2019, no que figuran os diferentes prazos.

 

Calendario do proceso de admisión para o curso 2018/19

Reserva de praza

Do 1 ao 15 de febreiro

Listaxe asignación prazas centros adscritos

Antes do 28 de febreiro

Publicación de vacantes

O 1 de marzo

Presentación de solicitude de admisión

Do 1 ao 20 de marzo*

Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos

Antes do 25 de abril 

Publicación de listaxes definitivas

Antes do 15 de maio

Formalización de matrícula

Do 20 ao 30 de xuño

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Se hai máis solicitudes que prazas vacantes, levarase a cabo o proceso de baremación, dándose uns días máis de prazo (do 21 de marzo ao 6 de abril) para poder presentar a documentación que se queira alegar.

 

Impreso para solicitude de admisión-Anexo II (prema para cubrilo e descargalo) 

(Tamén se pode recoller na Secretaría do Centro)

 

Outras opcións para a cubrir e/ou presentar o impreso ANEXO II de Solicitude de Admisión:

* Na SEDE ELECTRÓNICA DA XUNTA

* Na aplicación ADMISIÓNALUMNADO

 

DOCUMENTACIÓN PARA PRESENTAR COA SOLICITUDE

o Informe médico.

o Fotocopias do DNI do pai e da nai. 

o Fotocopia da tarxeta do seguro médico.

o Fotocopia do Libro de Familia.

o CERTIFICADO DE CONVIVIENCIA expedido polo Concello e que acredite o domicilio DE TODOS OS MEMBROS DA UNIDADE FAMILIAR.

o Tres fotografías tamaño carné.

 

NECESIDADE DE BAREMACIÓN

Cando non existan prazas suficientes, aplicaranse os seguintes criterios para establecer unha orde de prioridade:

a) Existencia de irmás/irmáns matriculadas/os no centro.

b) Nai, pai,titora ou titor que traballe no centro.

c) Proximidade do centro ao domicilio familiar ou ao lugar de traballo das/dos nais/pais ou titoras/es.

d) Renda anual percápita da unidade familiar.

e) Condición de familia numerosa.

f) Condición de familia monoparental.

g) Concorrencia de discapacidade na alumna ou alumno ou en nai, pai, titora,titor,irmá ou irmán do alumnado.

No caso de ter que levar a cabo a baremación, presentarase a documentación que se alegue dos apartados anteriores no prazo estipulado no calendario.

 

PARA AMPLIAR INFORMACIÓN, PREMA NESTE ENLACE 

 SORTEO LETRA PARA POSIBLES DESEMPATES

DIA DE ROSALÍA DE CASTRO

Distribuir contido