CEIP ANTONIO INSUA BERMUDEZ CAMPO A TRAVÉS NOMINADO NA I GALA DEPORTE VILALBA 2016

VISITA A CELEIRO

MAGOSTO 2016: A TRADICIONAL FESTA DA CASTAÑA

CartazMagosto2016InsuaBermudez2016

RENOVACIÓN CONSELLO ESCOLAR

MAGOSTO: V CATA DE SOBREMESAS DO OUTONO NO INSUA BERMÚDEZ

5 Modelo de cartela para cada Sobremesa

3 Cartaz 2016 da V Cata de Sobremesas do Outono.

6 Modelo de Receita para envío ao correo electrónica e

entrega en papel na Biblioteca o 7 de novembro.

Grella V Cata Sobremesas de Outono

Preme en adxuntos para descargar algún impreso que precises: cartelas, modelo da grella da receita... Tódolos documentos se poden atopar en formato editable Office word 2007 e en formato pdf non editable.

CELEBRANDO O SAMAIN CELTA, O REMATE DA ESTACIÓN

Cartaz Samain QR 2016 Insua Bermúdez

INFORMACIÓNS VARIAS

Informamos de que o día 11 de novembro remata o prazo de presentación de candidaturas para a renovación do Consello Escolar deste Centro. Nesta ocasión, hai tres vacantes a cubrir no sector de Pais/Nais/Titores Legais -unha delas será por designación da ANPA do Colexio, e as outras dúas, elixidas en votación directa polos pais, nais ou titores legais incluídos no respectivo censo). No sector do Profesorado, hai que cubrir tres vacantes, e no sector do Persoal non Docente, unha vacante.

Todas as persoas interesadas poderán presentar a súa candidatura cubrino o impreso correspondente que se facilita no centro ou que se pode baixar no enlace que figura máis abaixo.

As votación levaranse a cabo o día 29 de novembro no propio Centro e cos seguintes horarios:

Pais/Nais: de 9:35 a 11:00 horas e de 16:00 a 17:30
Persoal non Docente: ás 12,30 horas
Profesorado: de 15,30 a 16,00 horas

MÁIS INFORMACIÓN NOS SEGUINTES ENLACES:

EQUIPACIÓN DEPORTIVA DO CEIP ANTONIO INSUA BERMÚDEZ

Equipacion CEIP Antonio Insua Bermudez

INFORMACIÓNS VARIAS PARA O COMEZO DO CURSO ESCOLAR 2016-2017

INFORMACIÓNS VARIAS

• HORARIOS

PRIMEIRO DÍA DE CLASE: 12 DE SETEMBRO de 201
HORA DE COMEZO: 9:30
HORA SAÍDA: 14:30
HORA COMEDOR: 14:30
HORA SAÍDA COMEDOR-TRANSPORTE: 15:30

• NORMAS A TER EN CONTA NA ENTRADA O 1º DÍA DE CLASE

-ALUMNADO DE 6ºA-6ºB, 4ºA-4ºB: Cando toque o timbre irán directamente ás aulas que tiñan o curso pasado e poderán ir acompañados polos pais/nais/titores legales.
-ALUMNADO DE 5ºA-5ºB, 3ºA-3ºB: Cando toque o timbre irán directamente á BIBILOTECA do Centro, onde lles será indicado o profesorado-titor respectivo así como a aula que lles corresponde. Poderán ir acompañados polos pais/nais/titores legales.
-ALUMNADO DE 1ºA-1ºB - 2ºA-2ºB E O DE NOVA MATRÍCULA: Cando toque o timbre irán directamente ao COMEDOR para ser nomeados un a un. Coñeceráa ao profesorado-titor respectivo e mais as aulas correspondentes. Poderán ir acompañados polos pais/nais/titores legales.
-ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL-4 ANOS E INFANTIL-5 ANOS: Cando toque o timbre entrarán polo patio de Infantil durectamente ás aulas do curso pasado e poderán ir acompañados polos pais/nais/titores legados.
-ALUMANADO DE INFANTIL-3 ANOS: Horario flexible en setembro. Farán o estipulado na reunión previa mantida cos pais/nais/titores legales.

• ADMISIÓN ALUMNADO USUARIO COMEDOR

Comunícase que todas as solcitudes presentadas neste centro para a utilización do servizo de comedor escolar foron admitidas de xeito provisional polo que xa poderán facer uso do servizo de comedor a partires do día primeiro día, 12 de setembro. Se, unha vez que as solicitudes se estuden no Departamento Territorial de Lugo, non se produce ningunha obxección, a lista considerarase definitiva.
Aos usuarios que teñan que pagar algunha cantidade polo uso do servizo comedor, unha vez que por parte das familias comuniquen os días que fixeron uso do mesmo -a final de cada mes- seranlles remitido uns impresos de pago da Xunta de Galicia que deberán facer efectivo nunha entidade bancaria e posteriormente devolver ao Centro o impreso correspondente debidamente selado pola dita entidade bancaria.

• COLABORACIÓN NO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR DO CENTRO

Comunícase que ata o mes de decembro de 2016, permanecerá aberto o prazo para que os pais/nais que o desexen poidan apuntarse para realizar tarefas de colaboración no servizo de comedor. Estas persoas quedarán en lista de espera para ocupar as prazas que poidan quedar vacantes durante o curso ou nos vindeiros.

• ENTREGA DOS LOTES CORRESPONDENTES AO FONDO SOLIDARIO PARA O ALUMNADO DE 3º-4º-5º E 6º QUE TEÑAN DEREITO AO MESMO.
  • Infórmase tamén de que a entrega dos lotes de libros para o alumnado do fondo solidario que teña dereito efectuarase a partires do 1º día de clase, 12 de setembro. Seran entregados directamento ao alumnado nas súas respectivas titorías. Ao remate do curso, ditos lotes serán devoltos ao colexio.

COMEZA O CURSO ESCOLAR 2016-2017