PESAR POLO FALECEMENTO DE AGUSTÍN FERNÁNDEZ PAZ

FONDO SOLIDARIO - LIBROS DE TEXTO - CURSO 2016-2017

RELACIÓNASE EN ORDE ALFABÉTICA NO SEGUINTE ENLACE O ALUMNADO DE 3º, 4º, 5º E 6º DE PRIMARIA QUE RECIBE LOTE DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO. TAMÉN SE INCLÚEN OS LIBROS QUE TEÑEN QUE MERCAR.

LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO DE 3º, 4º, 5º E 6º DE PRIMARIA PARA O CURSO ESCOLAR 2016-2017 CON INDICACIÓN DOS LIBROS QUE TEÑEN QUE MERCAR  


 

RELACIÓN DOS LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO ESCOLAR 2016-2017 


 

RESUMO PLAN PROXECTA PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO 2015-16

Outro ano máis no noso centro seguimos inmersos nun proxecto de Innovación Educativa, no marco do Plan Proxecta: Proxecto Deportivo de Centro Insua Bermúdez 2015-16. Fixemos esta videocomposición para lembrar estes momentos especiais. Grazas a tódalas persoas que fan posible tantas vivencias.

Por unha educación pública de calidade ;-)

INFORMACIONS DE INTERESE PARA AS FAMILIAS

INFORMACIÓNS DE INTERESE PARA AS FAMILIAS

ENTREGA DOS LOTES DE LIBROS

Todas as familias do alumnado que dispuxo de libros de texto no presente curso escolar procedentes das axudas de libros (VALES) (4º e 6º de Primaria), así como ás do alumnado que dispuxo de libros procedentes do fondo solidario (PRÉSTAMO) (3º e 5º de Primaria) que deberá facer entrega do seu respectivo lote de libros.

Para elo, o día 22 de xuño, último día lectivo, o alumnado antes mencionado deberá deixar o lote na súa aula. Unha vez comprobado que todo está en regla, por parte do Centro indicarase na aplicación correspondente que a devolución foi efectuada correctamente para que podan optar de novo no fondo do curso 2016-2017.

Se por calquera circunstancia, algún alumno/a non puidera facer efectiva a entrega o día 22, aínda poderá facelo ao día seguinte, 23 de xuño.

 

RECOLLIDA DO VALE DAS AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO 2016-2017

Informamos a todos os que presentaron solicitude de axudas para os libros de texto do alumnado que vai cursar 1º ou 2º de Primaria, así como todos os que solicitaron axudas para material escolar (1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria) que poden pasar a recoller os vales correspondentes entre os días 1 e 8 de xullo en horario de mañá.

 

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO 2016-2017

Informamos a todos os que presentaron solicitude para o fondo solidario dos libros de texto do alumnado que vai cursar 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria, que entre os días 1 e 8 de xullo será exposta no tablón de anuncios e na páxina web do Centro a relación coa lista ordenada do alumnado con dereito a que se lle asigne un lote. Este será entregado nos primeiros días do mes de setembro, antes do día 12.

Os libros que non figuren nos lotes deberán ser encargados polas familias nas librerías ou ben conseguilos por outros medios.

Os que aínda non presentaron a solicitude e queiran facelo, teñen de prazo ata o 23 de xuño.

 

AXUDAS PARA COMEDOR ESCOLAR-ANEXO II DE AUTODECLARACIÓN (RENTA 2015)

Lémbrámoslles ás familias do alumando que solicitou praza de usuario que, preferentemente, entre o 20 e o 30 de xuño, poderán cubrir e entregar o ANEXO II DA AUTODECLARACIÓN que permitirá saber se teñen dereito á gratuídade ou ben pagar algunha das cuotas estipuladas dependendo da renta: 1 € - 2,5 € - 4,5 €.

 

SOLICITUDE DE USO DO TRANSPORTE ESCOLAR NAS PARADAS DE MENOS DE 2 KM.

Os pais/nais do alumnado usuario do transporte escolar das paradas a menos de 2 km do Centro (Sixto, Ventorro, Muíños, Guntín, Os Pasos, O Rañego, Barbeitas) que aínda non o fixeran deberán pasar polo Colexio, como máximo do ata o 30 do presente mes de xuño, en horario de mañá, para entregar a solicitude de autorización do uso do transporte escolar, como xa fixeron en cursos pasados.

 

ALUMNADO de 6º QUE FINALIZA OS ESTUDOS DE PRIMARIA

As familias do alumnado que cursou 6º de Primaria no presente curso 2015-2016 e promociona á ESO, deberán pasar polo Centro do 1 ao 8 de xullo para recoller o Historial Académico.

 

FORMALIZACIÓN DE MATRICULA DO NOVO ALUMNADO 2016-2017

Recórdase aos pais/nais/titores legais do NOVO alumnado matriculado neste centro para o curso escolar 2016-2017 (INFANTIL 3 ANOS e 1º PRIMARIA –procedentes da ESCOLA DE EDUCACIÓN INFANTIL) que o prazo para a formalización da matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

No momento de formalizar a matrícula tamén poden presentar, de estimalo oportuno, as solcitudes de axudas para libros, axuda para material, de usuario e axuda de comedor escolar ou de transporte de menos de 2 km.

 

O CURSO ESCOLAR 2016-2017 COMEZARÁ O LUNS 12 DE SETEMBRO DE 2016, ÁS 9:30 HORAS

BOAS VACACIÓNS!!!

 


 

ULTIMA NOVAS DE SECRETARÍA

* TRANSPORTE DE CARÁCTER EXCEPCIONAL (MENOS DE 2K DO CENTRO)

Os pais/nais do alumnado usuario do transporte escolar das paradas a menos de 2 km do Centro (Sixto, Ventorro, Muíños, Guntín, Os Pasos, O Rañego, Barbeitas) deberán CUBRIR antes do 30 de xuño, a solicitude de autorización do uso do transporte escolar de carácter excepcional, como xa fixeron en cursos pasados.


O impreso enviarase polos/as alumnos/as, pero tamén se poderá descargar da páxina web do centro premendo no seguinte enlace.

       

       IMPRESO DE SOLICITUDE DE AUTORIZACIÓN PARADAS MENOS DE 2 KM 

 

* SOLICITUDE DE PRAZA DE USUARIO/A PARA O CURSO ESCOLAR 2016-2017

* INFORMACIÓN

* IMPRESO SOLICITUDE

* ANEXO II DE AUTODECLARACIÓN PARA AXUDAS SEGUNDO RENTA

* INFORMACIÓN

* MODELO ANEXO II-AUTODECLARACIÓN

 

PARA MÁIS INFORMACIÓN PREMA NESTE ENLACE E ACCEDERÁ ÁS INTRUCIÓNS DA CONSELLERÍA  

 


 

COLABORACIÓN COMEDOR ESCOLAR 2016-2017

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN  COMO COLABORADORES/AS VOLUNTARIOS/AS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2016/17.

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2016-2017, colabroar nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar poden cubrir e presentar a solicitude na secretaría deste Centro. O prazo para presentar a solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 8 de xullo. Podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, dende o 1 de setembro ata o 21 de decembro de 2016. 

O  modelo de solicitude pode recollerse no centro ou descargalo no seguinte enlace:

* IMPRESO PARA SOLICITUDE DE COLABORACIÓN NO COMEDOR ESCOLAR 2016-2017 

 


 

EXCURSIÓN FIN DE CURSO AO CASTRO DE VILADONGA

Castro Viladonga Insua Bermúdez 2015-16 ENDL

 

Nas últimas semanas do mes de Maio e no mes de xuño realizamos en sucesivas quendas sendas viaxes ao singular Castro de Viladonga. Un dos Castros máis importantes da rexión e de Galicia. Ao longo do ano, enmarcado nunha liña global e transversal consensuada en claustro e coordinadas polos equipos de Biblioteca  de Normalización e de Extraescolares desenvolvemos numerosas actividades para achegarnos á Cultura Castrexa. esta excursión culmina un ano de traballo e de actividades. 

 Prema no enlace para acceder á galería de imaxes

CAMPAMENTO VERÁN ANPA INSUA BERMÚDEZ

 

Campamento de verán no cole, para os q non temos vacacións de verán e necesitamos axuda cos nosos nenos.

Este ano ofrecemos un campamento de verán, que se impartirá no recinto do colexio. Empezaremos xa o 27 de xuño e seguiremos ó largo de todo o verán sempre q se anoten nenos suficientes. Temos a opción de almorzo ou non. Espero q vos sexa útil e, sobre todo, q sexa interesante para os nenos. Estamos traballando na posibilidade de complementalo con robótica, xa vos iremos contando. 
Plazo para solicitalo ata o luns 13 de xuño. Un saúdo.

FESTA FIN DE CURSO DA ANPA

REPORTAXE FOTOGRÁFICA DO XVIII CERTAME BENJAMÍN PAZ PUBLICADA EN EL PROGRESO

REVISTA A PRAVIA Nº 67

 
Distribuir contido