EQUIPACIÓN DEPORTIVA DO CEIP ANTONIO INSUA BERMÚDEZ


Equipacion CEIP Antonio Insua Bermudez

INFORMACIÓNS VARIAS PARA O COMEZO DO CURSO ESCOLAR 2016-2017

INFORMACIÓNS VARIAS 

  • HORARIOS

PRIMEIRO DÍA DE CLASE: 12 DE SETEMBRO de 201
HORA DE COMEZO: 9:30
HORA SAÍDA: 14:30
HORA COMEDOR: 14:30
HORA SAÍDA COMEDOR-TRANSPORTE: 15:30

  • NORMAS A TER EN CONTA NA ENTRADA O 1º DÍA DE CLASE

-ALUMNADO DE 6ºA-6ºB, 4ºA-4ºB: Cando toque o timbre irán directamente ás aulas que tiñan o curso pasado e poderán ir acompañados polos pais/nais/titores legales.
-ALUMNADO DE 5ºA-5ºB, 3ºA-3ºB: Cando toque o timbre irán directamente á BIBILOTECA do Centro, onde lles será indicado o profesorado-titor respectivo así como a aula que lles corresponde. Poderán ir acompañados polos pais/nais/titores legales.
-ALUMNADO DE 1ºA-1ºB - 2ºA-2ºB E O DE NOVA MATRÍCULA: Cando toque o timbre irán directamente ao COMEDOR para ser nomeados un a un. Coñeceráa ao profesorado-titor respectivo e mais as aulas correspondentes. Poderán ir acompañados polos pais/nais/titores legales.
-ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL-4 ANOS E INFANTIL-5 ANOS: Cando toque o timbre entrarán polo patio de Infantil durectamente ás aulas do curso pasado e poderán ir acompañados polos pais/nais/titores legados.
-ALUMANADO DE INFANTIL-3 ANOS: Horario flexible en setembro. Farán o estipulado na reunión previa mantida cos pais/nais/titores legales.

  • ADMISIÓN ALUMNADO USUARIO COMEDOR

Comunícase que todas as solcitudes presentadas neste centro para a utilización do servizo de comedor escolar foron admitidas de xeito provisional polo que xa poderán facer uso do servizo de comedor a partires do día primeiro día, 12 de setembro. Se, unha vez que as solicitudes se estuden no Departamento Territorial de Lugo, non se produce ningunha obxección, a lista considerarase definitiva. 
Aos usuarios que teñan que pagar algunha cantidade polo uso do servizo comedor, unha vez que por parte das familias comuniquen os días que fixeron uso do mesmo -a final de cada mes- seranlles remitido uns impresos de pago da Xunta de Galicia que deberán facer efectivo nunha entidade bancaria e posteriormente devolver ao Centro o impreso correspondente debidamente selado pola dita entidade bancaria.

  • COLABORACIÓN NO SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR DO CENTRO

Comunícase que ata o mes de decembro de 2016, permanecerá aberto o prazo para que os pais/nais que o desexen poidan apuntarse para realizar tarefas de colaboración no servizo de comedor. Estas persoas quedarán en lista de espera para ocupar as prazas que poidan quedar vacantes durante o curso ou nos vindeiros. 

  • ENTREGA DOS LOTES CORRESPONDENTES AO FONDO SOLIDARIO PARA O ALUMNADO DE 3º-4º-5º E 6º QUE TEÑAN DEREITO AO MESMO.
  • Infórmase tamén de que a entrega dos lotes de libros para o alumnado do fondo solidario que teña dereito efectuarase a partires do 1º día de clase, 12 de setembro. Seran entregados directamento ao alumnado nas súas respectivas titorías. Ao remate do curso, ditos lotes serán devoltos ao colexio.

COMEZA O CURSO ESCOLAR 2016-2017

PESAR POLO FALECEMENTO DE AGUSTÍN FERNÁNDEZ PAZ

FONDO SOLIDARIO - LIBROS DE TEXTO - CURSO 2016-2017

RELACIÓNASE EN ORDE ALFABÉTICA NO SEGUINTE ENLACE O ALUMNADO DE 3º, 4º, 5º E 6º DE PRIMARIA QUE RECIBE LOTE DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO. TAMÉN SE INCLÚEN OS LIBROS QUE TEÑEN QUE MERCAR.

LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO DE 3º, 4º, 5º E 6º DE PRIMARIA PARA O CURSO ESCOLAR 2016-2017 CON INDICACIÓN DOS LIBROS QUE TEÑEN QUE MERCAR  


 

RELACIÓN DOS LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO ESCOLAR 2016-2017 


 

RESUMO PLAN PROXECTA PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO 2015-16

Outro ano máis no noso centro seguimos inmersos nun proxecto de Innovación Educativa, no marco do Plan Proxecta: Proxecto Deportivo de Centro Insua Bermúdez 2015-16. Fixemos esta videocomposición para lembrar estes momentos especiais. Grazas a tódalas persoas que fan posible tantas vivencias.

Por unha educación pública de calidade ;-)

INFORMACIONS DE INTERESE PARA AS FAMILIAS

INFORMACIÓNS DE INTERESE PARA AS FAMILIAS

ENTREGA DOS LOTES DE LIBROS

Todas as familias do alumnado que dispuxo de libros de texto no presente curso escolar procedentes das axudas de libros (VALES) (4º e 6º de Primaria), así como ás do alumnado que dispuxo de libros procedentes do fondo solidario (PRÉSTAMO) (3º e 5º de Primaria) que deberá facer entrega do seu respectivo lote de libros.

Para elo, o día 22 de xuño, último día lectivo, o alumnado antes mencionado deberá deixar o lote na súa aula. Unha vez comprobado que todo está en regla, por parte do Centro indicarase na aplicación correspondente que a devolución foi efectuada correctamente para que podan optar de novo no fondo do curso 2016-2017.

Se por calquera circunstancia, algún alumno/a non puidera facer efectiva a entrega o día 22, aínda poderá facelo ao día seguinte, 23 de xuño.

 

RECOLLIDA DO VALE DAS AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO 2016-2017

Informamos a todos os que presentaron solicitude de axudas para os libros de texto do alumnado que vai cursar 1º ou 2º de Primaria, así como todos os que solicitaron axudas para material escolar (1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria) que poden pasar a recoller os vales correspondentes entre os días 1 e 8 de xullo en horario de mañá.

 

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO 2016-2017

Informamos a todos os que presentaron solicitude para o fondo solidario dos libros de texto do alumnado que vai cursar 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria, que entre os días 1 e 8 de xullo será exposta no tablón de anuncios e na páxina web do Centro a relación coa lista ordenada do alumnado con dereito a que se lle asigne un lote. Este será entregado nos primeiros días do mes de setembro, en todo caso, a partir do día 12, primeiro día de calse.

Os libros que non figuren nos lotes deberán ser encargados polas familias nas librerías ou ben conseguilos por outros medios.

Os que aínda non presentaron a solicitude e queiran facelo, teñen de prazo ata o 23 de xuño.

 

AXUDAS PARA COMEDOR ESCOLAR-ANEXO II DE AUTODECLARACIÓN (RENTA 2015)

Lémbrámoslles ás familias do alumando que solicitou praza de usuario que, preferentemente, entre o 20 e o 30 de xuño, poderán cubrir e entregar o ANEXO II DA AUTODECLARACIÓN que permitirá saber se teñen dereito á gratuídade ou ben pagar algunha das cuotas estipuladas dependendo da renta: 1 € - 2,5 € - 4,5 €.

 

SOLICITUDE DE USO DO TRANSPORTE ESCOLAR NAS PARADAS DE MENOS DE 2 KM.

Os pais/nais do alumnado usuario do transporte escolar das paradas a menos de 2 km do Centro (Sixto, Ventorro, Muíños, Guntín, Os Pasos, O Rañego, Barbeitas) que aínda non o fixeran deberán pasar polo Colexio, como máximo do ata o 30 do presente mes de xuño, en horario de mañá, para entregar a solicitude de autorización do uso do transporte escolar, como xa fixeron en cursos pasados.

 

ALUMNADO de 6º QUE FINALIZA OS ESTUDOS DE PRIMARIA

As familias do alumnado que cursou 6º de Primaria no presente curso 2015-2016 e promociona á ESO, deberán pasar polo Centro do 1 ao 8 de xullo para recoller o Historial Académico.

 

FORMALIZACIÓN DE MATRICULA DO NOVO ALUMNADO 2016-2017

Recórdase aos pais/nais/titores legais do NOVO alumnado matriculado neste centro para o curso escolar 2016-2017 (INFANTIL 3 ANOS e 1º PRIMARIA –procedentes da ESCOLA DE EDUCACIÓN INFANTIL) que o prazo para a formalización da matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

No momento de formalizar a matrícula tamén poden presentar, de estimalo oportuno, as solcitudes de axudas para libros, axuda para material, de usuario e axuda de comedor escolar ou de transporte de menos de 2 km.

 

O CURSO ESCOLAR 2016-2017 COMEZARÁ O LUNS 12 DE SETEMBRO DE 2016, ÁS 9:30 HORAS

BOAS VACACIÓNS!!!

 


 

ULTIMA NOVAS DE SECRETARÍA

* TRANSPORTE DE CARÁCTER EXCEPCIONAL (MENOS DE 2K DO CENTRO)

Os pais/nais do alumnado usuario do transporte escolar das paradas a menos de 2 km do Centro (Sixto, Ventorro, Muíños, Guntín, Os Pasos, O Rañego, Barbeitas) deberán CUBRIR antes do 30 de xuño, a solicitude de autorización do uso do transporte escolar de carácter excepcional, como xa fixeron en cursos pasados.


O impreso enviarase polos/as alumnos/as, pero tamén se poderá descargar da páxina web do centro premendo no seguinte enlace.

       

       IMPRESO DE SOLICITUDE DE AUTORIZACIÓN PARADAS MENOS DE 2 KM 

 

* SOLICITUDE DE PRAZA DE USUARIO/A PARA O CURSO ESCOLAR 2016-2017

* INFORMACIÓN

* IMPRESO SOLICITUDE

* ANEXO II DE AUTODECLARACIÓN PARA AXUDAS SEGUNDO RENTA

* INFORMACIÓN

* MODELO ANEXO II-AUTODECLARACIÓN

 

PARA MÁIS INFORMACIÓN PREMA NESTE ENLACE E ACCEDERÁ ÁS INTRUCIÓNS DA CONSELLERÍA  

 


 

COLABORACIÓN COMEDOR ESCOLAR 2016-2017

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN  COMO COLABORADORES/AS VOLUNTARIOS/AS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2016/17.

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2016-2017, colabroar nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar poden cubrir e presentar a solicitude na secretaría deste Centro. O prazo para presentar a solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 8 de xullo. Podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, dende o 1 de setembro ata o 21 de decembro de 2016. 

O  modelo de solicitude pode recollerse no centro ou descargalo no seguinte enlace:

* IMPRESO PARA SOLICITUDE DE COLABORACIÓN NO COMEDOR ESCOLAR 2016-2017 

 


 

EXCURSIÓN FIN DE CURSO AO CASTRO DE VILADONGA

Castro Viladonga Insua Bermúdez 2015-16 ENDL

 

Nas últimas semanas do mes de Maio e no mes de xuño realizamos en sucesivas quendas sendas viaxes ao singular Castro de Viladonga. Un dos Castros máis importantes da rexión e de Galicia. Ao longo do ano, enmarcado nunha liña global e transversal consensuada en claustro e coordinadas polos equipos de Biblioteca  de Normalización e de Extraescolares desenvolvemos numerosas actividades para achegarnos á Cultura Castrexa. esta excursión culmina un ano de traballo e de actividades. 

 Prema no enlace para acceder á galería de imaxes

CAMPAMENTO VERÁN ANPA INSUA BERMÚDEZ

 

Campamento de verán no cole, para os q non temos vacacións de verán e necesitamos axuda cos nosos nenos.

Este ano ofrecemos un campamento de verán, que se impartirá no recinto do colexio. Empezaremos xa o 27 de xuño e seguiremos ó largo de todo o verán sempre q se anoten nenos suficientes. Temos a opción de almorzo ou non. Espero q vos sexa útil e, sobre todo, q sexa interesante para os nenos. Estamos traballando na posibilidade de complementalo con robótica, xa vos iremos contando. 
Plazo para solicitalo ata o luns 13 de xuño. Un saúdo.

Distribuir contido