Complementarias

Andaina Muíños do Corgo

Unha fermosa andaina aos "Muíños do Corgo" de todo o alumnado de Primaria.

Menudos campións e campionas!

Captura_de_pantalla_andaina_1.png

Actividade de Truque Matruque

No día de hoxe tivemos unha actividade moi especial organizada pola ANPA do colexio. Tratouse dunha actividade musical relacionada cos contos e coa nosa cultura, realizada por Truque Matruque.

Todo o alumnado, profesorado e persoal non docente do centro agradecemos este detalle melódico e doce que tivo a ANPA con todos nós.

Saída de 1º e 2º

Os nenos e nenas de 1º e 2º de Educación Primaria fixeron onte unha saída ás Canteiras. Cada un levou a súa merenda e, logo, desfrutaron xogando todos xuntos.

Tedes máis fotos na GALERÍA DE IMAXES

Saída de 1º e 2º

Saída de Educación Infantil

O alumnado de Educación Infantil fixo onte unha saída á Cúpula, unha das prazas do pobo. Pasárono pipa, xa que estiveron xogando un montón e cada un levou a súa merenda e desfrutaron alí do aire libre.

Podedes ver máis fotos na GALERÍA DE IMAXES

Saída de Educación Infantil

Saída de 5º e 6º

Os alumnos e alumnas de 5º e 6º de Educación Primaria realizaron este martes unha saída aos Muíños do Corgo. Foron andando dende o colexio e, logo, merendaron alí e fixeron uns xogos.

Podedes ver máis fotos na GALERÍA

Saída de 5º e 6º