CONVOCATORIA PARA AXUDA DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2016-2017

Dende o día 18 de maio, e ata o 23 de xuño, está aberto o prazo para participar no fondo solidario de libros de texto e para solicitar axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

Poden participar no fondo solidario os alumnos e alumnas de 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria.

Poden solicitar axudas para libros de texto os alumnos e alumnas de 1º e 2º de educación primaria.

Poden solicitar axuda para material escolar tódolos alumnos e alumnas de primaria que cumpran os requisitos expresados na convocatoria.

Nos arquivos adxuntos pódese atopar máis información, así coma o modelo de solicitude.

Convocatoria_axudas_libros.pdf1.04 MB
Solicitude_Axuda_Libros_Material_Escolar.pdf1.33 MB