« Mércores Outubro 17, 2012 »
Mér
Start: 17/10/2012 00:40

O noso centro foi admitido no Programa Xogade( Xogos galegos deportivos en idade escolar) para o curso 2012-2013.

O programa Xogade pretende que a actividade física chegue a ser un hábito na nosa poboación e por iso é clave a súa práctica desde a infancia nos ámbitos educativo e familiar, fundamental para o futuro estilo de vida e a consolidación de hábitos físico-deportivos saudables.

Entre os obxectivos do Plan están:

1.  Incrementar a participación nas diferentes modalidades deportivas.

2. Beneficiarse do gran potencial educativo e formativo que aporta a práctica deportiva.

3. Impulsar a función integradora e de cohesión social do deporte.

4. Manter e mellorar o estado de saúde a través da adquisición de hábitos de vida activos.

5. Permitir a aprendizaxe dos conceptos técnicos e tácticos das diferentes modalidades deportivas.

6. Transmitir hábitos, actitudes e valores como a tolerancia, o respecto, o esforzo, ou a cooperación.

7. Potenciar o Xogo Limpo e a deportividade.

8. Fomentar as relacións entre as diferentes pezas do engrenaxe deportivo como os clubs, agrupacións deportivas escolares e federacións cos centros escolares.