LISTAXE LIBROS DE TEXTO CURSO 2017-2018

En arquivo adxunto incluímos a listaxe de libros de texto para o ano 2017-2018

FESTIVAL FIN CURSO 2016-2017

O pasado venres 23 de Xuño tivo lugar no noso centro o Festival Fin de Curso 2016-2017. Aqui tedes os vídeos coas distintas actuacións. Desde o centro desexámosvos unhas felices vacacións. Vémonos en Setembro!!

Infantil, 1º e 2º de Primaria                             3 anos

4 anos                                                        5 anos

3º e 4º de Primaria                                   5º e 6º de Primaria

Baile extraescolares           Graduación 6º Infantil e Primaria

EXCURSION FIN DE CURSO A CAMPO LAMEIRO

O pasado xoves 22 de Xuño fomos de excursión de fin de curso a Campo Lameiro -Parque Arqueolóxico da Arte Rupestre. Aprendimos moitas cousas, participamos en distintos obradoiros, estivemos todos xuntos/as e o pasamos xenial. Aquí tedes á reportaxe fotográfica

TEATRO DE CARLOS CASARES NO CEIP DE ABELENDO

Hoxe os alumnos/as do noso colexio fixeron unha representación moi especial. Un teatrillo para os seus compañeiros/as baseado na obra "AS LARANXAS MAIS LARANXAS DE TÓDALAS LARANXAS" de Carlos Casares (Letras Galegas 2017). Moitos días de ensaio tiveron o seu froito: Encantounos a todos!!. Noraboa a todos/as os/as que dalguna mañeira fixéronno posible!!.

VISITAMOS A FUNDACION AFAMO (Asociación de familiares de enfermos de Alzheimer)

O pasado 20 de Xuño os alumnos/as de 4º de Primaria visitaron a Asociación de Enfermos de Alzheimer de Moaña (AFAMO). Alí estiveron facendo compañía aos maiores afectados desta triste enfermidade. Con eles elaboraron esta bonita alfombra floral. Os maiores estiveron encantados coa  visita dos nosos alumnos/as e os nosos alumnos viñeron felices de axudar as personas maiores por un día. Nós como centro educativo seguiremos fomentando este tipo de actividades solidarias tan importantes para crear unha sociedade sana e feliz.

38ª OLIMPIADA ESCOLAR DE MOAÑA

O pasado Sábado 17 de Xuño tivo lugar nas pistas de atletismo da Xunqueira, a 38ª OLIMPIADA ESCOLAR DE MOAÑA. Os nosos alumnos e alumnas participaron no que xa ven sendo unha tradición do Ceip de Abelendo. Aquí tedes unha pequena reportaxe fotográfica. Noraboa a todos e a todas!!

« Xuño 2017 »
LunMarMérXovVenSábDom