PREMIO AO NOSO ALUMNADO NO DIA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XENERO

Hoxe o noso alumnado foi galardonado pola súa participación nas actividades organizadas polo Cim do Concello de Moaña con motivo do Día Internacional contra a Violencia de Xénero o pasado 25 de Novembro.

A Sra. Alcaldesa  de Moaña, Dna. Leticia Santos Paz e a Sra. Concellala de Benestar Social,  Dna. María Ortega Iñarrea fixeron entrega do correspondente diploma acreditativo do citado galardón.

MENU COMEDOR ANO 2017

Neste apartado iremos informándovos dos distintos menús do noso comedor ao longo do ano. Premede na ligazón adxunta.

OS ARTISTAS DO CEIP DE ABELENDO

E para desexarvos un Feliz Nadal, aquí vos deixamos as actuacións dos artistas e das artistas do noso colexio. Felices Festas e Próspero Aninovo a toda a comunidade educativa do Ceip de Abelendo!

O NADAL NO CEIP DE ABELENDO

Un ano máis festexamos o nadal no colexio. Hoxe rematamos a decoración da entrada e do corredor principal. Os mestres/as, os alumnos/as e os pais e nais fixemos un traballo conxunto. Aquí tedes o resultado!

RECIBIMOS A VISITA DE ROSARIO VAZQUEZ CERMEÑO

Hoxe recibimos a visita de Rosario Vázquez Cermeño na biblioteca para a presentación do seu novo libro "Xamáis un río diferente". Gustounos moito!. Moitas grazas mestra Charo!. Premede no enlace ao blog da biblioteca "Bloguelendo" para ler máis desta nova.

FAIRY 2016/2017

Co obxectivo de promover o exercicio aeróbico entre os nosos alumn@s, un ano máis tivo lugar no colexio o "FAIRY" facendo unha similitude entre o emprego deste famoso producto "quitagrasas", coa prevención que o exercicio aeróbico exerce sobre a acumulación de grasa nas nosas arterias. A semana pasada fixeron a 2ªa proba cun tempo máximo de permanencia en acción de 18 minutos. Os resultados foron máis que satisfactorios:

PORCENTAXES POR TEMPOS DE PERMANENCIA EN CARREIRA CONTINUA:

O 70% dos alumnos completóu os 18 mins. establecidos como máximo, a un ritmo superior al establecido e percorrendo unha distancia entre os 2.800 e os 3.200 metros.

O 20% mantívose en acción un tempo comprendido entre os 9 e os 15 mins. percorrendo unha distancia comprendida entre os 1.800 e os 2.600 metros.

O 10% restante mantívose en carreira entre os 6 e os 9 mins. completando unha distancia en torno aos 1.600 metros.

A próxima proba celebrarase en Febreiro aumentando o tempo máximo de carreira contínua a 21 minutos e se incorporarán os alumnos de 4º curso. Noraboa a tod@s!

« Xaneiro 2017 »
LunMarMérXovVenSábDom