A PRENSA LOCAL FAISE ECO DO ENTROIDO DO CEIP DE ABELENDO

O Faro de Vigo -edición do Morrazo- faise eco do Entroido no Ceip de Abelendo. Premede na imaxe.

WHEN THE SAINTS GO MARCHING IN

Na clase de música estivemos a traballar o tema "When the Saints go Marching in" que tocamos no entroido deste ano. Aquí tedes un vídeo do ensaio previo ao desfile.

FESTA DO ENTROIDO

E chegou o gran día do Entroido no que o noso colexio enchéuse de emoticóns: alegres, tristes, enoxadoss, amedontrados, simpáticos, ou namorados. Cos corazóns cheos de emocións paseamos polas rúas de Abelendo cantando a nosa canción "Mira o meu disfraz" e escoitando á banda dos nosos alumnos/as tocar melodías típicas desta festividade.

Xa de volta, e despóis dunha longa caminata, unha chea de doces feitos polas familias dos nosos alumnos/as esperábanos no colexio.  Pasámolo xenial!!.

O próximo sábado 4 de Marzo sairemos outra vez no desfile organizado polo Concello de Moaña. Esperámosvos a todos/as!!!.

(Premede na imaxe para ver a reportaxe fotográfica)

CANCION DO ENTROIDO 2017. "MIRA O MEU DISFRAZ"

Aquí vos deixamos a canción do entroido deste ano. "Mira o meu disfraz"

A letra foi escrita polos alumnos/as de sexto de primaria na súa clase de música e a música é da canción "Sofia" de Alvaro soler. Premede na imaxe para escoitala.

AS ORDES DE DINO

Xa se achega o entroido

isto é moi emocionante

por iso quero que O LUNS

traiamos ALGO DE COR BRILLANTE.

Se este MARTES

quéresme sorprender

ALGO NA CABEZA

TERÁS QUE TRAER.

Este MÉRCORES

se triste non me queres ver

deberás  VESTIRTE

ALGUNHA PRENDA DO REVÉS.

Se o XOVES

queres verme sorrir

ALGO DIVERTIDO

PORÁS NO TEU NARIZ

O  VENRES DE EMOTICONOS

todos imos vir

enfadados, ledos, namorados....

o voso queremos descubrir.

24 DE FEBREIRO DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

Un ano máis festexamos o día de Rosalía de Castro. Enchemos os corredores do colexio con retratos dela feitos polos nosos/as alumnos/as. Fixemos distintas actividades nas aulas e toos xuntos decoramos as escaleiras con algún dos seus poemas.

« Febreiro 2017 »
LunMarMérXovVenSábDom