4TH GRADERS' DONATION TO THE ABELENDO SCHOOL LIBRARY

Last June 13th, our 4th graders donated their book "THE GREEN BOOK ABOUT RECYCLING" to the School Library. Hugo, in the name of their classmates, read a thank-you-letter to our School Library Coordinator/El pasado 13 de Junio, nuestros alumnos de 4º donaron el libro "THE GREEN BOOK ABOUT RECYCLING" a la biblioteca del colegio. Hugo, en representación de sus compañeros, leyó una carta de agradecimiento a nuestro coordinador de la bibloteca.

O CEIP DE ABELENDO NA TELEVISION ESCOLAR DE MOAÑA. CARANVEXO TV

O Ceip de Abelendo únese a proposta do Concello de Moaña-CARANVEXO TV-  a TV escolar de Moaña, co propósito de desenvolver un recurso de innovación educativa pensado como un proxecto colectivo, participativo e transversal.

A PREHISTORIA (ALUMNOS/AS DE 4º DE PRIMARIA)

(máis info premede na ligazón)

CAMPIONATO ZONAL CAMPO A TRAVÉS XOGADE 2017-2018

(máis info premede na ligazón)

CÓMO DETERMINAR CANDO UN NENO ESTÁ PREPARADO PARA LER

Desde o departamento de orientación, compartimos este video que pode se de interés sobre a idade máis idónea dos nenos/as para comezar a ler.

LIGA BIBERON MOAÑA. A.A.D.D. AREAS GORDAS

A pasada semana tivo lugar a Liga Biberón Moaña (temporada 2017-2018) organizada pola A.A.D.D. Areas Gordas. Aquí vos deixamos foto dos gañadores. De abajo a arriba de izquierda a dereita: Lois (3 anos); Iker (6 anos), Bruno (5 anos); Unai (6 anos); Lucas (9 anos) e Dario (6 anos). As nosas felicitacións a todos eles.

I CERTAME DE POESIA LETRAS GALEGAS.

O pasado 16 de Maio festexamos o día das Letras Galegas cun Certame de Poesía organizado polo Equipo de Dinamización Lingüística do centro. O primeiro de, esperemos, moitos máis. Todo un éxito de participación e organización. Noraboa a todos/as gañadores e os/as participantes.

Premede na imaxe para visitar o blog de Dinamización Lingüística onde poderedes ver a reportaxe fotográfica do evento.

« Xuño 2018 »
LunMarMérXovVenSábDom

O blog da biblioteca

O blog de dinamización da lingua galega