25 NOVIEMBRE DIA INTERNACIONAL DA ELIMINACION DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

Declaración institucional da Xunta de Galicia con motivo do 25 de Novembro: Día internacional da eliminación da violencia contra a muller. "Tod@s contra a violencia de xénero".

ELECCION CANDIDATOS CONSELLO ESCOLAR CEIP ABELENDO

RESULTADOS DAS  ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

CEIP ABELENDO

As votacións realizadas o día 29 de novembro do 2016, ofreceron os seguintes resultados:

Candidatas a representantes dos pais/nais, titores dos alumnos/as:

CANDIDATAS ELEXIDAS

1) Itziar Soto Sotelo

2) Martina García González

CANDIDATAS SUPLENTES

3) Alicia Gayo Piñeiro

4) María Martínez Álvarez

Candidatos/as a representantes do profesorado:

CANDIDATOS/AS ELEXIDOS/AS

1) María Belén Berea Cruz

2) Pedro Martínez Villanueva

CANDIDATAS SUPLENTES

3) Sara Arias Queipo

4) Eva Amalia Grobas Fernández

FESTEXAMOS O MAGOSTO

Inda que o día amanceu con choiva e os prognósticos non eran  bos, o bo facer dos nosos mestres e mestras fixo posible que hoxe festexaramos o Magosto no colexio. Despóis de traballar en distintos talleres facendo actividades relacionadas con esta festividade, os nosos alumnos e alumnas participaron en diversos xogos tradicionais na pista polideportiva e para rematar, disfrutaron dunhas ricas castañas. Moitas grazas  aos/ás avós e avoas pola vosa colaboración. (Premede na imaxe para ver a reportaxe fotográfica).

A FESTA DE SAMAÍN

E chegóu o gran día e o colexio encheuse de nenos e nenas disfrazados e dunha chea de doces de Samaín. Os nosos alumn@s traballaron en distintos talleres, recitaron poemas e despóis asistiron á festa no ximnasio onde comeron doces feitos por eles e polas súas familias. Desde o centro felicitamos aos nosos mestr@s polo seu traballo e agradecemos as familias a súa colaboración. Feliz Samaín a tod@s.

O SAMAIN NO CEIP ABELENDO

O Samaín xa está aquí e os corredores e as aulas do noso colexio enchéronse de cabazas, morcegos, bruxas, esqueletos e mounstros. Qué medo!

A CARTA DE DINO

Esta semana a nosa mascota da biblioteca -Dino- escribiunos unha bonita carta onde fálanos das novas de biblioteca e do seu proxecto para este ano. Queredes saber máis?. Premede na imaxe!!.

« Decembro 2016 »
LunMarMérXovVenSábDom