PLENO DE INFANTIL POLOS DEREITOS DOS NENOS

O pasado 30 de Novembro, alumnos de tres colexios de Moaña, entre eles o Ceip de Abelendo, participaron no Pleno de Infantil polos dereitos da infancia, evento organizado polo Concello de Moaña con motivo do Día Internacional da Infancia, e pola conmemoración do 28 Aniversario da Convención sobre os dereitos dos nenos. O Faro de Vigo -edición dixital do Morrazo- faise eco da nova. Premede na ligazón.

RESULTADOS CAMPIONATO ZONAL DE CAMPO A TRAVÉS EN MEIRA

Desde o centro damos a noraboa a tod@s os nosos alumnos e alumnas polo éxito de participación no Campionato Zonal de Campo a Través en Meira o pasado 1 de Decembro.

Felicitamos aos nosos alumnos Mauro Alvarez Durán (3º Primaria) e Iker Paz Couso (6º Primaria) que  recibiron unhas merecidas medallas.

Pero, ademáis felicitamos a TODOS os nosos alumnos e alumnas que o deron todo na pista participando de xeito limpo e natural tal como son eles.

SAÍDA NA CLASE DE EDUCACIÓN FÍSICA

O proximo venres día 1/12/2017 celebrarase unha xuntanza de centros, a través do programa XOGADE,  para participar no  Campionato Zonal de Campo a Través en Meira. O CEIP de Abelendo asistirá cos alumnos de 2º,3º,4º,5º,6º categorías benxamín, alevín e infantil. a continuación detallamos os obxectivos e as distancias da proba  e os horarios da xuntanza.

OBXECTIVOS XERAIS

*Fomentar unha práctica deportiva, educativa e saudable.

*Difundir os valores da competición dende unha perspectiva máis regrada

* Facilitar a práctica nunha modalidade de gran tradición histórica en Galicia.

ESCENARIO DAS PRÁCTICAS E HORARIO

Esta modalidade desenvolverase preferentemente en circuítos de campo a través (herba ou terra batida), en horario lectivo ou extraescolar .

O horario das probas do Cross serán a partir das 10.30, comezarán por benxamin feminino, benxamin masculino, alevín feminino, alevín masculino, infantil feminino e infantil masculino, calculando entre 15 e 20 minutos para cada proba. Co cal acabaría entre 12.00 e 12.15, máis entrega de medallas seguramente rematará todo entre 12.30-13.00.

DIA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Con motivo do día internacional contra a violencia de xénero, os alumnos de 3º e 4º de Primaria en representación do Ceip de Abelendo, elaboraron estes panéis dentro das actividades organizadas polo Concello de Moaña previstas para o 24 de Novembro.

PANEL 3º PRIMARIA    PANEL 4º PRIMARIA

O NOVO BLOG DE EDUCACION FISICA!!

Estreamos novo blog de Educación Física onde poderedes ver cómo os nosos/as alumnos/as disfrutan desta materia tan importante para o seu desenvolvemento físico e cognitivo. Premede na imaxe para ver as últimas novidades!

« Decembro 2017 »
LunMarMérXovVenSábDom

O blog da biblioteca

O blog de dinamización da lingua galega