AS NOVAS DO TERCEIRO CICLO (QUINTO E SEXTO CURSOS DE PRIMARIA)

Os alumnos de 5º e 6º de primaria aprenden a expresar os significados das distintas emocións dentro do proxecto do centro "Emociónate con xeito". Premede na imaxe e os veredes xunto coas as súas últimas novidades.

DIA DO LIBRO (2ª PARTE)

Aquí vos presentamos un vídeo sobre os apradiñamentos lectores que fixemosas o día do libro organizados polo Equipo de Biblioteca (premede na imaxe para aceder ao blogue). Noraboa compañeir@s!!.

MENU COMEDOR ANO 2017

Neste apartado iremos informándovos dos distintos menús do noso comedor ao longo do ano. Premede na ligazón adxunta.

FESTEXAMOS O DIA DO LIBRO

Hoxe 24 de Abril, festexamos o día do libro no colexio. Desde a Biblioteca xa viñéramos facendo actividades a semana pasada pero hoxe foi o gran día. Despóis do recreo os padriños e os seus afillados estiveron lendo no patio os seus libros favoritos. Despóis fixeron debuxos inspirados nas historias e para rematar cantaron todos xuntos a canción de Paco Nogueira "Un libro".

PASCUA 2017

Un ano máis festexamos a Pascua e a chegada da primaveira no Ceip de Abelendo. Os nosos alumn@s plantaron semillas, comeron roscón con chocolate, participaron en distintos xogos tradicionáis, fixeron un circuito de entrenamiento e para rematar a xa tradicional búsqueda de ovos de pascua. O pasaron xenial!. Con estas fotos desexamos a  toda a comunidade educativa  unhas felices vacacións e un bo descanso. Vémonos á volta!!. Sorriso

REPRESENTANTES COMISION SELECCION

No aquivo adxunto publicamos os representantes do claustro para a Comisión de Selección do proxecto de dirección do centro.

« Abril 2017 »
LunMarMérXovVenSábDom