DIA DE LUTO EN GALICIA

Despóis dos últimos acontecementos da pasada noite e madrugada, hoxe despertamos cunha grande tristura e impotencia. Como xa todos sabedes, os pasados 15 e 16 de Outubro a nosa comunidade ardía de xeito incontrolado e feroz, arrasando o lume con todo o que atopaba no seu camiño.

Se foron lumes intencionados ou non, ainda está por investigar. En calquera caso, todos temos unha grande labor de concienciación e educación. Neste senso, e coincidindo có lema do noso proxecto da biblioteca deste ano, no Ceip de Abelendo xa empezamos a traballar cos nosos alumnos e alumnas na educación medioambiental e sobre a importancia de coidar o noso planeta.

Desde o centro, e con esta publicación, amosamos a nosa repulsa e indignación ante este tipo de traxedias desta envergadura que, sen lugar a dúbida, podense evitar

BENVIDA DA BIBLIOTECA AO NOVO CURSO

Desde A Biblioteca quérevos dar a BENVIDA o voso AMIGO DINO, e quere agradecer a alguén moi especial un agasallo que nos deixou  na nosa biblioteca mentres estabamos de   vacacións!!!! Así que se queredes  velo e saber quen é  premede na imaxe para ir ao blogue da Biblioteca.

MENU COMEDOR CURSO 2017-2018

Neste apartado iremos informándovos dos distintos menús do noso comedor ao longo do curso 2017-2018. Premede nas ligazóns adxuntas.

INICIO DE CURSO 2017-2018

Hoxe 11 de Setembro demos inicio ao curso 2017-2018. Os mestres e as mestras do Ceip de Abelendo esperabamos con ilusión aos nosos alumos e alumnas. Como benvida fixemos unha actividade moi divertida relacionada co novo tema do proxecto da biblioteca,  coñecimos aos novos alumnos/as e mestres/as deste ano, e pasámolo moi ben. Aquí tedes unas fotos do evento.

GRAZAS GENO PIÑEIRO

A túa paixón por transmitir aos máis novos a nosa lingua, cultura e tradicións, non será esquecida polos alumnos/as e mestres/as do CEIP DE ABELENDO.

Grazas Geno.

ANIMALS AT ABELENDO SCHOOL

Comezamos o curso cun agasallo moi especial para a nosa biblioteca adicado especialmente aos nosos alumnos e alumnas do Ceip de Abelendo.

« Outubro 2017 »
LunMarMérXovVenSábDom