Actividades Complementarias e Extraescolares

ENTROIDO

Este ano o entroido ven rápido. Aquí tedes adxunto o documento coas primeiras indicacións por si precisades copia ou algo.

20N DÍA INTERNACIONAL DOS DEREITOS DAS NENAS E NENOS

Este pasado venres celebramos no cole o día dos dereitos das nenas e os nenos.

É un día importante para conmemorar nas escolas e máis no medio desta pandemia que está a poñer a vida de moitas nenas e nenos moi moi difícil.

Como adultos debemos ter ben presente que na infancia se atopan as sementes do futuro e por iso é tan importante coidalas e protexelas. As nenas e nenos son merecedores de respecto e coidados, como sociedade debemos ser conscientes do importante que é darlles o seu lugar e atendelos como merecen.

Para lembralo, dende o cole, recreamos por aulas os dereitos que teñen e colgámolos da alambrada do centro para que todas as familias e veciñanza os poideran lembrar e desfrutalos.

Todos nos parecen fundamentais, pero recollemos este da web de UNICEF pola importancia que ten no noso contexto.

Mirade o traballo das nenas e nenos

DIA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ

O pasado 30 de Xaneiro, como xa ven sendo habitual,  conmemoramos  o Día Escolar da Non Violencia e da Paz. Este ano entre todo o alumnado do colexio construiron un muro cheo de mensaxes relacionados coa paz. Ó rematar cantamos todos xuntos unha canción moi motivadora composta especialmente para esta data. Premede na imaxe para ver unha pequena reportaxe fotográfica.

CAMPO A TRAVES NA XUNQUEIRA

O pasado 21 de Xaneiro, os nosos/as alumnos/as participaron no campo a través na Xunqueira. Para máis información, visita o noso blog de Educación Fisica.