Mural do 8M

reserva

Prazos de Solicitude de Reserva, Admisión e Formalización de Matrícula

2023-2024

INFORMAMOS DE QUE XA ESTÁN PUBLICADAS AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNAS E ALUMNOS ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DO CENTRO, RESULTANDO ADMITIDAS TODAS AS SOLICITUDES PRESENTADAS

REMATA O 20 de marzo, en sede electrónica ou outro rexistro oficial.

PUSS IN BOOTS

O alumnado de 6º de primaria representou a obra de teatro "Puss in Boots" (El Gato con Botas).

Aquí vos deixo a mostra da representación.

Parabéns!! Fixéstelo xenial!

Próximas actividades no Concello de Boiro

Andaina solidaria

Feira empresarial

Hoxe realizamos unha "Feira empresarial" como sesión final do proxecto "A empresa e o emprendemento" que realizou o alumnado de 6º. Despois de varias semanas preparando a empresa eleborando os produtos, realizando "marketing" e devolvendo o préstamo solicitado; todas as empresas foron viables e superaron amplamente os obxectivos marcados. A continuación tendes un álbum coas fotos do desenvolvemento deste proxecto.

CHAMELEON THEATRE

O vindeiro luns 18 o alumnado do centro desprazarase ata o Centro Social de Abanqueiro para asistir a unha representación teatral en inglés ofrecida pola compañía madrileña Chameleon.

Estas son as obras ás que asistirá o alumnado en función do seu nivel:

Charla-taller "A Alimentación en Idade Escolar"

O vindeiro mércores día 13 de marzo terá lugar, no CEIPP de Abanqueiro, unha charla-taller sobre A Alimentación en Idade Escolar. Esta charla forma parte dunha serie de actividades para traballar co alumnado do CEIP Plurilingüe de Abanqueiro (coas familias) o camiño para unha corecta e saudable alimentación.

Ademais, disporemos dun servizo de canguraxe para aqueles que o necesiten; previa reserva no correo-e ceip.abanqueiro@edu.xunta.gal.

Esta charla (e o conxunto de actividades que a forman) está financiada pola ANPA NAPABÁN a través da liña de axudas do Concello de Boiro.

O equipo de atletismo estrena equipación

Grazas a Carnicería Boga e Exipto Motor, o equipo de atletismo do CEIPP de Abanqueiro estrea nova equipación.

Que guapos están os campións!!

Entroido 2024

Como cada ano celebramos o entroido e nesta ocasión adicado o coidado do planeta e por iso fomos disfrazados dos distintos contedores que empregamos para o reciclaxe dos residuos que producimos nos nosos fogares.

A continuación tedes o enlace o álbum coas fotos da festa.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Novo material deportivo do centro

Grazas ao Concello de Boiro este ano podemos desfrutar de novo material deportivo!!

DÍA DA PAZ 2024

O pasado día 30 conmemoramos no noso centro o Día da Paz e a non Violencia.

Con tal motivo, xuntámonos no patio para cantar todos xuntos a canción Loviu de Sandra Valero, concursante de Eurovisión Junior.

E si chove que chova!

Desde o Equipo de Patios queremos compartir con tod@s neste enlace as melloras nas distintas zonas comúns do noso centro.

Programa de Televisión "Pim Pam Experimenta"

A continuación deixámosvos o capítulo do programa "Pim Pam Experimenta" onde participa o alumnado do CEIP Plurilingüe de Abanqueiro: