Axudas para a distribución de mascarillas a alumnado (actualizado a 27/11/20)

Axudas mascarillas

Axudas para a distribución de mascarillas a alumnado

Plan de adaptación ao COVID-19

Plan de Adaptación ao COVID-19

Logo das revisións oportunas publicamos o Protocolo de Adaptación ao COVID-19 do CEIP Plurilingüe de Abanqueiro (documento de onde se sacan o Resumo de Informacións publicado anteriormente nesta mesma web.

I CONCURSO DE CONTOS DE MEDO 2020

Aquí achegamos os premiados deste

I CONCURSO DE "CONTOS DE MEDO NO SAMAÍN".

Grazas pola gran participación dos nenos e nenas de 4º,5º e 6º de E.P.!!! Este ano os premiados foron:

4º E.P.

"O Misterio de Malic" por Carla Rodríguez Fernández.

5º E.P.

Recompilación de información sobre equipos TIC no domicilio

Ordenador

Recompilación de información sobre equipos TIC no domicilio

Rogamos que cubran a seguinte información o máis pronto posible para poder prever as accións perante un posible confinamento de aula ou de centro. Ao rematar preman no botón enviar. Graciñas.

COIDADO! XA ESTÁN AQUÍ

Os pequn@s de 6º de E.I. quérennos meter medo con esta máscara super chula que crearon! Aí vai....

VÍDEOS TERRORÍFICOS DO SAMAÍN

Bo día a todos! Aquí vos deixamos uns vídeos do día de Samaín.

Os nen@s de infantil decoraraon as portas das súas aulas e elaboraron unhas máscaras que meten medo. Os nenos de primaria pintaron as súas propias catrinas e traballaron en diversas unidades didácticas da temática.

CELEBRACIÓN DO SAMAÍN

Bo día amig@s!

O pasado venres 30 de outubro, celebramos no colexio o "Samaín".

O Samaín é unha celebración de orixe celta que o cristianismo converteu no Día de Todos os Santos. A noite do 31 de outubro comeza o ano novo celta, remata o verán e entra o inverno. Nesta noite, as almas dos mortos pasan pola porta que separa o mundo dos vivos e dos mortos e visitan as casas das súas familias.

¿Como acceder a unha videoconferencia con Falemos?

Falemos

¿Como acceder a unha videoconferencia con Falemos?

Para facer unha videoconferencia en grupo existen moitos programas pero tedes á vosa disposición un moi sinxelo: Falemos. Unha versión do JitsiMeet que xa coñecían.

Hai dúas formas de empregala:

1 DENDE O MÓVIL

¿Como empregar a aplicación de Moodle para móvil e tablet?

Moodle App

¿Como empregar a aplicación de Moodle para móvil e tablet?

Para conectarse á Aula Virtual do colexio podemos facelo dende un Ordenador empregando o navegador web pero unha opción moi cómoda para cando temos que facelo dende un móvil ou tablet é a propia aplicación de Moodle; buscando "Moodle App" no PlayStore de Android ou no AppStore de iOS.

¿Como conectarse a unha videoconferencia con Webex?

Videoconferencia Webex

¿Como conectarse a unha videoconferencia con Webex?

Este servizo da Consellería de Educación permite asistir ás videoconferencias solicitadas polo profesorado dende a casa por diferentes medios. Para conectarse a unha videoconferencia solicitada por este medio pode:

¿Como entrar na Aula Virtual do cole?

Aula Virtual do colexio

¿Como entrar na Aula Virtual do Cole?

Para poder entrar na Aula Virtual do CEIP Plurilingüe de Abanqueiro dende a casa podedes seguir as instrucción que aparecen no seguinte vídeo:

Actividades do Concello de Boiro

O Concello de Boiro envíanos o cartel da seguinte actividade de contacontos a cargo de María Canosa:

Actividades do Concello

ESCAPE ROOM NO CONCELLO DE BOIRO e OBRA TEATRO

O concello de Boiro organiza un ScapeRoom polas rúas de Boiro. A información atoparédela no seguinte cartel.

Scape Room Boiro

Instalar e reconfigurar AbalarMóbil

AbalarMóbil

Instalar e reconfigurar AbalarMóbil

A continuación deixamos o seguinte videotitorial que explica como instalar AbalarMóbil.

Inscripción eb Actividades Extraescolares

Actividades extraescolares

En axuntos poderán atopar a ficha de inscripción nas actividades extraescolares ofertadas pola ANPA Napabán.

Este documento será enviado tamén nas mochilas do alumnado o luns 21.