XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O equipo de atletismo estrena equipación

Grazas a Carnicería Boga e Exipto Motor, o equipo de atletismo do CEIPP de Abanqueiro estrea nova equipación.

Que guapos están os campións!!

Entroido 2024

Como cada ano celebramos o entroido e nesta ocasión adicado o coidado do planeta e por iso fomos disfrazados dos distintos contedores que empregamos para o reciclaxe dos residuos que producimos nos nosos fogares.

A continuación tedes o enlace o álbum coas fotos da festa.

Prazo de Reserva, Admisión e Matrícula

reserva

Prazos de Solicitude de Reserva, Admisión e Formalización de Matrícula

2023-2024

REMATA O 20 de marzo, en sede electrónica ou outro rexistro oficial.

Novo material deportivo do centro

Grazas ao Concello de Boiro este ano podemos desfrutar de novo material deportivo!!

DÍA DA PAZ 2024

O pasado día 30 conmemoramos no noso centro o Día da Paz e a non Violencia.

Con tal motivo, xuntámonos no patio para cantar todos xuntos a canción Loviu de Sandra Valero, concursante de Eurovisión Junior.

E si chove que chova!

Desde o Equipo de Patios queremos compartir con tod@s neste enlace as melloras nas distintas zonas comúns do noso centro.

Programa de Televisión "Pim Pam Experimenta"

A continuación deixámosvos o capítulo do programa "Pim Pam Experimenta" onde participa o alumnado do CEIP Plurilingüe de Abanqueiro:

Festival Nadal 2023

A continuación tedes o enlace a todos os vídeos das actuacións do alumnado. Por favor facede un uso resposble destes documentos.

Felices Festas e Feliz 2024!

Cross Xogade

O pasado 30 de novembro o alumnado participou no Cross de Xogade no Campo da Alta da Pobra do Caramiñal. A continuación tedes o álbum coas fotos e vídeo do evento.

25N

Aínda que tarde compartimos por aquí as fotos da celebración do 25N en contra da violencia de xénero.

RECOMENDACIÓNS LECTORAS PARA O NADAL.

Dende o Equipo de Biblioteca deixámosvos unhas recomendacións lectoras para agasallar este Nadal.

BO NADAL!

Agrupamentos de Centros Escolares (Ministerio de Educación)

Agrupacións de Centros Educativos.

O pasado 14 de novembro, publicouse a Resolución da Secretaría de Estado de Educación pola que se conceden axudas destinadas a promover agrupacións de centros educativos para a realización e posta en práctica de proxectos comúns que favorezan a educación inclusiva, a innovación educativa e a creatividade.

Entre os proxectos seleccionados atópase o presentado polos centros CEIP Plurilingüe de Abanqueiro (Boiro), o CEIP Marícas Picavea (Santoña) e o CRA Río Tajo-José Manuel Oviedo (Alcolea de Tajo), que actúa como coordinador.

O noso proxecto: "Desde nuestros colegios nos proporcionamos las herramientas para ser ciudadanos y ciudadanas del Mundo", ten como exectivo xeral compartir estratexias e instrumentos dirixidos a fomentar e fortalecer un modelo de escola inclusiva, que partindo do próximo, da nosa cultura e das nosas tradicións, adentre ao noso alumnado no mundo, apostando pola sostibilidade, fortalecendo eos cauces de participación da comunidade educativa en sentido amplo e empregando as metodoloxías pedagóxico-artísticas que proporciona o programa MUS-E (do que tamén participamos) para fomentar a creatividade e a integración.

Estamos convencidos  de que este proxecto de traballo conxunto, ao longo dos cursos, vainos permitir intercambiar experiencias se boas prácticas, e vai permitir ao alumnado de cada colexio convivir e compartir co nenos e nenas doutros centros; e tamén estamos seguros de que neste proxecto imos contar coa colaboración e complicidade de todos os sectores das nosas comunidades educativas.

Informacións varias do Concello

Magosto 2023

O pasado mércores 15 de novembro celebrámolo Magosto. O tempo aguantou e grazas a colaboración das familias pasamos un día estupendo comendo castañas e xogando. A continuación as fotos da festa.