LIBROS DE TEXTO infantil, 1º, 2º

Adxuntamos listaxe de libros de texto que deberán mercar para este curso 2019-2020.

PUBLICACIÓN NOS MEDIOS DO SELO DE CALIDADE

Entrevista en Radio Arosa o día 30/08/19 con motivo do selo de calidade recibido polo Proxecto eTwinning “Show your love”.

Publicación da nova na Voz de Galicia:

SELO CALIDADE ETWINNING

Estamos moi contentos ao recibir a noticia de que o proxecto eTwinning "Show your love" no que participamos o curso pasado foi acreditado co selo de calidade.

Grazas a todos os mestres e alumnos que se implicaron neste proxecto.

PERÍODO ESTIVAL

Ante calquera consulta durante o período estival serán atendidos nos seguintes correos electrónicos:

ceip.abanqueiro@edu.xunta.es

ceipabanqueiro@gmail.com

Ou a través de Whatsapp ou Telegram_

Bo verán!

FONDO LIBROS

Informámoslles de que están dispoñibles as listaxes provisionais das axudas

do fondo libros, tanto neste enlace coma no taboleiro do centro. A partir de

hoxe ábrese un prazo de dous días (luns e martes) para posibles

reclamacións.

Os libros de texto entregaranselle aos alumnos o primeiro día de clase.

REMO

O martes 11 de xuño, responsables do equipo de remo de Cabo de Cruz, viñeron ao noso colexio a impartir unha charla sobre o remo. Seguidamente o noso alumnado de 4º e 5º cuso de primaria, puxeron en práctica técnicas do remo.

Para ver imaxes clicade en REMO

LIBROS DE TEXTO

No archivo adxunto aparece a listaxe de libros de texto para o vindeiro curso 2019-2020.

Insistimos en NON MERCAR ningún libro ata setembro debido a variacións de profesorado e grupos. A primeira semana de setembro volveremos publicar a listaxe definitiva.

SOLICITUDE TRANSPORTE E COMEDOR 2019/2020

Está aberto o prazo para solicitar os servizos de comedor e transporte escolar para o curso 2019/2020.

CAMPO A TRAVÉS 2019

Un curso máis, o noso alumnado, xunto co alumnado dos colexios do Concello de Boiro, puido participar no campo a través organizado polo Concello de Boiro.

Para ver as imaxes premede no seguinte enlace:

IMAXES

ESGRIMA

O mércores 22 de maio, o alumnado de 4º, 5º e 6º, desfrutaron no colexio aprendendo e practicando esgrima. Araceli Bugallo, mestra de Educación física e campioa nacional de esgrima, foi quen impartiu a clase.

A continuación, para poder ver as imaxes,  premede no seguinte enlace:

IMAXES ESGRIMA